Mitä mieltä joulusta?
Joulua odotan ja se merkitsee minulle iloa kun lapsukaiset ja lapsenmieliset iloitsevat. Itse toki pidän sitä skandinaavisena juhlana, kun synkkyys vaihtui pidentyviin päiviin.
Kristityt tappajaristiretkeläiset toki pakottamalla tekivät siitä oman, keksityn juhlan. Kristityt ovat tappaneet miljardeja naisia ja lapsia uskon pakkolevityksissään, sekä noitavainoissaan.
Kommentit (8)
Viietä vaan kiva joulu äläkä pohdi liikaa 🌟
Itse oon mies. Vietän kekriä joulun ajan. Ei oo tullu ketään tapettuu
Odotan joulua, alkaa olemaan kaikki paketissa mitä vaan voi tehdä.
Ne, mitä voi ostaa kaupasta, on ostettu, to do lista tehty mitä tehdään milloinkin, joulu saa mun puolesta tulla.
Eilen saatiin 1 ongelma ratkaistua. Meillä on 2 huonetta airbnb käytössä ja naapurin kanssa teemme vaihdantataloutta.
Toiseen huoneeseen muuttaa joulun ajaksi kuopukseni ja toiseen naapurin vieraat.
Miesystäväni pojat ilmoitti he jäävät yöksi, vaikka eivät ole olleet yötä yli 10 vuoteen. Asumme rivitalossa ja eilen saatiin toisilta asukkailta tieto heidän tyhjiä huoneita saa käyttää ja sain eilen ilmapatjat toiseen huoneeseen, toisessa oli jo retkisängyt. Luult älytön työ ihan turhaan
Elokuusta asti olen viettänyt, alkaa jo vähän kyllästyttää. Kohta on onneksi pääsiäisen aloitus
Vierailija kirjoitti:
Itse oon mies. Vietän kekriä joulun ajan. Ei oo tullu ketään tapettuu
Kekri on sadonkorjuun juhla. Mitä satoa sä jouluna korjaat?
Vierailija kirjoitti:
Odotan joulua, alkaa olemaan kaikki paketissa mitä vaan voi tehdä.
Ne, mitä voi ostaa kaupasta, on ostettu, to do lista tehty mitä tehdään milloinkin, joulu saa mun puolesta tulla.
Eilen saatiin 1 ongelma ratkaistua. Meillä on 2 huonetta airbnb käytössä ja naapurin kanssa teemme vaihdantataloutta.Toiseen huoneeseen muuttaa joulun ajaksi kuopukseni ja toiseen naapurin vieraat.
Miesystäväni pojat ilmoitti he jäävät yöksi, vaikka eivät ole olleet yötä yli 10 vuoteen. Asumme rivitalossa ja eilen saatiin toisilta asukkailta tieto heidän tyhjiä huoneita saa käyttää ja sain eilen ilmapatjat toiseen huoneeseen, toisessa oli jo retkisängyt. Luult älytön työ ihan turhaan
Sekopää 😳
Höpö höpö 🥱