Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

siis en oikeesti ymmärrä teitä äitipuolia mistä täällä puhutaan...

Vierailija
19.04.2007 |

Itse äitipuolena, uusperheessä eläneenä jo 9vuotta kauhistuttaa välillä nämä linkit missä inhotaan lapsia ym. Toiset valittaa miehen lapsia ed liitosta vaikka ne ei tekisi mitään, ne ei saisi tulla, ei puhua, ei vaatia isän huomiota, ei sotkea, ei edes hakea jääkaapista syötävää, ne ei saisi näkyä, ei näyttää tunteita jne jne. Tuntuu välillä että te oikeesti haluaisitte että he eivät olisi olemassa ja sehän on aivan kauhea ajatus. Ei uusperheelämä ole ruusuilla tanssimista, ns normaali perhekin voi olla haaste, uusperhe monta kertaa vaikeampaa. Jos seurustelun aikana tiedätte että miehellä on lapsi/lapsia niin sopeutukaa silloin siihen että te ette ikinä tule olemaan ykkösenä. Mutta kakkosenakin on aivan ihanaa olla kunhan ottaa sen oikealla tavalla. Lapsi ON ja täytyy saada olla ykkönen isän elämässä. Poistukaa miehen elämästä jos huomaatte että siitä ei tule mitään mutta älkää uskoko että saatte lapsen jotenkin työnnetty ulkopuoliseksi. Sehän on LAPSI, te olette se aikuinen. Ja ennen kaikkea, älkää pitäkö niin kiirettä esim yhteenmuuttamisen kanssa ja lapsenhankinnassa sillä jos hitaasti mennään eteenpäin lopputulos onnistuu paremmin. Antakaa lapsille aikaa. Turhaa on ruveta hankkimaan lapsia jos ei onnistu elämä miehen lasten kanssa, siitä ei tule kuin kaaosta missä kaikki voi huonosti. Lasten pitää saada tuntea että teidän koti on myös heidän koti, ja älkää olko vihaisia lapsille koska olette vihaisia miehen xälle. Ei ole lasten vika että ero tuli, heille pitää suoda mahdollisuus elää onnellisina ja uusperhe voi olla oikein hyvä ratkaisu kunhan se toimii. Äitipuolen pitää antaa tilaa lapsille, joustaa ja välillä jopa itse hieman poistua sivuun. Meidän perheessä on yhteensä 6 lasta, kaikilla on samat säännöt. Toimii hyvin, miehen lapset voivat mullekin soittaa ja kysellä asioista. Synkkaa miehen xän kanssakin oikein hyvin. Ja lapset ovat aina olleet ensisijaisina. Alussa kesti oikeastaan 3vuotta ennen kun kunnolla toimi tämä perhe, kyllä muakin otti valtavasti päähän välillä mutta piti vain ajatella lapsia ja heidän etuja ja hyvinvointia ja nyt jälkikäteen huomaa että on tehty oikein. Jos jatkuvasti näytätte että ette tykkää miehen lapsista te olette ennen pitkää häviäjä sillä mies herää jossain vaiheessa ja silloin lapsi voittaa (jos on kunnon mies ja isä siis). Tsemppiä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedoksi vain. t toinen äitipuoli

Vierailija
2/10 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vasta eronnut ja tännekkin purkanut exäni sekoiluista. Sehän se olisikin hienoa jos ex-miehelle olisi ne lapset tärkeimpiä ja äitipuoli ymmärtäisi ja he odottaisivat että lapset toipuisi erosta ennenkun muuttavat yhteen tai alkavat tekemään lapsia...

Mutta se järkevä mies joka rakasti ylikaiken lapsiemme on nyt minulle ja lapsillekkin ihan vieras ihminen. exä siis pistää uuden naisensa elämässään etusijalle muutaman viikon tuntemisen jälkeen. Ovat jo jättäneet ehkäisyn pois ja kohta muuttavat yhteen. Viis lapsista, se on niille kuulema vain hyväksi. Ja kyse on pienistä lapsista. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii hyvin, miehen lapset voivat mullekin soittaa ja kysellä asioista. Synkkaa miehen xän kanssakin oikein hyvin.

Tuo lause kertoo kaiken. Joillakin kun se exä pystyy pilaamaan koko homman, mikä ei ole lapsille hyväksi mm. sekoittamalla lasten päät puhumalla paskaa isästä ja isän puolisosta, lapsi pystyy pompottelemaan kaikkia kun yhteisiä pelisääntöjä ei ole yms.

Vierailija
4/10 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen vaimon lapset tai yhteiset lapset? Tämä lause on nimittäin vilahtanut näissä keskusteluissa usein, kiinnostaisi tietää ihan esimerkkejä.

Ja ap: Puhuit pelkkää asiaa!!!

Vierailija
5/10 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki lapset ovat minun ja olen törmännyt uuden mieheni kanssa ongelmaan, ettei hän meinaa sulattaa lapsiani.

Ei ole helppoa uusperheessä.

Vierailija
6/10 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

näillä näkymin. Olen lapsena kokenut vanhempieni eron ja vierailut isän uusperheen luona ja voin sanoa ettei ollut helppoa. Sama en toivoisi omalle lapselleni.

15

Vierailija
7/10 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ydinperhettä ois hyvä kaikkien kokeilla!

Vierailija
8/10 |
20.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en ymmärtänyt sun kommenttias alkuunkaan

Vierailija
9/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap ei tietenkään tarkoita että äiti inhoaa omia lapsia vaan miehen lapsia ed liitosta. Etkö osannut lukea kunnolla? Taisi kolahtaa.

Vierailija
10/10 |
19.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksista näkee, että tähän ei ole olemassa kunnollista vasta-argumenttia, joten viilataan sitten pilkkua. Eli olet ap oikeassa, eikä kukaan pystynyt väittämään asiallisesti vastaan!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi