Mikä on luotettavin pesukonemerkki?
Kommentit (17)
Mulla Candy toiminut moitteettomasti jo 12 ja puol vuotta. Kuivausrumpu samassa.
Asko. Hieman ehkä keskivertoa kalliimpi, mutta kyllä kestää ja monipuolinen ohjelmistovalikoima.
Minulla UPO pesukarhu vuodelta 1991?
Mieleä pidetään yleisesti hyvin kestävänä. Toki niissäkin on poikkeuksia. Pääosin merkillä ei kuitenkaan ole juuri väliä, koska useimmat tehdään aivan samoista osista ja monet samoissa tehtaissa. Jopa täysin samoja koneita myydään eri merkkien alla. Kotimaisina esimerkkeinä esim. edesmenneet Rosenlew ja UPO, usein täysin samoja keskenään.
Oma 250 euron whirlpool on tykittänyt menemään nyt 8 vuotta ongelmitta.
Miele on ollut 20 vuotta. Painaa 95 kg joten ei mikään muovirimpula ole kyseessä. Pesen pyykkiä harvakseltaan 1-2 kertaa viikossa joten luulen että kestää vielä ainakin 10 vuotta.
Kyllä ne kaikki kestää ja halpoja ovat.
Vierailija kirjoitti:
Miele on ollut 20 vuotta. Painaa 95 kg joten ei mikään muovirimpula ole kyseessä. Pesen pyykkiä harvakseltaan 1-2 kertaa viikossa joten luulen että kestää vielä ainakin 10 vuotta.
Meillä 27 vuotta vanha Philips ja toimii vieläkin. Painoa en ole mitannut.
Mun Samsung-kone on nyt kestänyt 10v jo. Jos hajoaa niin eipä siinä paljon menetä. Ostan jonkun 500e kapineen tilalle.
Vierailija kirjoitti:
Miele.
Moni on tullut mieleen...
Zanussi kesti jostain parikymmentä vuotta, vaikka lupasivat vain parin vuoden takuu.
Vierailija kirjoitti: Osta joku laitostasoinen.
Laitostasoinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on 25 vuotta vanha ja 50 kiloinen pesukone. Kestää 50 vuotiaaksi saakka. Heh heh. Niin uusi juttu että.
Etsi joku 15v vanha. Sama mikä merkki niin se kestää.