Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomi-naisten maskuliininen pukeutuminen

Vierailija
22.11.2025 |

Farkut tai mustat leveälahkeiset housut, neule tai paitapusero ja maiharit. Ei koruja tai vain vähän. Väreinä mustaa, harmaata ja ruskeaa. Kun taas muualta peräisin olevat naiset käyttävät mekkoja, koruja, korollisia kenkiä ja ovat muutenkin olemukseltaan tyttömäisen naisellisia. Maskuliinista naista kohtaan on vaikea tuntea kiinnostusta tai hellyyttä. Aiheuttavat vain kaverifiiliksen. 

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pukeuduin nuorempana usein tosi naisellisesti. Korkoa löytyi, mekkoja ja meikkejä. Vaikka tyyli oli muuten aika hillitty, niin riesaksi saakka sai huomiota. Hirmu kiva kun lähikauppaa ja liikennevaloja myöten tultiin iskemään.

Olisi kiva käyttää kauniita vaatteita useimminkin, mutta kivempaa on olla rauhassa. Ei ne korkkarit mikään kutsuhuuto ole, mutta kun ympäristö ei ymmärrä niin mitäpä itselleen riesaa hankkimaan. Tuskin olen ainoa nainen, joka tämän on todennut. 

Vierailija
42/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On olemassa naisellisia talvivaatteita ja talvikenkiä. Eivät vain näytä hyviltä vahvarakenteisen naisen päällä.

Nyt täytyy pyytää esimerkki naisellisista talvivaatteista ja -kengistä? Itse pukeudun mukavuus edellä eikä esim korolliset talvikengät ole kivat eivätkä mukavat. Sitä paitsi korollisilla kengillä ei ole mukava ajaa autoa, varsinkaan talvella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
44/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin kummallista ettei naiset halua erottua miehistä tyylillä. 

Minulle riittää se, että tiedän itse olevani nainen. En suostu pitämään epämukavia vaatteita.

Jos laittaa mekon ja korkokengät, niin saa häiriköitä riesakseen. Hameen alle kuvaaminen on miehille yllättävän yleistä hupia.

Toisaalta suomalaisen naisen ruho olisi melko groteski ilmestys mekossa ja korkkareissa.

Mikään ei nyt kelpaa pikkumiehille. Joten turha edes yrittää. Eteenpäin vain.

itsepetos lohduttaa kun ei kelpaa miehille

Kelpasin tahtomattani e

Senkin jälkeen ongelma on ollut liian hyvä kelpaaminen, ei sen puute.

Vierailija
45/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet pukeudu kuin Napoleonin hovissa? Krumeluuria, korkokenkiä, korsetteja, jne.? Olis seksikästä mutta kun ei. 

Musta Prince on aina ollut kiinnostava ja seksikäs. Miksi suomimies ei voi olla kuin Prince? Pinkkejä turkiksia, perseettömiä tiukkoja housuja, korkkareita, meikit, tukka viimosen päälle kuosissa? Yrittäisitte edes.

Prince oli jotain rapiat 150cm pitkä, niin eihän se teille kelpaa, ja kyllä se kieltämättä näyttäis hassulta 100-kiloisen naisen rinnalla.

Vierailija
46/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huppari- ja pikeepaitamiehiä vartenko pitäis pukeutua kuin muun maalainen? Bändipaitamiehillä sentään on se oma tyyli.

Vierailija
47/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksei miehet pukeudu kuin Napoleonin hovissa? Krumeluuria, korkokenkiä, korsetteja, jne.? Olis seksikästä mutta kun ei. 

Musta Prince on aina ollut kiinnostava ja seksikäs. Miksi suomimies ei voi olla kuin Prince? Pinkkejä turkiksia, perseettömiä tiukkoja housuja, korkkareita, meikit, tukka viimosen päälle kuosissa? Yrittäisitte edes.

Prince oli jotain rapiat 150cm pitkä, niin eihän se teille kelpaa, ja kyllä se kieltämättä näyttäis hassulta 100-kiloisen naisen rinnalla.

Ei se pituudesta ole kiiinni, kun mies pitää huolen itsestään ja tihkuu erotiikkaa.

Vierailija
48/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin NAISET RATSASTAA KÄY TÖISSÄ OPISKELEE HOITAA TOISIA VIE ROSKAT TISKAA SIIVOAA SYNNYTTÄÄ IMETTÄÄ MAKSAA LASKUT AJAA AUTOA RAKENTAA TALOJA MÖKKEJÄ HUONEKALUJA HARRASTAA VENEILEE JUOKSEE KILPAA MYY VAATTEITA RUOKAA AJAA REKKAA TYÖKONEITA ON YRITTÄJINÄ JOHTAA JA PUKEUTUU JUHLISSA HYVIN .  NAISET TÄÄLLÄ HOITAA YHTEISKUNTAA . JA KIVET LENTÄÄ MIEHILTÄ. 

Vierailija
49/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pukeudun kyllä mekkoihinkin, mutta näin talviaikaan ei kiinnosta palella jossain sukkahousuissa tai loukata nilkkoja koroissa. Ei kiinnosta pätkän vertaa näytänkö naiselliselta jonkun Kalevin mielestä 😂

Vierailija
50/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua kiinnostaa vain se, että mulla on saatanan komea ja seksikäs mies, ei se miltä me näytetään yhdessä. Tämän olen onneksi oppinut setämiehiltä.

Vierailija
51/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh kyllä tuolla ihan thaimaalaiset ym.. maalaiset vetää paksuissa toppatakeissa ja maihareissa niin kun suomalaisetkin. Joskus näkee jonkun talvella "naisellisissa" vaatteissa eli hame ja sukkahousut. Mahtaa olla kylmä. 

Vierailija
52/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joilla on varastettuja kenkiä koruja vaatteita takkeja kasseja te olette se mies nainen jotka olette helvettiin menossa . B

Vierailija
53/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet se mies nainen. Bible. 

Vierailija
54/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua aiheuttaa tyttömäisen naisellista seksifiilistä miehille, sori siitä. Kaverifiilis riittää oikein hyvin, jos se tarkoittaa sitä, että minut nähdään ensisijaisesti ihmisenä eikä joinain mystisenä kodinkoneena. 

Vierailija
55/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naiselliset vaatteet tekevät sinut onnelliseksi voit aina itse halutessasi pukeutua sellaisiin! : )

Vierailija
56/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lähintä bussipysäkkiä käyttää muutama aasialainen nainen. Heillä on huivit päässä kesät talvet, kesäisin vähän kevyempää vaatetusta, mutta en sitä naiselliseksi sanoisi. Näin talviaikaan he ovat tykästyneet makuupussitoppatakkeihin ja Kuomiin. Jopa minä näytän heihin verrattuna naiselliselta.

Vierailija
57/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pukeudun niinkuin itse näen parhaaksi, mutta jos jollekin persläpi palstajonnelle tulee siitä niin paha mieli että tämä kuolee päästä katkenneeseen verisuoneen niin näen sen vain plussana. Olen maailman paras salamurhaaja, teen maailmasta paremman yksi rumilus kerrallaan.

Vierailija
58/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näkee että joku kutsuu suomalaisia naisia Suomi-naisiksi, niin tietää että turha alkaa vänkyttämään mitään selitystä tai analyysiä hänen kysymykseensä. Kun ei aloittaja mitään pohdiskelevaa keskustelua tai uusia näkökulmia halua, vaan pelkästään huudattaa mammoja

Vierailija
59/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ap tullut ajatelleeksi, että ne naiset todennäköisesti nimenomaan yrittää välttää kaikenmaailman ukkeleiden "helliä tunteita"? Äijät elää niin oman napansa ympärillä, että kuvittelevat heidän huomionsa olevan joku suurikin palkinto, vaikka tuijottaminen, epämääräiset ehdotukset, pahimmillaan kourimiset saati muut on aika kaukana siitä, mitä ihminen päiviinsä kaipaa.

Maiharit on siis aivan loistava keksintö.

Vierailija
60/75 |
22.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Prince oli lyhyt laiha pätkä, siksi korkkarit ja tuuheat turkikset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme