Suomi-naisten maskuliininen pukeutuminen
Farkut tai mustat leveälahkeiset housut, neule tai paitapusero ja maiharit. Ei koruja tai vain vähän. Väreinä mustaa, harmaata ja ruskeaa. Kun taas muualta peräisin olevat naiset käyttävät mekkoja, koruja, korollisia kenkiä ja ovat muutenkin olemukseltaan tyttömäisen naisellisia. Maskuliinista naista kohtaan on vaikea tuntea kiinnostusta tai hellyyttä. Aiheuttavat vain kaverifiiliksen.
Kommentit (73)
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin kummallista ettei naiset halua erottua miehistä tyylillä.
Minulle riittää se, että tiedän itse olevani nainen. En suostu pitämään epämukavia vaatteita.
Jos laittaa mekon ja korkokengät, niin saa häiriköitä riesakseen. Hameen alle kuvaaminen on miehille yllättävän yleistä hupia.
Ulkomaalainen tyttöysyäväni sanoi että suomalaiset naiset on pelottavia ja käytökseltään miesmäisiä, sekä katsovat vihaisesti ulkomaalaista naista, jolla on suomalainen mies.
Tämä on yksi syy miksi omassa kaveriporukassa moni mies on ilmaissut lisääntynyttä kiinnostustaan transnaisiin. Pukeutuvat todella naisellisesti ja ovat muutenkin huolitellun näköisiä. Ihan heteroita ollaan kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen ilmasto asettaa tiettyjä rajoitteita. Korkkareilla liukastelu jäisillä kaduilla ei vaan houkuttele.
Touko-lokakuussa???
Tiedoksi idiooteille että korkkarit sopii kaupunkikengiksi, ei mihinkään metsään tsi soratielle, ja niiden pohjat on liukkaat myös märällä lattialla, esim. kaupan, kauppakeskuksen, metron jne. sisällä, ja ihan tarpeeksi sileällä asfaltillakin. Eli kovin monessa säässä ja ympäristössä täysin hyödyttömät kengät.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on yksi syy miksi omassa kaveriporukassa moni mies on ilmaissut lisääntynyttä kiinnostustaan transnaisiin. Pukeutuvat todella naisellisesti ja ovat muutenkin huolitellun näköisiä. Ihan heteroita ollaan kaikki.
Ei siinä mitään. Ja saa heteromieskin sitten munaa perseeseen kaupan päälle. Kukin tulkoon tavallaan onnelliseksi.
Olen tosi helposti paleleva nainen. Inhoan eniten kylmyyden tunnetta, siksi päällä on PALJON vaatetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle riittää se, että tiedän itse olevani nainen. En suostu pitämään epämukavia vaatteita.
Jos laittaa mekon ja korkokengät, niin saa häiriköitä riesakseen. Hameen alle kuvaaminen on miehille yllättävän yleistä hupia.
Toisaalta suomalaisen naisen ruho olisi melko groteski ilmestys mekossa ja korkkareissa.
Mikään ei nyt kelpaa pikkumiehille. Joten turha edes yrittää. Eteenpäin vain.
Vaikuttanee myös se, että ylipainoisia on enemmän kuin kuvitella saattaa. Eikä toki rajoitu naisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta suomalaisen naisen ruho olisi melko groteski ilmestys mekossa ja korkkareissa.
itsepetos lohduttaa kun ei kelpaa miehille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, minäkin olen perinyt ruumiinrakenteeni isältäni. Äiti olisi voinut valita paremmin.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomaalainen tyttöysyäväni sanoi että suomalaiset naiset on pelottavia ja käytökseltään miesmäisiä, sekä katsovat vihaisesti ulkomaalaista naista, jolla on suomalainen mies.
Ja sitten heräsit.
Minulle sopisi hyvin, että seuraavat 30 vuotta tänne muuttaisi ulkomailta vain naisia.
N
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kiva! Itse tunnen transnaisia lähinnä liikealalta. Samaa suomimuotia käyttävät kuin muutkin naiset alalla.
No voi voi. Ei ole hääppöstä miestenkään pukeutuminen. Jokaisella on vapaus pukeutua miten haluaa. Ei kuulu sulle.
Maskuliininen pukeutuminen on feminismiä missä nainen omaksuu miehen ominaisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
itsepetos lohduttaa kun ei kelpaa miehille
Kelpasin tahtomattani ekan kerran jo 13-vuotiaana. Siitä lähdetään. Päällä farkut ja villapaita. Ei edes rintoja. Että siinä mielessä tää teidän ulina ei kauheesti hetkauta.
Vierailija kirjoitti:
Transnaiset kaipaavat aitoa rakkautta siinä missä muutkin naiset. Eivät jotain miehenkuvatusta joka fetisoi heidän naisellisuuttaan ja vaatteitaan, ja kokee tarpeelliseksi vakuutella tuntemattomille no homo -tyyliin ettei transnaisen kanssa seurustelussa ole mitään homoa koska transnainen ei tosiaan ole mies. 🙄
Vaikka teidän fetissi olisi transnaiset, ei heitä kiinnosta teikäläiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei miehet pukeudu kuin Napoleonin hovissa? Krumeluuria, korkokenkiä, korsetteja, jne.? Olis seksikästä mutta kun ei.
Musta Prince on aina ollut kiinnostava ja seksikäs. Miksi suomimies ei voi olla kuin Prince? Pinkkejä turkiksia, perseettömiä tiukkoja housuja, korkkareita, meikit, tukka viimosen päälle kuosissa? Yrittäisitte edes.
Suomimies näyttää perseettömältä ilman tiukkoja housuja. Eikä vain näytä.
Maihareita kuitenkin myydään myös naisille, ja naiset ostavat niitä kysymättä sinun mielipidettäsi. Tietääkseni niissä ei ole yläikärajaa.