Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jeesus sanoi minulle, että olen juutalainen !

Vierailija
21.11.2025 |

amen

muutan siis Japaniin ja Israeliin

Andy the Moses

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juutalainen ei ole se joka on ympärileikattu. Jokainen paksnakristitty on juutalainen hengessä

Vierailija
2/7 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juutalainen ei ole se joka on ympärileikattu. Jokainen paksnakristitty on juutalainen hengessä

miks jahwee kiinnostaa meijän pippelit 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi: Tulta minä olen tullut heittämään maan päälle; ja kuinka minä tahtoisinkaan, että se jo olisi syttynyt!

Olikohan Aatu sittenkin Jeesus.

Vierailija
4/7 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juurikin ne ympärileikatut ovat juutalaisia. Ne muut vaan hengellisessä mielessä. Messiaaniset sekä ympärileikatussa että hengellisessä mielessä.

Vierailija
5/7 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi minulle että olen komea mies ja saan paljon rakkautta. En ole saanut rakkautta enkä naista joten Jeesus oli valehteleva paskiainen.

Vierailija
6/7 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

keskiajalla eli katolisessa homokirkossa legenda, että juutalaiset kävivät katolisella ehtoollisella ja salakuljettivat Jeesuksen ruumiin eli ehtoollisleivän kielensä alla kotiinsa ja koska katolisen taikauskonnon mukaan eli transsubsstantaatiopissa viini ja leipä muuttuvat ehtoollisessa konkreettisesti Jeesuksen vereksi ja ruumiiksi, he juutalaiset sitten repivät kotonaan Jeesuksen ruumista ja kiduttivat häntä eli ehtoollisleipää. tässä syitä juutalaisvainoille. voiskin taas lukaista tuon Martin Lutherin kirjan Juutalaisista ja heidän valheistaan.

Vierailija
7/7 |
21.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa mulla jeesus sanoi että ap on humalainen. Enemmän mä sitä uskon kuin sua ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä neljä