Miksi incel-miehet ovat aina oikeistolaisia?
Tunnetko ketään vasemmistolaista incel-miestä? Itse en
Kommentit (40)
Jos olettama on se, että vasemmistolainen mies on aina feministi ja siten jotenkin immuuni seksittömyydestä johtuvalle itkeskelylle niin olet väärässä AP. Mikään ismi ei anna suojaa jos elämänhallinta ja itsensä johtaminen ovat puhdas nolla.
Incel ja turn off on tän palstan yleiset aloitukset. Kolmas on ööö ööö. Mikähän on neljäs 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen äärioikeistolainen panomies, joka saattaa hetken esittää muuta päästääkseen naisten pöksyihin. Tuskin kenellekään yllätys, mutta melkein kaikki feministinaiset sitten kummasti tykkäävät alistua sängyssä miehelle. 😂 Moni jopa omaksuu oikeistolaisen miehen asenteet kunhan pillu kostuu ja saa kyytiä tarpeeksi. LOL
Yllä esimerkki äipän hameen alla lymyilevästä persusta. Fantasioita näyttää riittävän 😂
Jos auttaa nukkumaan yösi. 😘
Fakta kuitenkin on, että suurempi testosteronin määrä korreloi oikeistolaisuuden kanssa. Keitäs luulet naisten haluavan, soijapoikia vai korkeatestoisia miehiä, poliittisia näkemyksiä katsomatta?
Itselläni on mitattu testosteroni yli normaalin raja-arvon, mutta olen va
Oliko incel vassarilla muita saavutuksia elämässä kuin parran kasvu?
Koska heille on tärkeintä oma napa, eikä toisten hyvinvointi kiinnosta. Perusoikeistolaista menoa.
Tunnen kindermunalta näyttävän liberaalimiehen joka vihaa naisia. Omaa katkaravun.Niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen äärioikeistolainen panomies, joka saattaa hetken esittää muuta päästääkseen naisten pöksyihin. Tuskin kenellekään yllätys, mutta melkein kaikki feministinaiset sitten kummasti tykkäävät alistua sängyssä miehelle. 😂 Moni jopa omaksuu oikeistolaisen miehen asenteet kunhan pillu kostuu ja saa kyytiä tarpeeksi. LOL
Yllä esimerkki äipän hameen alla lymyilevästä persusta. Fantasioita näyttää riittävän 😂
Jos auttaa nukkumaan yösi. 😘
Fakta kuitenkin on, että suurempi testosteronin määrä korreloi oikeistolaisuuden kanssa. Keitäs luulet naisten haluavan, soijapoikia vai korkeatestoisia miehiä, poliittisia näkemyksiä katsomatta?
En tiiä. Onhan noissa vassuissakin niitä kovia jätkiä ollut. Etenkin niitä jotka kapinoinu
Vierailija kirjoitti:
Mikä on incel ? Onko sillä suomenkielistä käännöstä. Jos on, miksi et käytä sitä.
Liian pitkä. Incel on lyhyt ja ytimekäs
Vierailija kirjoitti:
"Ah kuinka toleranttia ja ihmisystävällistä vasuriutta🥰"
Jos persu perseilee, persu pistetään kuriin. Näin se menee.
Eli se siitä suvaitsevaisuudesta. Teethän myös saman kun muslimit alkavat hyppimään nenille vastustaen länsimaisia arvoja ja naisten oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on incel ? Onko sillä suomenkielistä käännöstä. Jos on, miksi et käytä sitä.
Involuntary Celibate = Ei saa seksiä vaikka haluaisi.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tämä paska ei poistu???
Koska palstan moderaatio koostuu vasemmistolaisista inceleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vastentahtoinen + selibaatti vase, vasse, vasseli. voi mennä helposti sekaisin vassarin ja vasenkätisten ja vaasin kanssa.
pakotettu + selibaatti pakseli. otetaan vaikka tämä.
Tunnen vasemmistolaisia miehiä joilla ei ole kummoinen rakkauselämä. Mutta tietääkseni yksikään heistä ei ole hurahtanut mihinkään incel-ajatusmaailmaan. Incelit ovat ihan eri sfääreissä hörhöydessään ja katkeruudessaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
vastentahtoinen + selibaatti vase, vasse, vasseli. voi mennä helposti sekaisin vassarin ja vasenkätisten ja vaasin kanssa.
Suomalainen vastine on neitsyt😄😄
Vassarinaiset on kommuunin yhteisessä käytössä, joten surkeinkin partajoonas saa oman siivunsa pildekakusta yhteisissä kokoontumisissa.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen vasemmistolaisia miehiä joilla ei ole kummoinen rakkauselämä. Mutta tietääkseni yksikään heistä ei ole hurahtanut mihinkään incel-ajatusmaailmaan. Incelit ovat ihan eri sfääreissä hörhöydessään ja katkeruudessaan.
Pakselit siis. Ei inselit.
Itsekin olin nuorena tyttönä kai incel. Siis pidin itseäni rumana ja vastenmielistenä, sellaisena jota kukaan poika ei halua treffata. En silti syyttänyt yhteiskuntaa tai kaikkia poikia tai jopa vanhempiani tästä tai haaveillut poikien pakkonaimis*esta tai silpomisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen vastine on neitsyt😄😄
Pakkoneitsyt. Eli pane.