Nainen minkä ikäisenä rupsahdit?
Kommentit (9)
Ja rupsahtaminen tarkoittaa että milloin aloit näyttää enemmän koiralta kuin naiselta tähän tapaan:
Vierailija kirjoitti:
58 v
Rehellisesti piti vastata.
Tuntuu että nyt 29-vuotiaana. Jotenkin tosi nuutunut naama vaikka sille tekisi mitä.
Plösähdin kun muutin ensimmäisen mieheni kanssa yhteen päälle parikymppisenä, siihen asti kiinnosti pitää itsestäni huolta
42/43-vuotiaana, ihan rehellisesti. Tosin vieläkin mulla on satunnaisia hehkeitä päiviä, jolloin miehet kuolaa. Olen nyt 47.
Eka selkeämpi rupsahdus tuli noin 37-vuotiaana ja seuraava noin 44-vuotiaana. Tuo väliaika siis oli sellaista ettei naamassa / kropassa muuttunut mikään pahempaan eikä parempaan ja sitten taas kuin yhdessä yössä naama venähti lisää ja kropassa tuntui kaikki valahtaneen yhden 10cm alemmas. Nyt sitten on mennyt taas vuosia tuolla samalla tasolla eli mikään ei ole muuttunut, mutta se seuraava rupsahdus voi tulla vaikka ensi yön aikana.
Jotenkin yllättävää. Kuvittelin että ehkä nyt viisikymppisenä olisi vasta ekat selkeät merkit ja nekin lähinnä harakanvarpaita silmäkulmissa.
Vierailija kirjoitti:
42/43-vuotiaana, ihan rehellisesti. Tosin vieläkin mulla on satunnaisia hehkeitä päiviä, jolloin miehet kuolaa. Olen nyt 47.
Mulla auttoi pyöräily kropan rupsahtamiseen todella hyvin. Alkoi nimittäin reidet levähtää ja selluliittia tulla, mutta kun aloin pyöräillä säännöllisesti, niin lihakset on kasvaneet ja rasvaa palanut vähän joka paikasta. Suosittelen.
58 v