Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Töihin tuli vieraita Ruotsin toimistolta ja kaikki olikin kotona

Vierailija
12.11.2025 |

Kyllä oli noloa! Vain minä tiimivetäjä ja catering-typy paikalla, vitsi että piti selitellä. Ruotsalaiset ei pystyneet peittelemään järkytystään. Väitin että on tuju norovirus liikkeellä. Tais olla viimeinen kerta kun ne tuli Helsingin toimistolle. Voi yhen kerran. 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Lasse/Jyrki/Jan/Riikka, harjoittele vielä provon kirjoittamista. Tästä -1/5.

Vierailija
2/5 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä sattuu. Olisivat ilmoittaneet etukäteen ja varanneet palaverin huoneineen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ouhmaigaad!!!! Siis kukaan ei ollut muistanut kertoo tästä, mut vieritettiin syy meidän äitiysloman sijaisen niskaan! Huh, en saa itse ainakaan potkuja. 

ap

Vierailija
4/5 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla että Hellsingin sivukonttori pyyhkäistään organisaatiokaaviosta ja saatte jatkossakin viettää laatuaikaa kotonanne.

Vierailija
5/5 |
12.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla että Hellsingin sivukonttori pyyhkäistään organisaatiokaaviosta ja saatte jatkossakin viettää laatuaikaa kotonanne.

No tällaista minäkin heidän katseistaan luin! Onneksi olin itse paikalla niin ehkä saan tsägällä pitää jonkun satelliittitoimiston. Ja ihmisillä oli kyl tiedossa että ruotsalaiset tulevat ja kahvituskin oli varattu! Ja ihmiset vaan soittaa teams palaveriin eikä edes kamerat päällä. Anna mun kaikki kestää. Kyllä ruotsalaiset taas ihmettelevät johdolle et härreguud.AP