Kosketushierontaa naisille (naiset voi kommentoida)
Olisiko Pirkanmaalaisilla naisilla mielenkiintoa intiimille kosketushieronnalle? Teen myös klassista hierontaa kotikäynteinä. Nautintoa ja rentoutumista sinun ehdoillasi ja täydellä luottamuksella.
T. Hieroja M45
Kommentit (22)
Luuletko ihan aikuisten oikeasti, että joku nainen tarttuu syöttiin vauvan seksi palstalla???
Kyllä varmaan, Miehet nyt vaan hermostuvat, kun kerranki näin päin. Naiset jäävät aina tyydyttämättä.
Kosketushieronta, mitä "pitää sisällään?"
Ai nyt saavat naisetkin luvan vastata! jipii.
Vierailija kirjoitti:
Luuletko ihan aikuisten oikeasti, että joku nainen tarttuu syöttiin vauvan seksi palstalla???
No miehet tekee niin yhtenään. Miesten vauvat eivät estä...
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoituskaan, mutta täällä voisi kuulla mielipiteitä. en meinaa täällä yhteystietojani jakaa.
Hieroja
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa miesten vastauksia...
T. Hieroja
Vierailija kirjoitti:
Se on asiakkaan itse valittavissa.
T. Hieroja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hieroja
Onko asiakkaan valittavissa myöskin.kuinka paljon hän on valmis maksamaan.ko.palvelusta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. Hieroja
Onko asiakkaan valittavissa myöskin.kuinka paljon hän on valmis maksamaan.ko.palvelusta?
Kaikki palvelu kuuluu valittavan hieronnan hintaan. Hierontoja on eri hintaisia alk. 25€
T. Hieroja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tarkoituskaan, mutta täällä voisi kuulla mielipiteitä. en meinaa täällä yhteystietojani jakaa.
Hieroja
Luuletko, että joku pystyy lukemaan sun ajatuksesi ja saa sitä kautta yhteystiedot selville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kaipaa miesten vastauksia...
T. Hieroja
Kuten jo aiemmin ehdotettiin, laajenna miehiin. Alkaa kauppa käymään. Miksi pitää olla noin ehdoton asian kanssa. Olethan sä aiemminkin munaa vatkannut.
Mikä se hinnasto on tarkemmin? Palvelut hintoineen olisi hyvä info.
Jos nyt tulisin luoksesi intiimiin kosketushierontaan, mistä aloittaisimme ja mihin lopettaisimme? Kerropa vähän tarkemmin hieronnan kulusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos nyt tulisin luoksesi intiimiin kosketushierontaan, mistä aloittaisimme ja mihin lopettaisimme? Kerropa vähän tarkemmin hieronnan kulusta.
Riisun housusi, kourin pilluasi ja panen sinua hierontapöydällä. Sen takiahan asiakas on paikalle tullut. Lopuksi laskutan 50 euroa palvelusta.
Tarjolla on klassista ja rentoutus hierontaa. mm. jalkahieronta, selkähieronta, niska-hartiahieronta ja kokovartalohieronta. Asiakas saisi itse valita, mitä ns. mausteita hän haluaa hieronnan päälle.
Ja hieronta tapahtuu tosiaan vain käsin ja minulla pysyy housut jalassa.
T: Hieroja
Saanko myös kommentoida?
T. Pertti 58v
Vierailija kirjoitti:
Tarjolla on klassista ja rentoutus hierontaa. mm. jalkahieronta, selkähieronta, niska-hartiahieronta ja kokovartalohieronta. Asiakas saisi itse valita, mitä ns. mausteita hän haluaa hieronnan päälle.
"Hieroessasi" naisen intiimialuetta, onko kosketuksesi orgasmihakuista? Pystytkö olemaan viileänä naisen kiemurrellessa orgasmissaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Hieroessasi" naisen intiimialuetta, onko kosketuksesi orgasmihakuista? Pystytkö olemaan viileänä naisen kiemurrellessa orgasmissaan?
Se riippuu siitä haluaako asiakas nopeasti orgasmin vai enemmän orgasmeja. Kyllä pystyn olemaan viileänä. En hae itselleni tässä tyydytystä. Minulle tuo iloa, jos saan auttaa jotain avun tarvitsijaa.
T. Hieroja
Kun laajennat asiakaskuntaasi miesten puolelle, saatat jopa tienata.