Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset ketkä harrastatte irtosuhteita , mitä siitä saa?

Vierailija
02.11.2025 |

Olen siis nainen joka ei ole koskaan tuollaista harastanut. Mietin miksi jotkut naiset harrastaa ja mitä ne siitä saa...? 

Kommentit (254)

Vierailija
1/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkä?? 🙄

Vierailija
2/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä erosin vuosi sitten ja en usko että tulen parisuhteeseen ihan lähiaikoina päätymään, mutta pidän kuitenkin seksistä. Nyt olen ollut vuoden ilman ja jos jostain haluan saada niin irtosuhteita sitten. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tuttava ainakin saa siitä orgasmeja.

Hän karsii deittimiehet sen perusteella, nuolevatko nämä. 

Vierailija
4/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä erosin vuosi sitten ja en usko että tulen parisuhteeseen ihan lähiaikoina päätymään, mutta pidän kuitenkin seksistä. Nyt olen ollut vuoden ilman ja jos jostain haluan saada niin irtosuhteita sitten. 

Mutta eikö se seksi ole huonoa, kun toista ei edes tunne? Ei tiedä mistä tykkää? 

Vierailija
5/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko koira vaihtoehto? Se ei taida olla laitontakaan.

Vierailija
6/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niillä on huono itsetunto ja hakevat hyväksyntää. Itse olen kaunis nainen ja tiedän olevani enkä tartte jonkun hyväksyntää siitä että kelpaan petihommiin

Vierailija
7/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin, koska hän on hetero eikä koiraseksuaali. 

Vierailija
8/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eikö se seksi ole huonoa, kun toista ei edes tunne? Ei tiedä mistä tykkää? 

Se voi olla huonoa tai sitten se voi olla todella hyvää. Ei tiedä kokeilematta. Alkoholia toki jos on juonut niin silloin on melkein varmasti kyllä surkeaa. :D

Vierailija
9/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi satunnaista panomiestä edes kiinnostaisi mistä nainen tykkää. Hänhän on tyydyttämässä vain omia tarpeitaan. 

Vierailija
10/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä

Vierailija
11/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi neuvotellaan etukäteen. Mitä tehdään, mitä ei tehdä. Jos tilanne menee siihen suuntaan, mistä ei olla sovittu, nainen lähtee pois. Mun tuttavan kohdalla näin on käynyt varmaan kerran, eli ei ole kovin yleistä. Moni mies on niin puutteessa, että suostuu lähes mihin ehtoihin tahansa. 

Ongelma tulee vain, jos ei itse sanele selkeästi mihin suostuu, vaan menee sillä puisevalla heteroseksin kaavalla, mihin seksi aina ajautuu, jos ei muusta ole sovittu.

Vierailija
12/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tykkään seksistä ja saan orgasmeja todella helposti ja nopeasti. Ja koska yhdyntäorgasmi on paras orgasmi. En halua parisuhdetta, haluan pelkkää seksiä

Vierailija
13/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kun osaa käyttää pilluaan. 

Vierailija
14/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en usko että hakevat "seksiä" vaan tykkäävät siitä, kun mies "saalistaa" niitä ja haluavat kokea itsensä haluttaviksi. Ja sitten tuon myötä ajautuvat niihin sekshommiin. Tämä siis naisen mielipide, joka ei harrasta irtosuhteita.

Vierailija
15/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaunis nainen, eikä kiinnosta miesten ihailu tai huomio, koska se on mulle arkipäivää. Haluan miestä vain seksiin, en kaipaa muuta. 

Vierailija
16/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi voi olla huonoa vaikka olisi ollut yhdessä vuosi kausia yhdessä jos ei saa sitä suutaan auki ja odottaa toisen tekevän kaiken. 

Vierailija
17/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri (ja inhoan koiria), mutta veikkaan, että koira ei osaisi toimia annettujen ohjeiden mukaan eli tekniikka olisi todennäköisesti täysin vääränlainen.

Vierailija
18/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä. Ja olemalla itse aktiivinen, saa selllaista seksiä kuin haluaa. Ei tartte maata lahnana ja oottaa et mies tyydyttää tai on tyydyttämättä.

Vierailija
19/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En itse harrasta irtosuhteita, mutta suosittelen kaikkia keskustelemaan ennen seksiä ja KERTOMAAN mistä itse tykkää. Ei se toinen voi vakisuhteessakaan sitä tietää, jos ei kerro - tai sitten oppii kyllä ajan kanssa, mutta miksi tuhlata aikaa tuollaiseen sokkona opetteluun, kun voi saada parempaa ja toimivampaa seksiä jo heti alusta asti avaamalla suunsa, kertomalla mieltymyksistään, toiveistaan ja siitä, millainen kosketus tarkalleen toimii.

Vierailija
20/254 |
02.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niillä on huono itsetunto ja hakevat hyväksyntää. Itse olen kaunis nainen ja tiedän olevani enkä tartte jonkun hyväksyntää siitä että kelpaan petihommiin

Hyväksyntää keneltä? 😂 Äidiltä? Tuntemattomalta mieheltä? Kavereilta? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kaksi