Oletko päässyt siskosten kanssa peuhaamaan
Kommentit (13)
Saunonut olen. Seurustelupartnerin sisko tuli mukaan saunaan. Molempien pillu nähty levällään lauteilla. Vedin käteen ja he katsoi.
Useampienkin, mutta erikseen. Liekö isosiskot juorunneet ja sitten alkanut nuorempiakin kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Saunonut olen. Seurustelupartnerin sisko tuli mukaan saunaan. Molempien pillu nähty levällään lauteilla. Vedin käteen ja he katsoi.
Olen saunonut siskosten kanssa. Tosin keksinyt heille muuta hommaa kuin tumputuksen katsominen
Yhdessä seuraamaan, erikseen touhuamaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen saunonut siskosten kanssa. Tosin keksinyt heille muuta hommaa kuin tumputuksen katsominen
Mitä hommaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hommaa
Muuta
Toista sormetin samalla kun suutelin toisen kanssa. Mutta sitten paikalle tuli heidän kaverinsa jonka kanssa menin telttaan.
Vierailija kirjoitti:
Erikseen
Samoin 😛
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä hommaa
Muuta
Käskit ulos saunasta?
Opiskeluaikoina pääsin saunomaan siskosten kanssa ja oli joskus mukana muitakin tyttöjä. Oltiin jotain 18-20v. Yhden kanssa oli suhdekin
Se on uskomatonta ajatella, kuinka rohkeita tytöt olivat nuorena. Eivät ujostelleet alastomuutta. Nyt pysyy vaatteet päällä.
Uskoisin että olisi monelle miehelle unelmien täyttymys.