Tilasin taas Temusta vaatteita!
Kommentit (51)
Sulla on shoppailuaddiktio. Tilaat netistä paskaa millä et tee yhtikäs mitään.
Minäkin tilasin kaikki rytkyt Temusta!
Niin minäkin sekä silmälaseja 10kpl yht 6,50€
Minä tilasin Temusta syyhyn. Kivasti kutittaa. Mutta ei hätää, tilaan Temusta seuraavaksi syyhy voidetta. Kiitos Temu!
Yhdelle temuttaja idi*ootille tuli paketti, jossa 300 elävää torakkaa.
Voihan siellä paketissa olla luteita, hämähäkkejä, skorppioneja tai kuolleita lepakoita, jne. - mitä niistä nyt yleensä ollut.
Yleensä niissä on eniten ongelmia aiheutatavia lfalaatteja, eli syöpää ja lapsettomuutta aiheuttavia myrkkyjä jotka kulkeutuvat tekstiilistä ihon läpi myrkyttäen ihmisen. Pesu ei auta kun se myrkky on itse se tekstiili
Luteet ja turkiskuoriaiset leviävät kerrostalossa asunnosta asuntoon ilmastointi kanavia pitkin. Aikuinen turkiskuoriainen osaa lentää. Turkiskuoriaiset syövät tekstiileitä. Paperitoukka taas syö kirjoja ja paperia. Sekin leviää ilmastointikanavia pitkin asunnosta toiseen asuntoon.
Vierailija kirjoitti:
Luteet ja turkiskuoriaiset leviävät kerrostalossa asunnosta asuntoon ilmastointi kanavia pitkin. Aikuinen turkiskuoriainen osaa lentää. Turkiskuoriaiset syövät tekstiileitä. Paperitoukka taas syö kirjoja ja paperia. Sekin leviää ilmastointikanavia pitkin asunnosta toiseen asuntoon.
Köyhillä on yleensä kirpputori vaatteita, mutta rikkailla voi olla kalliimpia tekstiileitä.
Vierailija kirjoitti:
Minua ei haittaa. Vihaan naapureitani, noita tekopyhiä p*skuaisia...
Turkiskuoriainen voi syödä sun itse tekemiä käsitöitä esim. kudottu villapaita tai virkattu päiväpeitto.
Hallitus leikkasi tukia. Ihmiset ostavat sieltä, mistä halvalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Yleensä niissä on eniten ongelmia aiheutatavia lfalaatteja, eli syöpää ja lapsettomuutta aiheuttavia myrkkyjä jotka kulkeutuvat tekstiilistä ihon läpi myrkyttäen ihmisen. Pesu ei auta kun se myrkky on itse se tekstiili
https://www.iltalehti.fi kotimaa
Sep 19, 2568 BE Tukesin testaama tuote sisältää Tuote sisältää terveydelle ja ympäristölle vaarallisia ftalaattia ja lyhytketjuisia kloorattuja parafiineja yli ...See more
Vierailija kirjoitti:
Yhdelle temuttaja idi*ootille tuli paketti, jossa 300 elävää torakkaa.
Voihan siellä paketissa olla luteita, hämähäkkejä, skorppioneja tai kuolleita lepakoita, jne. - mitä niistä nyt yleensä ollut.
Sieltä täsmääkin tilattu määrä. Punnitse vaikka Atrian lihapakkaukset niin harvoin on luvattua määrää
Temuttaja on täys idiootti. Voiko tyhmempää oliota olla olemassa. Ei !
Voi että, kun aikuisia ihmisiä taas lapsettaa, luusepummeilla suomi nousuun jees.
Vierailija kirjoitti:
Polyesteria!
Myrkkyjen avulla väsättyjä muovitekstiilejä. Täyttä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Turkiskuoriainen voi syödä sun itse tekemiä käsitöitä esim. kudottu villapaita tai virkattu päiväpeitto.
Normaalit ihmiset ostaa vaatteita omilla rahoilla eikä eikä toisten verorahoilla leuhki ostoksistaan, idiootit.
Vierailija kirjoitti:
Hallitus hallitus hallitus hallitus höpö höpö
Oikein!