Mikä reppu aikuiselle arkeen?
Nyt on kohta 10 vuotta ollut käytössä fjällreven kånken mutta se alkaa näyttää jo aika karulta joten mietin uuden hankintaa. JA kånken ei ole mukavin kantaa kapeiden olkainten takia.
Haluan mukavan kantaa, neutraalin, helposti yhdisteltävän eri tyyleihin, käytännöllisen.
Arjessa kannan siellä pientä Maija Poppasen omaisuutta mutta haluan myös että reppu voi tulla mukaan metsäretkelle tai se käy myös jos päätän sonnustautua hameeseen.
Kommentit (45)
Tosi oudolta tuntuu, että aikuinen ihminen pitää jotain reppua mitenkään nolona. Joku tuolla kirjoittikin, että yläasteelle jääneet sellaiset ajatukset. Pitäs varmaan joidenkin ketjussa kasvaa aikuisiksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En näe reppua aikuisen jokapäiväisenä laukkuna, korkeintaan pikku reissuilla käsimatkatavarana lentokoneessa tai maastossa, mutta joka lähtöön on tietysti omanlaisensa.
Aikuisen arkilaukku on jokin käsissä tai olalla kannettava toimiva ja tilava laukku, jossa on lokerot esim. läppärille ja kännykälle, avainketju, sisä ja ulkotaskut, että on kaikelle paikkansa.
Jos haluaa edullisemmasta päästä ja jotakin kånkenhenkeä säilyttää, niin Nordacella on muuten ihan ok juttuja. Heidän toilettilaukku ja matkalaukun järjestelijät on itsellä käytössä, hyvin tehtyjä ja toimii.
"joka lähtöön on tietysti omanlaisensa"
Sulla sitten varmaankin repuille oma komero missä säilytät niitä.
Miehen reput on varastossa ja käytössä, joku 3-4 erilaista. Lintumetsälle ja hirvimetsälle oma (tietäjät tietää miksi), työreppu jne. Minä en omista yhtään reppua. Sen sijaan minulla on pari hyllyä erilaisia laukkuja.
Vierailija kirjoitti:
En näe reppua aikuisen jokapäiväisenä laukkuna, korkeintaan pikku reissuilla käsimatkatavarana lentokoneessa tai maastossa, mutta joka lähtöön on tietysti omanlaisensa.
Aikuisen arkilaukku on jokin käsissä tai olalla kannettava toimiva ja tilava laukku, jossa on lokerot esim. läppärille ja kännykälle, avainketju, sisä ja ulkotaskut, että on kaikelle paikkansa.
Jos haluaa edullisemmasta päästä ja jotakin kånkenhenkeä säilyttää, niin Nordacella on muuten ihan ok juttuja. Heidän toilettilaukku ja matkalaukun järjestelijät on itsellä käytössä, hyvin tehtyjä ja toimii.
Heh, olen keski-ikäinen nainen johtajan tittelillä ja käytän reppua aina kun menen toimistolle. Ei tulis mieleenkään raahata läppäriä jossain olkalaukussa.
Sitten kun olen vapaalla ja menen vaikkapa kaupungille niin olalla on Chanel eikä reppu.
Jaa, Markus siellä kyselee. Käy Oulusta hakemassa Retki Finland reppujakkara.
Ihan kaupunkilainen olen ja käytän reppua 😱 On paljon helpompi kantaa ruokaostokset repussa, kun liikkuu jalkaisin tai pyörällä.