Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selittäkääpäs mulle tämä huutis ilmiö? Vaatepaketit ja niiden menekki.. OV

Vierailija
12.04.2007 |

Laitoin siis pari kuukautta sitten yhden vauvan vaatepaketin myyntiin ja laitoin sen tuonne vaatepaketti osastolle. Huutoja tuli tasan tarkkaan kolme kappaletta, mutta hv ei ylittynyt. Huomasin sitten, että tuolla toisella osastolla (missä myydään " yksittäisiä" vaatteita sitä ja sitä kokoa) samanlaisista paketeista huudettiin maltaita.

Kokeilin sitten tuota osastoa, kun kohde oli sulkeutunut. Tällä kertaa huutoja tuli yksi, joka ei tietenkään ylittänyt hv:tä ja kappas, kappas. Vaatepakettiosastolla samanlaisista paketeista huudettiin taas kilpaa.

Nyt voisin ehkä laittaa tuon uudestaan myyntiin, mutta en sitten taida viitsiä.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis noissa " markettivaate" -paketeissa.

Vierailija
22/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuusulalainen korottaa itse omaa hintaansa, ilmeisesti liian halpaa?

50711959

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos haluat paketista esim. 30e, niin mikset laita suoraan lähdöksi 29e ja korotukseksi 1e?

Minä en ikinä huuda hintavarauksellisia tuotteita. En jaksa sitä kinuamista jälkeen päin - " ostatko tuolla hintavarauksella?" . Itse myyn aina ilman hintavarausta ja laitan valmiiksi sen hinnan minkä haluan. Jos menee sitten sen yli enemmän, se on vain plussaa.

Vierailija
24/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

on liian korkea kun laitettu ilman hintavarausta ja lähelle sitä hintaa mitä toivoo saavansa tuotteesta.

Vierailija
25/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska korkea lähtöhinta karkottaa takuuvarmasti huutajat. Olkoon se tuote sitten mikä tahansa.

Vierailija
26/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hintavaraus ja nostella itse hintaa tarpeentullen. Se toimii :)

Vierailija
27/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut vauvan vaatetta potkareita, bodeja, farkkuja, fleecejä, kollareita paketissa. Vaatteista osa ollut kahdella ja osa vain yhdellä ja ketään ei kiinnostanut

Vierailija
28/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli laitat pienen lähtöhinnan ja ilman hintavarausta. Silloin joku huutaa just ennen sulkeutumista pikku hinnalla ja myy kohta eteenpäin kalliimmalla. Näin se toimii ellet itse rupea huutamaan omaa pakettia toisilla tunnuksilla.

Huutonet ei kertakaikkiaan toimi ilman kaveria joka nostaa hintaa tasaisin väliajoin.

Vierailija
29/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lunastavatko ollenkaan ja vaihtavatko palautteet?

Uskomaton juttu, en vaan viitsis, kun kiinni jää kuitenkin ennemmin tai myöhemmin. Mulle on tärkeää hyvä maine ja mulla onkin sitten sen perusteella luottamukselle perustuvat suhteet joihinkin huutajiin. Tietävät, että käyn rehellistä kauppaa.

Toi pojan paketti olikin ihan taviskamaa (en maksaisi tuosta 50 euroa enempää), mutta tytön paketin hinta perustuu varmaan määrään.

Vierailija
30/30 |
12.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tutuilta.

Terv. yksi myyjä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme