Ei ole enää matkustamisessa samanlaista hohtoa. Muutaman päivän päästä jo ihan valmis lähtemään kotiin!
Meillä oli neljän yön kaupunkiloma ja jo kahden päivän kuluttua olin ihan kypsä lähtemään kotiin. Miten sitä joskus jaksoi pitkiä ulkomaanmatkoja, kotona on paljon mukavampaa.
Kommentit (123)
Vierailija kirjoitti:
Puistattaa lukea kuinka joku ostaa ulkomailta asunnon. Siis sidoksissa ulkomaille asunnon muodossa 😑
Terkut etelä-Euroopasta. Tämähän on paratiisi, tälläkin viikolla 24-28 lämmintä, valoisaa ja aurinkoista. Mun sydämeni ykköskoti on täällä, Suomeen vain pakosta käymään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu, olen aikani kiertänyt maailmaa moneen kertaan, nykyään matkustan lähinnä toiseen kotiini Espanjaan. Vkl taas lähdössä kuukaudeksi. Helppoa matkustamista, kun mukaan tarvitaan vain passi, puhelin, lompakko, parin päivän lääkkeet ja Jabrat äänikirjojen kuunteluun.
Millähän rahalla sitä muka ostellaan asuntoja Espanjasta kysyn vaan?
Tämä on nykymaailmassa pilalla kun jokainen tyhjätasku ostelee mitä lystää Kelan rahoilla.
Ei Kela meidän koteja maksele🤣
Ihan on tehty yli 40v töitä ja pantu raha poikimaan. Kun myimme ison talomme Suomesta ja rakensimme pienemmän jäi rahaa muutama "satku " yli ja ostimme tilan ja talon etelästä.
Onhan se ihan eri meininki kun enää nuoret giorgiot ei viheltele perään.
- Pekka Mulqvist, Lukihäiriyden ammattilainen, tasa-arvon kannattaja, puolueisiin kuulumaton.