Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hemmetin pääsiäisen pakkoperinne! Lammas!

Vierailija
08.04.2007 |

Joka pääsiäinen äitini ostaa puolikkaan palvatun lampaan (tekis mieli sano halvatun lampaan) ja joka pääsiäinen kieltäydyn ottamasta sitä lihaa kaappiini pyörimään, koska emme todella pidä lampaanlihasta. Maistettu ollaan miehen kanssa kumpikin, mutta kun ei maistu, ei maistu. Ja taas... tällä kertaa äiti ei edes kysynyt, että otetaanko, vaan toi vaan pussillisen palvilammasta jääkaappiin, sanoen että " kyllähän minä tiedän, mutta..." Ja eilen sitten soitti ja kysyi, että ollaanko syöty lammasta. Sanoin, että ei olla kun ei tykätä. Sitten alkoi kauhea kaakatus, että on se nyt kumma kun ei kelpaa ja kyllä minä olisin syönyt ja plaa plaa.. Sanoin vaan tylysti, että olisit sitten pitänyt itselläsi.

Ärsyttää kertakaikkiaan! Mä tiedän, että se on kallista ja olevinaan suurtakin herkkua ja kaiketi pitäisi olla nöyränä kontallaan kun moinen herkku meille suodaan. Anteeks junttiuteni.. =0)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensi kerralla et vain yksinkertaisesti ota sitä lammasta. Ja jos äitisi kaakattaa, et vastaa yhtään mitään. Et ala tinkaamaan äitisi kanssa asiasta. Kuuntelet hiljaa tai kävelet pois, mutta et alennu puolustelemaan omaa makuasi ja mieltymyksiäsi.

Mulla meni vuosia saada äiti uskomaan noita juttuja. Meillä kyllä oli kinaa useamminkin kuin kerran vuodessa :)

Vierailija
2/2 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä sama ongelma vielä pakollisten joulukinkkujen, hirvenlihojen jne kanssa.

Kotona syödään todella vähän lihaa ja yleensä silloinkin nautaa.

Kun mennään kylään anoppilaan niin joka kerta on tarjolla hirvenlihaa sekä ruokana että mukaan. Ja kinkkua joulun aikaan on pakko ottaa mukaan ja se lammas pääsiäisenä, yöks.

Tietävät kyllä että meillä ei syödä juurikaan lihaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi