Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua! Rintapumppu, aventin issis, käsikäyttöinen.

Vierailija
08.04.2007 |

Onko ollut ongelmia sen kanssa? Kovasti kehuttiin markkinoiden tehokkaimmaksi, yms. Itse en onnistunut saamaan imua siihen aikaiseksi vaikka yritin moneen kertaan ohjeiden mukaan kiinnittää osia, vaihtaa niitä pakkauksessa mukana tulleisiin varaosiin, yms. Pari kertaa toimi, ja loput kerrat on menneet susille kun imua ei vaan tule. Luulin että kysymys on siitä kun tissini ovat pienet, että johtuu jotenkin siitä. Jouduin antamaan korvikkeita kun en saanut sillä lypsettyä.

Nyt sitten annoin pumpun ystävälle jolla on kunnon tissit. Ei toimi hänelläkään. Ei tule imua. Moneen kertaan purettu, tarkastettu että osat on tiiviisti kasassa, eikä imua tule.

Auttakaa jos tiedätte mitä kokeilla. Ärsyttää, kallis pumppu kun oli.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ihmettelin aikoinaan kun sitä NIIN KEHUTTIIN!! täys paska.

Vierailija
2/5 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

" Tähti taivasta kohti" eli se pikkuinen valkoinen osa jossa on tähden näköinen juttu, se pitää laittaa se tähtiosa ylöspäin. Oletko kokeillut ilman sitä silikoniosaa pumpata? Onhan se vähän kova se pelkkä muovi, mutta jotkut tykkää käyttää niin?

Mitäs muuta vielä, ootte kyllä kokeilleet lähes kaiken voitavan. Ei se johdu siitä et olis pienet rinnat, ettei toimi. Itelläni suunnilleen a-kupit ja hyvin pelitti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellä mainittu se yksi tiiviste, siellä keskellä joka laitetaan ensimmäisenä, on väärinpäin. Olet varmaan pari kertaa sen onnistunut vahingossa laittamaan oikein.

Vierailija
4/5 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen katsonut että " tähti on taivasta kohti" , olen epätoivoissani yrittänyt jopa toisin päin, ei apua. Kaverini yritti ilman silikonipehmustetta, ei apua. Pumppu ikään kuin louskuttaa tyhjää. Osat kokeiltu myös kosteana, ei toimi. Itse olen saanut pikku pullon avulla toimimaan, nyt kaverilla iso pullo käytössä? Voisiko se olla syy? -ap

Vierailija
5/5 |
08.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voishan se tietty olla maanantaikappale, että jossain tiivisteessä on virhe. Jos se louskuttaa tyhjää, niin sinne pääsee jostain ilmaa. Se pikkutiiviste ainakin itsellä oli huonosti jos alkoi louskuttaa. Koitapa vaihtaa varaosaan, eikös siinä pumpun mukana tullut toinen.

Ja ihan oikeasti pumppu on kyllä erinomainen, ainun päihittää mennen tullen. Jouduin pumppaamaan 2 kk, kun lapsi ei syönyt muuten tarpeeksi ja en olis Ainulla jaksanut. Pullon koolla ei ole merkitystä, molemman kokoisiin pumppasin yhtä lailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yksi