Leppävaara on oikeasti hyvä asuinalue
Tai ainakin itse olemme viihtyneet tässä Alberganesplanadin tuntumassa. Sello on melkein vieressä, rangelle on kävelymatka ja junalla ja raidejokerilla pääsee kaikkialle mihin haluaa. Elämä tuntuu helpolta, kun juuri mihinkään ei tarvitse erikseen lähteä vaan lähes kaikki on ihan vieressä.
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti:
Se kertoo jo asuinalueesta, kun pitää sitä täällä todistella kuinka on hyvä asuinalue. Toki joku Suvela menee ohi, mutta ei se Leppävaara kaukana ole. Tosin eipä tuolla minulle väliä mitä mieltä muut on, muutin 2023 yli 3h päähän Espoosta ja oma mielipide on, että suurinosa pk-seutua on melko paskaa aluetta. Hyvillä alueilla pitääkin sitten kuulua ylimpään 10%
Milloin asuit Suvelassa ja millaisena alueen koit? Itse en ihan ymmärrä tuota vertailua. Leppävaaraa ja Suvelaa ei taida yhdistää muu kuin juna-aseman läheisyys. Leppävaara on iso keskus, jossa on aika lailla kaikki mahdollinen. Suvela on lähiö, jossa isommat palvelut ovat muualla. Rakennuskantakin on aivan erilaista. Tämä on vain oma kokemukseni, kun Suvelassa asuvan kaverin luona on tullut vietettyä aikaa. Tietysti alueella asuvat näkevät tilanteen laajemmin.
Ap
Maxi-marketin aikaan kaikki oli paremmin...
Aikalailla se mulla kaikki tarpeellinen on myös täällä kehä kolmosen ulkopuolella lähellä,eikä tarttis minnekään kauemmas lähteä. Kumma kyllä silti haluttaa lähteä myös kauemmas. Ihan vaikka laivalle myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten Alberganesplanadi lausutaan suomeksi?
Aalberganesplanaadi ei muuta
Nå men jättekiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluan Maxi-marketin takaisin!
Jösses näiden menneisyydessä elävien ihmisten kanssa. Mitä vielä? Seuraavaksi varmaan El Toro Tapiolassa on huippu paikka syödä pihvit, kuten 80-luvulla?
Haluan Heikintorin - Viva El Toro! Haluan Etolan!
Nämä on kaikki vielä Tapiolassa, Heikintori on tosi aika karu
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ostan kauluspaidat Haloselta kuin Maxi-marketista (tai Prismasta).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin ostan kauluspaidat Haloselta kuin Maxi-marketista (tai Prismasta).
Maxin aikaan ne vaatekaupat ja erikoisliikkeet oli Gallerian puolella, joka oli silloin elinvoimainen ja siisti.
Vierailija kirjoitti:
Oon nähnyt siinä puistossa mezzan ja sellon välissä mustakaapuisia naisia kumartelemassa stadiin päin.
Juu ja niiden määrä kasvaa, pysykää vain pois. Näin sanon aina ulkopuolisille.
usein käynti optikolla riittää!
Äläkä valehtele, ei kukaan rukoile julkisesti, en o nähnyt!