Dabid Lee Roth pahasti vanhentunut
Lujlisi rokkarin osaavan vanhentua hyvin, mutta tässä tapauksessa ei: kaveri näyttää yhdeksänkymppiseltä muumiolta tuolla Tiktokin konserttivideoissa.
Sehän on vasta vähän päälle 70 ve...
Kommentit (96)
Minusta Dave oli vanhan näköinen jo - 80 - luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin? Ei minusta ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
David Lee Roth on syntynyt 1954, joten hän on ollut noin 26-36-vuotias 1980-luvulla. En sanoisi kolmekymppistä miestä vanhan näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuunnellut David Lee Rothin soolouran albumeja vuosiin, olen vain katsellut sillioin tällöin hänen 1980-luvun musiikkivideoitaan niiden viihdearvon takia. Tätä ketjua llukiessa iski tarve hakea hänen levyjään YouTube Musicista tänä viikonloppuna.
Minun tarvitsee hakea vain omasta levyhyllystä. Siellä on kaikki David Lee Rothin aikaiset Van Halen levyt ja kolme ensimmäistä soololevyään.
Minulla on Van Halenin ensimmäinen levy ja neljä DLR:n ensimmäistä soololevyä, mutta en ole pystynyt kuuntelemaan vinyylejäni vuosikausiin, kun ei ole enää laitteita joilla voisi soittaa niitä. Siksi joudun turvautumaan YouTube Musiciin, vaikka vinyylit ovatkin vielä tallessa.
Minulla on toimiva levysoitin, mutta nuo ovat cd- versioina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jonkin musiikkilehden toimittaja kirjoitti aikoinaan, että David Lee Rothilla olisi ollut lahjoja vaikkapa olympiatason voimistelijaksi, jos hän ei olisi valinnut muusikon uraa. Hän oli vahva ja notkea eikä pelännyt fyysisiä haasteita.
Oli ilmeisen. Huippu älykäs ja lahjakas monessa muussakin urheilulajeissa.
Sanoi itsekin ettei ole hyvä missään (lajissa) koska I have the discipline.
Mistä luit tai kuulit tuon? Puhuiko David nimenomaan urheilusta?
Varmaan kertonut tuon monesti muuallakin kuten juttunsa yleensäkin
Amerikan Mike Monroe, todellinen kumi ukko (notkea)
Dave voisi jo lopettaa keikkailun. Katsoin uusimpia livevideoita ja sääliksi kävi. Rokkihuudahdukset vielä sujuivat, laulu ei ollenkaan. Höpisevä vanha pappa. Jalkakaan ei enää nouse, köpöttelee vaan ympäri lavaa. Onneksi hän on unissani ikuisesti kuuma.
Huippuvuosinaankin DLR:lla oli järkyttävää tasonvaihtelua esiintymisissään. Michael Anthony paikkasi taustalaulajana paljon kun Dave jätti hoitamatta omia osuuksiaan.
Mistä jatkuva pakonomainen nauru tulee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Lee Roth on syntynyt 1954, joten hän on ollut noin 26-36-vuotias 1980-luvulla. En sanoisi kolmekymppistä miestä vanhan näköiseksi.
Riippuu varmaan kommentoijan iästä. Jonkun kymmenkesäisen mielestä tuon ikäiset ovat jo vanhoja ja näyttävät vanhoilta. Muistan kuinka 21 vuotiaana joku 28 vuotias oli aivan ikäloppu.
-ohis-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole kuunnellut David Lee Rothin soolouran albumeja vuosiin, olen vain katsellut sillioin tällöin hänen 1980-luvun musiikkivideoitaan niiden viihdearvon takia. Tätä ketjua llukiessa iski tarve hakea hänen levyjään YouTube Musicista tänä viikonloppuna.
Minun tarvitsee hakea vain omasta levyhyllystä. Siellä on kaikki David Lee Rothin aikaiset Van Halen levyt ja kolme ensimmäistä soololevyään.
Minulla on Van Halenin ensimmäinen levy ja neljä DLR:n ensimmäistä soololevyä, mutta en ole pystynyt kuuntelemaan vinyylejäni vuosikausiin, kun ei ole enää laitteita joilla voisi soittaa niitä. Siksi joudun turvautumaan YouTube Musiciin, vaikka vinyylit ovatkin vielä tallessa.
Tykkäsitkö? David ryhtyi viihdyttäjäksi lähdettyään Van Halenista. Pidin enemmän rokkarityylistään. Skyscraperin nimikkobiisi on mulle sellainen harmitus että mihin olisi vielä yltänytkään jos olisi pysynyt aiemmalla polullaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne pitkät, roikkuvat hiukset vanhensivat.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kasvonpiirteet muutenkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Kaikilla oli sellainen tukka silloin. Se kuului 80-lukuun.
Väitän! :-D