Dabid Lee Roth pahasti vanhentunut
Lujlisi rokkarin osaavan vanhentua hyvin, mutta tässä tapauksessa ei: kaveri näyttää yhdeksänkymppiseltä muumiolta tuolla Tiktokin konserttivideoissa.
Sehän on vasta vähän päälle 70 ve...
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten näytti vielä tältä.
Oli muuten jollain tavalla hyvännäköinen. Tai ainakin seksikäs mies.
T: Nainen
Mulla oli David Lee Rothin kuva katossa sänkyni yläpuolella. Olihan se kivan näköinen mies.
David Lee Roth oli 80-luvulla niin kuuma ja haluttu mies, että hän otti itselleen vakuutuksen, jolla suojasi itsensä raskautettujen naisten esittämiltä isyysväitteiltä. Ei heebot nykyään kykenisi moiseen kukkoiluun.
Jäi lapsettomaksi hmmm
Vierailija kirjoitti:
En olisi tunnistanut.
Voi ei! Jos 1980-luvun seksisymbolit ovat nykyään jo vanhoja, tarkoittaako se, että me 1980-luvun fanit olemme myös vanhoja? Ei kai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli muuten jollain tavalla hyvännäköinen. Tai ainakin seksikäs mies.
T: Nainen
Mulla oli David Lee Rothin kuva katossa sänkyni yläpuolella. Olihan se kivan näköinen mies.
David Lee Roth oli 80-luvulla niin kuuma ja haluttu mies, että hän otti itselleen vakuutuksen, jolla suojasi itsensä raskautettujen naisten esittämiltä isyysväitteiltä. Ei heebot nykyään kykenisi moiseen kukkoiluun.
Jäi lapsettomaksi hmmm
Jäikö? Eikö hän vakiintunut koskaan pitkään parisuhteeseen ja saanut lapsia?
Vierailija kirjoitti:
Ei 20 vaan 40 v sitten
Jonkin musiikkilehden toimittaja kirjoitti aikoinaan, että David Lee Rothilla olisi ollut lahjoja vaikkapa olympiatason voimistelijaksi, jos hän ei olisi valinnut muusikon uraa. Hän oli vahva ja notkea eikä pelännyt fyysisiä haasteita.
Eikö ole kuitenkin ihan hyvä, että David Lee Roth uskaltaa vanheta niin, ettei hän värjää harmaita pois hiuksistaan eikä yritä saada kasvojaan nuoremman näköisiksi ties millä kalleilla ja kivuliailla toimenpiteillä, niin kuin kovin moni julkisuuden henkilö tekee?
Vierailija kirjoitti:
Jonkin musiikkilehden toimittaja kirjoitti aikoinaan, että David Lee Rothilla olisi ollut lahjoja vaikkapa olympiatason voimistelijaksi, jos hän ei olisi valinnut muusikon uraa. Hän oli vahva ja notkea eikä pelännyt fyysisiä haasteita.
Oli ilmeisen. Huippu älykäs ja lahjakas monessa muussakin urheilulajeissa.
En ole kuunnellut David Lee Rothin soolouran albumeja vuosiin, olen vain katsellut sillioin tällöin hänen 1980-luvun musiikkivideoitaan niiden viihdearvon takia. Tätä ketjua llukiessa iski tarve hakea hänen levyjään YouTube Musicista tänä viikonloppuna.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuunnellut David Lee Rothin soolouran albumeja vuosiin, olen vain katsellut sillioin tällöin hänen 1980-luvun musiikkivideoitaan niiden viihdearvon takia. Tätä ketjua llukiessa iski tarve hakea hänen levyjään YouTube Musicista tänä viikonloppuna.
Minun tarvitsee hakea vain omasta levyhyllystä. Siellä on kaikki David Lee Rothin aikaiset Van Halen levyt ja kolme ensimmäistä soololevyään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun tarvitsee hakea vain omasta levyhyllystä. Siellä on kaikki David Lee Rothin aikaiset Van Halen levyt ja kolme ensimmäistä soololevyään.
Minulla on Van Halenin ensimmäinen levy ja neljä DLR:n ensimmäistä soololevyä, mutta en ole pystynyt kuuntelemaan vinyylejäni vuosikausiin, kun ei ole enää laitteita joilla voisi soittaa niitä. Siksi joudun turvautumaan YouTube Musiciin, vaikka vinyylit ovatkin vielä tallessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi itsekin ettei ole hyvä missään (lajissa) koska I don't have the discipline.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
David Lee Roth siis, se rokkaava jude 80-luvulta. Onko Van Halen kellekään tuttu?
Edes menneen Eddie Van Halenin perustama bändi.
Eddie oli kyllä ihana, nauravat silmät. RIP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoi itsekin ettei ole hyvä missään (lajissa) koska I have the discipline.
Mistä luit tai kuulit tuon? Puhuiko David nimenomaan urheilusta?
Kasarilla David Lee Roth vaikutti kovalta jätkältä mutta olen vasta talunnut että nössö ja homompi kuin Frasierin veli Niles tv-sarjassa, samannäköinen.
David on kuitenkin vaikka Remuun verrattuna todella hyvässä kunnossa,varmaan pärjäisi koululaisten kuntotestissä hyvin iästään huolimatta, mutta minkä sille voi jos naama muuttuu vanhan näköiseksi, hampaat on kuitenkin 100% hohtavat edelleen :D (toisin kuin monilla Suomirokkareilla).
Vierailija kirjoitti:
Kasarilla David Lee Roth vaikutti kovalta jätkältä mutta olen vasta talunnut että nössö ja homompi kuin Frasierin veli Niles tv-sarjassa, samannäköinen.
Älä nyt naurata!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä nyt naurata!
Väitätkö että tästä miehestä ei saisi pienellä ehostuksella David Lee Rohtia?
https://hips.hearstapps.com/hmg-prod/images/what-happened-to-niles-cran…:*
David Lee Roth: 1985 rokkikukko, 2025 rokkiukko.