Dabid Lee Roth pahasti vanhentunut
Lujlisi rokkarin osaavan vanhentua hyvin, mutta tässä tapauksessa ei: kaveri näyttää yhdeksänkymppiseltä muumiolta tuolla Tiktokin konserttivideoissa.
Sehän on vasta vähän päälle 70 ve...
Kommentit (96)
Dabid? Onko ketjun aloittajalla kova nuha?
Kuivunut rusina..
Heviperuukki muuttaisi asetelman..on sillä vielä kuitenkin korkeat liikkeet ...katsokaa vaikka linkissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Californian aurinko tehnyt tehtävänsä, eipä taida olla ihan nuorikaan tuo rokkari.
Ei ole nuori, mutta voisi sitä vanhentua kuin rokkari: otetaan esimerkiksi Mick Jagger.
Hyi helvata mikä limainen kumihuuli
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Vierailija kirjoitti:
Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.
Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.
Itse Davekö se siinä kirjoittelee? Vieläkö harrastat kiipeilyä? Mikä se taistelu- tai itsepuolustuslaji olikaan, jossa sinulla on musta vyö?
Minulla on vieläkin David Lee Rothin neljä ensimmäistä soololevyä vinyyleinä. Hänen musiikkinsa on erittäin energistä ja saa kuulijan hyvälle tuulelle, kannattaa kuunnella!
Vierailija kirjoitti:
Minulla on vieläkin David Lee Rothin neljä ensimmäistä soololevyä vinyyleinä. Hänen musiikkinsa on erittäin energistä ja saa kuulijan hyvälle tuulelle, kannattaa kuunnella!
Daven 1980-luvun musiikkivideotkin ovat mainioita, ja hän näyttää niissä todella hyvältä!
Ne rokkarit, jotka eivät ole kuolleet 27 vuoden iässä, jaksavat paheistaan huolimatta rokata yllättävän pitkään ja myös elävät hyvin vanhoiksi. Olen ihmetellyt ilmiötä jo vuosikymmeniä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon ikäisellä voi olla jo vaikka mitä sairauksia.
DLR vaikuttaa vanhenneen suhteellisen luomusti; lyhyet harmaat hiuksetkin.
Eihän tuo poikkea Angus Youngista.
Melkein ovat saman ikäisiäkin. Angus noin puoli vuotta nuorempi. Angus näyttäisi huomattavasti paremmalle millin sängellä. Nyt näyttää vanhalta muorilta.
Angus ymmärsi vältellä päihteitä, ja jollei tupakointia lasketa, hänellä lienee ollut melkoisen terveet elämäntavat koko uran ajan.
Ketjupolttaminen on kyllä vaikuttanut Angusin ulkonäköön ja tietysti terveyteen, varsinkin hapenottokykyyn. Jo silloin, kun hän oli nuori mies hänelle jouduttiin lukemani tiedon muk
Hyvin jaksoi riehua lavalla silti. Vasta konsertin loppuosassa kävi ottamassa happea Let There Be Rock-elokuvassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuivunut rusina..
Heviperuukki muuttaisi asetelman..on sillä vielä kuitenkin korkeat liikkeet ...katsokaa vaikka linkissä.
Joo kyllähän tuo ikä alkaa näkymään
Katsokaa tätä sitten.
Vierailija kirjoitti:
Katsokaa tätä sitten.
Ne. Vaan on vanhoja ja ryppyisiä..
Vierailija kirjoitti:
Ne rokkarit, jotka eivät ole kuolleet 27 vuoden iässä, jaksavat paheistaan huolimatta rokata yllättävän pitkään ja myös elävät hyvin vanhoiksi. Olen ihmetellyt ilmiötä jo vuosikymmeniä.
Urbaanilegendan mukaan he ovat tehneet sopimuksen pirun kanssa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 vuotta sitten näytti vielä tältä.
Oli muuten jollain tavalla hyvännäköinen. Tai ainakin seksikäs mies.
T: Nainen
Mulla oli David Lee Rothin kuva katossa sänkyni yläpuolella. Olihan se kivan näköinen mies.
David Lee Roth oli 80-luvulla niin kuuma ja haluttu mies, että hän otti itselleen vakuutuksen, jolla suojasi itsensä raskautettujen naisten esittämiltä isyysväitteiltä. Ei heebot nykyään kykenisi moiseen kukkoiluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla oli David Lee Rothin kuva katossa sänkyni yläpuolella. Olihan se kivan näköinen mies.
David Lee Roth oli 80-luvulla niin kuuma ja haluttu mies, että hän otti itselleen vakuutuksen, jolla suojasi itsensä raskautettujen naisten esittämiltä isyysväitteiltä. Ei heebot nykyään kykenisi moiseen kukkoiluun.
Kaikilla neljällä The Beatles -bändin jäsenellä oli kuulemma samanlainen systeemi jo 1960-luvun alkupuolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla oli iso David Lee Roth -juliste opiskelijakämpässä. En suostunut ottamaan sitä pois seinältä, vaikka poikaystävät eivät tykänneetkään siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T:Mies
Ketjupolttaminen on kyllä vaikuttanut Angusin ulkonäköön ja tietysti terveyteen, varsinkin hapenottokykyyn. Jo silloin, kun hän oli nuori mies hänelle jouduttiin lukemani tiedon mukaan antamaan välillä happea lavan takana, jotta hän jaksaisi riehua lavalla keikan loppuun asti.