Voihan... mitä nyt pitäisi tehdä??
Tarina lyhyesti:
Olen raskaana ex-miehelleni, jolla on uusi elämä ja puoliso. Itse olen koko ajan ollut sinkku.
Meillä on ennestään yksi lapsi.
Vaikka exällä on uusi puoliso niin ollaan aina silloin tällöin vietetty, n 3-4krt/vuodessa, yötä yhdessä, jokin ihme seksuaalinen side välillämme vaikka muuten emme tule toimeen!
Itse olen jo vuosia toivonut toista lasta, että siinä ei ole mikään ongelma mutta exän mielestä minä tuhoan koko hänen elämänsä jos synnytän tämän lapsen....
Että... pidänkö tämän lapsen joka on minun puolelta enemmän kuin tervetullut vaiko suostua miehen vaatimukseen ja tehdä abortti?
Abortti on mielestäni todella väärin enkä sitä mitenkään halua, mutta en myöskään halua että exän elämä hajoaa kun totuus paljastuu....
Mielipiteitä?
Kommentit (5)
Sori, en osaa auttaa ongelmassasi:)
Itse olen jo vuosia toivonut toista lasta, että siinä ei ole mikään ongelma mutta exän mielestä minä tuhoan koko hänen elämänsä jos synnytän tämän lapsen....
Että... pidänkö tämän lapsen joka on minun puolelta enemmän kuin tervetullut vaiko suostua miehen vaatimukseen ja tehdä abortti?
Abortti on mielestäni todella väärin enkä sitä mitenkään halua, mutta en myöskään halua että exän elämä hajoaa kun totuus paljastuu....
Mielipiteitä?
[/quote]
tulee kyllä väkisinkin mieleen kauniit ja rohkeat koska samanlaiset kiemurat tässä nyt on!......
ap
hoksata kuka on lapsesi isä, kun sisarukset ovat niin samannäköiset.
Et kerro virallisesti kuka lapsen isä on. Lastaanhan tämä exä näkee samalla kuin esikoistaankin. Kukaan ei sua huoli ton jälkeen, etkä sitä ansaitsekaan. Lopeta nyt jo se pillun jakaminen!