Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37981)
Vierailija kirjoitti:
Olen iloinen puolestasi, mutta en ole varma tykkäänkö tästä...
Mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Mistään, mitä kyseinen asia tuo mukanaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thank goodness tekoäly, jonka ansiosta mun ei tartte lukea tylsiä 20 sivusia opintomateriaaleja. Copy paste ja pyyntö tehdä muistiinpanot. Ai että.
20 sivua ei ole mitään.
T. Just luin 900 sivua tenttiin
Kyllä se tekoäly osaa tehdä noistakin kattavat muistiinpanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja sossujen takia en voi nyt sitten hakea töihin ihmisten kanssa, en varsinkaan lasten ja nuorten pariin. Haistakaa paha energia. Mitähän Jumala oikein touhuaa selkäni takana.
Seksirikolliset eivät sovi näille aloille.
Joo ei ole pelkoa. Olen myös opiskellut turvallisuusalaa ja työskennellyt silläkin alalla eikä minusta saa pahaa ihmistä ikipäivänä.
Anniskelupassikin on näköjään voimassa toistaiseksi, paperi on kadonnut mutta tilaamalla se pitäisi saada suorituspaikasta. Eikös se työkkärissäkin pitäisi muuten olla kun olen senkin sinne toimittanut? Tietääkö joku? Kuulemma säilytystä ei tehdä kuitenkaan näille muuten, eikös tässäkin ole ristiriitaa? Ihan kummallisia asioita kyllä.
Perustele, ei ole vielä tuonut mitään, eikä tuo
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö joulunalla?
En osaa sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Thank goodness tekoäly, jonka ansiosta mun ei tartte lukea tylsiä 20 sivusia opintomateriaaleja. Copy paste ja pyyntö tehdä muistiinpanot. Ai että.
20 sivua ei ole mitään.
T. Just luin 900 sivua tenttiin
Kyllä se tekoäly osaa tehdä noistakin kattavat muistiinpanot.
Ai fyysisestä kirjasta.
En jaksa kaivata enää, ihan turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun yrittää luoda puheyhteyttä, yritykset torpataan ja raahataan betoniporsaat eteen. Koeta päättää, mitä haluat äläkä puhu yhtä ja toimi toisin.
Mitään sellaista ei ole sieltä suunnalta tehty, uskoteltu ainoastaan, että tätä halutaan. Toinen yrittänyt ottaa yhteyttä ja sopia asiat ja pisti itsensä jo likoon. Kiusaaja iski heti puukolla selkään.
Tiedän kyllä tämän. Eli yrittää selvittää asiat mutta toinen lyö vain löylyä kiukaalle. Uhriutuu väärällä tavalla vaikka tietäisi että puhumalla voisi asiat selvittää ja puhdistaa pöydän. Tavallaan puhumattomuudellaan mahdollistaa kiusaamisen jatkumisen.
Palstaharhoja. Kuvittelee jokaisen vietin olevan häneltä ja sekoilee niiden kanssa.
Mut kiva kun laitoit viestiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä?
Mistään, mitä kyseinen asia tuo mukanaan.
Ei se eka vaihtoehto ollut täälläkään suunnalla, harmi, että nyt siitä tuli ainoa. Paljolta pahalta oltais vältytty.
En oo vuosiin itkenyt tämän asian takia koska tää nyt vaan on mitä on. Mut tänään tuli kyyneleet silmiin enkä voinu sille mitään. Voi v ittu.
Aah nainen mä teen sulle monta lasta. Ainakin viisi lasta.
Mitäköhän siitä nyt mahtaa olla aikaa, kun viimeksi nähtiin? Ehkä reilu kolme vuotta? Ei mun tunteet ole muuttunut yhtään, ehkä tasaantunut, vaikka et huolinut mua. Mietin, että kuinkakohan kauan tätä vielä kestää.
Mustat housut ja vaaleanpunainen huppari bongattu.
Tänään sait mut ajattelemaan sua läpi märkänä. Siitä tuli kova juttu.
Lisäksi latasin äpin, joka litteroi luennot eikä tartte tehdä muistiinpanoja ite.😅