Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (37981)

Vierailija
37041/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin mies sulle eilen "Rakastan sinua" 🤗 ja rakastan tänäänkin💕 nähdään taas! 

Vierailija
37042/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän pointti tässäkin retkessä on ollut?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37043/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myyjänä pienehkössä ruokakaupassa ja muutama kuukausi sitten näin tämän miehen siellä ekaa kertaa. Hän ajaa jotain kuorma-autoa ja käy noin joka toinen päivä ostamassa kahvia, tupakkaa jne. Ihan jotkut työhousut on jalassa ja jo ekalla kerralla pisti silmään vasemmassa lahkeessa hyvinkin selkeästi piirtyvä pullotus. Silloin ajattelin, että miten kehtaa täysin avoimesti kävellä kalu kovana, mutta joka kerta se pullottaa samalla tavalla. Eli tuskin se sentään joka kerta seisokissakaan voi olla. Ihan komea kundi, ei siinä mitään, mutta jotenkin irstaan näköistä silti. Ja se ei ole ihan vaan kohollaan oleva lahje, vaan se piirtyy aivan selkeästi ja suuresti siellä pöksyissä varsinkin kun hän seisoo vaikka maksamassa.

Vierailija
37044/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ilmeisesti voi tehdä mitään, sigh

Vierailija
37045/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen temppu oli kyllä lapsekas.

Vierailija
37046/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta mammoille. Kunnon mammat lähtee aamulenkille.

Nääh, iltalenkki on enemmän mun tyyliä, tykkään katsella samalla tähtiä.

Vierailija
37047/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulisitko kahville ja piirakalle?

Vierailija
37048/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään lähtee lenkille kun kaupunki nukkuu.

Ajattele eläväsi maailmassa jossa olet ainoa

Ihminen. Ketään näy missään.

Terkut leipäjonon 🤩🥳🥰🤗

Vierailija
37049/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myyjänä pienehkössä ruokakaupassa ja muutama kuukausi sitten näin tämän miehen siellä ekaa kertaa. Hän ajaa jotain kuorma-autoa ja käy noin joka toinen päivä ostamassa kahvia, tupakkaa jne. Ihan jotkut työhousut on jalassa ja jo ekalla kerralla pisti silmään vasemmassa lahkeessa hyvinkin selkeästi piirtyvä pullotus. Silloin ajattelin, että miten kehtaa täysin avoimesti kävellä kalu kovana, mutta joka kerta se pullottaa samalla tavalla. Eli tuskin se sentään joka kerta seisokissakaan voi olla. Ihan komea kundi, ei siinä mitään, mutta jotenkin irstaan näköistä silti. Ja se ei ole ihan vaan kohollaan oleva lahje, vaan se piirtyy aivan selkeästi ja suuresti siellä pöksyissä varsinkin kun hän seisoo vaikka maksamassa.

Missä kaupassa olet töissä? Mikä paikkakunta? Tarvitsetteko työntekijöitä? Voisin ilmoittautua. Kivaa päivää sinulle.

Vierailija
37050/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Thank goodness tekoäly, jonka ansiosta mun ei tartte lukea tylsiä 20 sivusia opintomateriaaleja. Copy paste ja pyyntö tehdä muistiinpanot. Ai että.

Vierailija
37051/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhea miten iloiseksi tulin kun selvitin Googlesta että Ikärajapassi on voimassa toistaiseksi. Masennuin tiedosta että hygieniapassini ei ole enää voimassa, se rajoittaa töiden hakemista.

Vierailija
37052/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Thank goodness tekoäly, jonka ansiosta mun ei tartte lukea tylsiä 20 sivusia opintomateriaaleja. Copy paste ja pyyntö tehdä muistiinpanot. Ai että.

Oletko vähän laiska. Etkö halua oppia asioita oikeasti?

Vierailija
37053/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi opiskelet jotain mikä on susta tylsää? Vai ootko vielä peruskoulussa.

Vierailija
37054/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko joku työntekijää tai jonkun työpaikkaan? Täällä minä olen.

Vierailija
37055/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan, yleensä vaan teksteissä ja oppikirjoissa 80% turhaa lätinää jonka vois tiivistää. Jos on kiinnostava aihe niin luen koko tekstin. En kyllä rupea turhaa työtä tekemään.😌🙂

Vierailija
37056/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on mun taskulamppu taskussa !

Vierailija
37057/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi opiskelet jotain mikä on susta tylsää? Vai ootko vielä peruskoulussa.

Ei kai millään alalla kaikki ole kiinnostavaa? En oo mikään nörtti-hikari jota kiinnostaa kaikki.

Vierailija
37058/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä haluan, yleensä vaan teksteissä ja oppikirjoissa 80% turhaa lätinää jonka vois tiivistää. Jos on kiinnostava aihe niin luen koko tekstin. En kyllä rupea turhaa työtä tekemään.😌🙂

Okei, no sitten. Voin uskoa tämän, varmasti kaikkea turhaa piisaa. Tsemppiä opintoihisi.

Vierailija
37059/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen iloinen puolestasi, mutta en ole varma tykkäänkö tästä... 

Vierailija
37060/37981 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilinen temppu oli kyllä lapsekas.

Mikä temppu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kolme