Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37981)
Mikähän pointti tässäkin retkessä on ollut?
Olen myyjänä pienehkössä ruokakaupassa ja muutama kuukausi sitten näin tämän miehen siellä ekaa kertaa. Hän ajaa jotain kuorma-autoa ja käy noin joka toinen päivä ostamassa kahvia, tupakkaa jne. Ihan jotkut työhousut on jalassa ja jo ekalla kerralla pisti silmään vasemmassa lahkeessa hyvinkin selkeästi piirtyvä pullotus. Silloin ajattelin, että miten kehtaa täysin avoimesti kävellä kalu kovana, mutta joka kerta se pullottaa samalla tavalla. Eli tuskin se sentään joka kerta seisokissakaan voi olla. Ihan komea kundi, ei siinä mitään, mutta jotenkin irstaan näköistä silti. Ja se ei ole ihan vaan kohollaan oleva lahje, vaan se piirtyy aivan selkeästi ja suuresti siellä pöksyissä varsinkin kun hän seisoo vaikka maksamassa.
En ilmeisesti voi tehdä mitään, sigh
Eilinen temppu oli kyllä lapsekas.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta mammoille. Kunnon mammat lähtee aamulenkille.
Nääh, iltalenkki on enemmän mun tyyliä, tykkään katsella samalla tähtiä.
Tulisitko kahville ja piirakalle?
Mä tykkään lähtee lenkille kun kaupunki nukkuu.
Ajattele eläväsi maailmassa jossa olet ainoa
Ihminen. Ketään näy missään.
Terkut leipäjonon 🤩🥳🥰🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen myyjänä pienehkössä ruokakaupassa ja muutama kuukausi sitten näin tämän miehen siellä ekaa kertaa. Hän ajaa jotain kuorma-autoa ja käy noin joka toinen päivä ostamassa kahvia, tupakkaa jne. Ihan jotkut työhousut on jalassa ja jo ekalla kerralla pisti silmään vasemmassa lahkeessa hyvinkin selkeästi piirtyvä pullotus. Silloin ajattelin, että miten kehtaa täysin avoimesti kävellä kalu kovana, mutta joka kerta se pullottaa samalla tavalla. Eli tuskin se sentään joka kerta seisokissakaan voi olla. Ihan komea kundi, ei siinä mitään, mutta jotenkin irstaan näköistä silti. Ja se ei ole ihan vaan kohollaan oleva lahje, vaan se piirtyy aivan selkeästi ja suuresti siellä pöksyissä varsinkin kun hän seisoo vaikka maksamassa.
Missä kaupassa olet töissä? Mikä paikkakunta? Tarvitsetteko työntekijöitä? Voisin ilmoittautua. Kivaa päivää sinulle.
Thank goodness tekoäly, jonka ansiosta mun ei tartte lukea tylsiä 20 sivusia opintomateriaaleja. Copy paste ja pyyntö tehdä muistiinpanot. Ai että.
Ai kauhea miten iloiseksi tulin kun selvitin Googlesta että Ikärajapassi on voimassa toistaiseksi. Masennuin tiedosta että hygieniapassini ei ole enää voimassa, se rajoittaa töiden hakemista.
Vierailija kirjoitti:
Thank goodness tekoäly, jonka ansiosta mun ei tartte lukea tylsiä 20 sivusia opintomateriaaleja. Copy paste ja pyyntö tehdä muistiinpanot. Ai että.
Oletko vähän laiska. Etkö halua oppia asioita oikeasti?
Vierailija kirjoitti:
Miksi opiskelet jotain mikä on susta tylsää? Vai ootko vielä peruskoulussa.
Tarvitseeko joku työntekijää tai jonkun työpaikkaan? Täällä minä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan, yleensä vaan teksteissä ja oppikirjoissa 80% turhaa lätinää jonka vois tiivistää. Jos on kiinnostava aihe niin luen koko tekstin. En kyllä rupea turhaa työtä tekemään.😌🙂
Vierailija kirjoitti:
Se on mun taskulamppu taskussa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi opiskelet jotain mikä on susta tylsää? Vai ootko vielä peruskoulussa.
Ei kai millään alalla kaikki ole kiinnostavaa? En oo mikään nörtti-hikari jota kiinnostaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä haluan, yleensä vaan teksteissä ja oppikirjoissa 80% turhaa lätinää jonka vois tiivistää. Jos on kiinnostava aihe niin luen koko tekstin. En kyllä rupea turhaa työtä tekemään.😌🙂
Okei, no sitten. Voin uskoa tämän, varmasti kaikkea turhaa piisaa. Tsemppiä opintoihisi.
Olen iloinen puolestasi, mutta en ole varma tykkäänkö tästä...
Vierailija kirjoitti:
Eilinen temppu oli kyllä lapsekas.
Mikä temppu.
Sanoin mies sulle eilen "Rakastan sinua" 🤗 ja rakastan tänäänkin💕 nähdään taas!