Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37680)
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö joulunalla?
Nähdään!
Vierailija kirjoitti:
Halauksia sinulle ***** Johanna 🤗
Kiitos samoin **** Tapio 🥰🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun elämänhalu ja voimat on mennyt kokonaan. Kukaan ei säälittävän elämäni aikana ole ollut oikeasti kiinnostunut, vaan on leikitty kylmää-kuumaa tunteilla, hiivutettu, ghostattu ja estetty.
Olen liian yksin tässä elämässä.
Ja olettakaa mitä oletatte, en ole tehnyt mitään sellaista millä tuo kohtelu oikeutettaisiin.
Tiedän tunteen, joten voimia. Usein syynä on täysin väärä seura. Parasta päästä tuollaisista porukoista kokonaan eroon. Vaikka poliisin avulla, jos eivät muuten usko.
Selvennän vielä: kaipaan seuraa, mutta ei minulla ole. Loputtomat epäonnistumiset ovat tehneet tehtävänsä, en enää uskalla lähestyä ketään.
Lopeta K. jo. Mulla on parempaa seuraa. Eikä mitään yhteistä enää entisen elämän tyyppien kanssa.
Salaiset kansiot jaettu. See it. Say it. Sorted. Toivottavasti nähdään oikeudessa.
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö joulunalla?
Keneltä kysyt? Haluaisin kyllä jos eräs mies vain antais kuulua itestäs
Vierailija kirjoitti:
Mun elämänhalu ja voimat on mennyt kokonaan. Kukaan ei säälittävän elämäni aikana ole ollut oikeasti kiinnostunut, vaan on leikitty kylmää-kuumaa tunteilla, hiivutettu, ghostattu ja estetty.
Ja olettakaa mitä oletatte, en ole tehnyt mitään sellaista millä tuo kohtelu oikeutettaisiin.
Tällaisena jotkut ilkiöt haluavat sun pysyvän, jotta itsestä tuntuisi paremmalle. Pois tuollaisesta lyttäävästä ja alistavasta seurasta ihan kokonaan, niin voi tulee parempaa tilalle. Lika barn leka bäst.
Vierailija kirjoitti:
Eikö mies reissu kanssani kiinnosta miksi alapeukut 🥺
Kaikki eivät tykkää reissaamisesta, juhlista, tapahtumista jne.. Joten eivät myöskään ole kiinnostuneita ihmisestä, jotka noista tykkää.
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halauksia sinulle ***** Johanna 🤗
Kiitos samoin **** Tapio 🥰🤗
Väärä henkilö, sorry.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö joulunalla?
Eräs nainen vois antaa kuulua itsestään myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä illassa on ollut simppelisti parasta sun aloite 😁🤗😘
Minkälainen aloite on kyseessä? :)
On laitellut useana iltana viestiä, puhuu hyvin suoraan kiinnostuksestaan, ja latelee kohteliaisuuksia ja flirttailee 🤗 tässä vaiheessa oli jo selkeää, että aloite kyseessä, mutta eilen suoraan kysyi onko mulla joku mies tällä hetkellä, kun joidenkin henkilöiden mukaan olis useampikin. No ei ole. Arvostan kyllä ehdottomasti suoraan kysymistä. Kaikkea ne ihmiset väittääkin ilman parempaa tietoa. Jotenkin sydäntä lämmittävää ja fiksua, että kysyi rohkeasti, eikä kuuntele muiden p*skanjauhamista, rohkea mies, tykkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö joulunalla?
Eräs nainen vois antaa kuulua itsestään myös.
Kunnioitan sanatonta sopimusta. Hän ottaa kun on siihen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Nähtäiskö joulunalla?
Lähden jouluna rantalomalla.Eli ei nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaisena jotkut ilkiöt haluavat sun pysyvän, jotta itsestä tuntuisi paremmalle. Pois tuollaisesta lyttäävästä ja alistavasta seurasta ihan kokonaan, niin voi tulee parempaa tilalle. Lika barn leka bäst.
Törmäät selkeästi vääriin ihmisiin, ole tarkempana jatkossa sivusta
Varmuuden vuoksi:
en ole joululomista kirjoittanut.
En etsi joulu- enkä muuta seuraa
[kummastakaan sukupuolesta].
Rakastan yksinoloa.
Hiljaisuudessa kuulen jumalan äänen.
Talon/paikkakunnan tapahtumia
en tänne tuo.
Klo 13:01-tyylinen lanka oiva
esimerkki asioista, joista en kirjoita.
Levollista lauantaita. 🌿💛💫
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä illassa on ollut simppelisti parasta sun aloite 😁🤗😘
Minkälainen aloite on kyseessä? :)
On laitellut useana iltana viestiä, puhuu hyvin suoraan kiinnostuksestaan, ja latelee kohteliaisuuksia ja flirttailee 🤗 tässä vaiheessa oli jo selkeää, että aloite kyseessä, mutta eilen suoraan kysyi onko mulla joku mies tällä hetkellä, kun joidenkin henkilöiden mukaan olis useampikin. No ei ole. Arvostan kyllä ehdottomasti suoraan kysymistä. Kaikkea ne ihmiset väittääkin ilman parempaa tietoa. Jotenkin sydäntä lämmittävää ja fiksua, että kysyi rohkeasti, eikä kuuntele muiden p*skanjauhamista, rohkea mies, tykkään.
Alapeukku tuli siltä pakit saaneelta katkeralta matti meikäläiseltä jonka valheita kaikki ei usko 😂
Olen ihastunut psykologiini. Terveiset lounais-Suomeen 😘😘😘
Samat paskan jankkaajat häiriköi päivittäin
tehokkaasti pilattu viestiketju
moikkuuuuu
👋
Epätasapaino. Se on tämän nimi. Kaipaan silti.
En pysty. Hiljaisuus varmisti asian.