Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (37889)

Vierailija
37001/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkain<3

Vierailija
37002/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas nainen, tule mun luo. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
37003/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terveiset tuusniemelle keski-ikäiselle naiselle, oot mun mielessä ja ihastukseni😍

Täällä myös mies joka fantasioi tuusniemeltä kotoisin olevaa naista, seuraan sosiaalisessa mediassa ja nään sieltä kuvan miten ihana onkaan. Olisi ihana kyllä saada tutustua lähemmin. 

Vierailija
37004/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tunteet ole välttämättä yhtä voimakkaita molemminpuolisesti. Ja voi olla muitakin esteitä, esim., että toinen tai molemmat ovat varattuja.

Miksi sinä varattuna toimit sitten väärin?

Vierailija
37005/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun täällä on kaipaajia, jotka puhuvat kosinnoista ja naimisiinmenoista, niin miksi olette täällä? Jos siis tunteet ja tuntemukset toisesta ovat noin isoja.

Omassa tapauksessa mies meni jo naimisiin. Erota hänen piti, mutta eipä tehnyt niin. Itse erosin ja nyt olen ollut jo pitkään sinkkuna. En mä kosinnoista tai naimisiinmenoista niin ole puhunut tai kirjoittanut, mutta olisin kyllä vastannut kyllä. Ainoa mies jonka kanssa olisin voinut kuvitella naimisiin meneväni.

Kenelle?

Vierailija
37006/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta🧡

Vierailija
37007/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta🧡

Tule jo

Vierailija
37008/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en ole velkaa kenellekään. Yhtään rahaa en ole lainaksi pyytänyt.

Vierailija
37009/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ne tunteet ole välttämättä yhtä voimakkaita molemminpuolisesti. Ja voi olla muitakin esteitä, esim., että toinen tai molemmat ovat varattuja.

Usein on niin, ettei mitään tunteita edes ole. Moni vaan leikkii kaipaavansa täällä jotakuta. Joku kirjoittaa toisen puolesta, jotta saisi tämän näyttämään hölmöltä jne. Kolmas voi kalastella täältä jotain muuta.

Hölmö minä olen, mutta en tuosta em. syystä.

Vierailija
37010/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🧡🧡🧡🧡

Vierailija
37011/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Pitääkö vakavien rikosten uhrin pitää suunsa kiinni asioista? Eli jos puhut näistä kenellekään, saat turpaan? Aika raskasta tuollainen, pystyisitkö siihenRo itse?'

'Sulla on nyt väärä ketju sun ränttäämiselle.'

Rikosuhri-teemasta 0 viestiä minulta. Koko ketjussa 0 tämän päivän osalta. -Savo

Vierailija
37012/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun elämänhalu ja voimat on mennyt kokonaan. Kukaan ei säälittävän elämäni aikana ole ollut oikeasti kiinnostunut, vaan on leikitty kylmää-kuumaa tunteilla, hiivutettu, ghostattu ja estetty.

Olen liian yksin tässä elämässä.

Ja olettakaa mitä oletatte, en ole tehnyt mitään sellaista millä tuo kohtelu oikeutettaisiin.

Vierailija
37013/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sepä kiva, oletko väittänyt, että joku muu muka olisi?

Huumepiireissä velat eivät ole hyvä juttu. Eipä olisi eka kerta, jos joku sellaista diilerille valehtelisi, että jollain tytöllä olisi rahat ja kamat, jos ei ole itse saanut tahtoaan perille. Tyttö saa selkään ja mies on sankari. 

Vierailija
37014/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah nainen laitan vauvasiemenillä ihmisen kasvamaan sun sisään.

Vierailija
37015/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun elämänhalu ja voimat on mennyt kokonaan. Kukaan ei säälittävän elämäni aikana ole ollut oikeasti kiinnostunut, vaan on leikitty kylmää-kuumaa tunteilla, hiivutettu, ghostattu ja estetty.

Ja olettakaa mitä oletatte, en ole tehnyt mitään sellaista millä tuo kohtelu oikeutettaisiin.

Tiedän tunteen, joten voimia. Usein syynä on täysin väärä seura. Parasta päästä tuollaisista porukoista kokonaan eroon. Vaikka poliisin avulla, jos eivät muuten usko.

Vierailija
37016/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomenta muruseni T. 

Saanko nämä terveiset myös wa

Ei. 

Vierailija
37017/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä kiva, oletko väittänyt, että joku muu muka olisi?

Huumepiireissä velat eivät ole hyvä juttu. Eipä olisi eka kerta, jos joku sellaista diilerille valehtelisi, että jollain tytöllä olisi rahat ja kamat, jos ei ole itse saanut tahtoaan perille. Tyttö saa selkään ja mies on sankari. 

Aivan kuin entinen kaivattuni! 

Vierailija
37018/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halauksia sinulle ***** Johanna 🤗

Vierailija
37019/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähtäiskö joulunalla?

Vierailija
37020/37889 |
01.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tunteen, joten voimia. Usein syynä on täysin väärä seura. Parasta päästä tuollaisista porukoista kokonaan eroon. Vaikka poliisin avulla, jos eivät muuten usko.

Selvennän vielä: kaipaan seuraa, mutta ei minulla ole. Loputtomat epäonnistumiset ovat tehneet tehtävänsä, en enää uskalla lähestyä ketään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi