Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä tekisit, jos saisit tietää, että kaivattusi on eronnut?
Mun ex-kaivattu Jii on eronnut viime kesänä. Ja kun hän ei ole edes yrittänyt lähentyä, luulen hänen pitävän hauskaa Tinderissä. Tämä teki selväksi, ettei meidän ollut tarkoitus olla yhdessä.
Tarkistitko asian?
Kyllä, yhteiset tuttavamme kertoivat mulle, ja näin hänet naisseurassa 😂
Vierailija kirjoitti:
Mitä voisin tehdä.
Onko tarvetta tehdä? (Jos on, tiedät kyllä.)
Vierailija kirjoitti:
Saisinpa olla syypää sun hymyyn.
Sä olit. 20-21.
Onnea mies 85.
En voi sitä sulle toivottaa. Mutta onnea.
Haluaisin. Olet mun kaivattu.
En minä oikeastii tiedä, mitä minusta ajattelet, mitä tunnet. Enkä pysty olla toivomatta ja tuntematta.
En yllättäisi, vaikka näkisin kaivattuni uuden naisen seurassa. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.
Riippuu mitä hakee. Ohimenevä seksisuhde löytyy tuolla lailla hyvin. Vakavaa pitkää parisuhdetta etsiessä sitten toisin päin.
Kun nainen näkee miehen potentiaalisena kumppanina elämänmatkalle, on hänen hyvä tehdä selkeä aloite. Se neutraloi mahdolliset pelurit ja vain hetken helpotusta kassipakotukseen halajavat huithapelit tehokkaasti. Miehethän tehtailevat aloitteita pilde ja vain pilde mielessään kaikelle liikkuvalle ja välillä lyhtypylväillekin. Ja pelurit haasteen vuoksi. Siitä ei siis voi päätellä yjtään mitään. Sen sijaan hupailijat säikähtävät naista joka on tomera ja määrätietoi
Lopettakaa se ohis. Lukekaa otsikko.
Vierailija kirjoitti:
Nopeat syövät hitaat.
- sivusta, n
Vierailija kirjoitti:
Kaikki tiet vie kaivatun luo.
" Roman Empire couldn't capture the blue skies"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nopeat syövät hitaat.
- sivusta, n
Liian nopeat jäävät nuolemaan näppejään. Kokemusta on.
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus on parempi kuin koristeltu pipari.
- Suomen kansan uusi sananlasku
Mikäs se sun kylmä totuus on?
Täällä maistuis iltapalaleivät ja sen jälkeen jalkahieronta. Aamulla rauhallista s*ksiä.
En tiedä, onko tässä enää järkeä. Tai tiedän, ettei ole, mutta kun tunteita ei saa kytkettyä pois päältä. Ehkä olisi ihan hyvä, jos näkisi kaivatun jonkun uuden kanssa, niin tipahtaisivat kaikki kuvitelmat saman tien.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi miehetkin olla passiivisia. Usein ovatkin, katselevat vain kaukaa, mutta eivät uskalla jutuille.
Ei se muuta sitä faktaa, että enemmistö yhä odottaa miehen tekevän aloitteen. Kirjaimellisesti odottaa. Somessa oli naisille suunnattu kysely siihen liittyen, millä todennäköisyydellä HE tekisivät aloitteen ja enemmistö vastasi etteivät tekisi, vaikka kohde kiinnostaisi enemmän kuin kukaan. Unohtamatta että naisten mielestä heidän aloite on esim. silmiin katsominen (sen oikean kohdalla vihreää valoa, muiden kohdalla ei tarkoita mitään!) tai kahvin mainitseminen sivulauseessa.
...Ehkä oletat liikaa jostain katseesta. Ihmiset tapaavat katsella toisia ilman sen suurempaa merkitystä.
Monta feminismin aaltoa tarvitaan, jotta nainen vapautuu patriarkaatin ikeestä? Mun lapsuudenystävän ujohko nainen teki aloitteen miehelleen. Ottaako mallia hänestä! Taitavat olla vielä yhdessä, en tiedä, kun en ole väleissä enää.
Vierailija kirjoitti:
Elämä naisen kanssa on yhtä teatteria. Menetkö tapaamaan naista - älä unohda piiskaa.
Tule ihan reippaasti sieltä kaapista vaan niin ei tarvitse elää teatteria naisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kylmä totuus on parempi kuin koristeltu pipari.
- Suomen kansan uusi sananlasku
Mikäs se sun kylmä totuus on?
Ei mulla ole sellaista. Toivon vain, että kaivattu voisi sanoa, kuten asiat ovat.
A, sulla oli tänään täydellinen tilaisuus tulla vastaan ilman että kukaan ulkopuolinen huomaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Täällä maistuis iltapalaleivät ja sen jälkeen jalkahieronta. Aamulla rauhallista s*ksiä.
Minäkin haluaisin kaivattuni kanssa. Toki seksiä vois olla vaikka heti, kun juuri tulin saunasta. /sivusta
Tule hieromaan hartioita rakas