Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Kun ei löydä tietä, sitä ei voi kulkea.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on nykyään kylmiä ja kovia. Ei kukaan piittaa kenestäkään. Turhaa harhojanne syötätte tännekään palstalle. Ne teidän "kaipaamanne" kaksilahkeiset todennäköisesti ovat pnemassa jotakin naista, ja se nainen ette ole te. Joten tämän palstan voi sulkea tarpeettomana.
Ahaa. Luuletko sä että täällä ei kukaan kaipaa naista tai että kaikki miehet ovat häntäheikkejä?
Vierailija kirjoitti:
Käyn yksin saunassa, nautin yhden oluen, Jarkko Ahola laulaa ikävästä. Pystyn tuntemaan tuon ikävän todella syvällä itsessäni. Voi kun olisit täällä, illan lopuksi painaisin pääni syliisi ja nukahtaisin siihen. Aamulla saisin herätä vierestäsi. Olisin onnellinen.
Tämän voisin ostaa ja lunastaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 85.
😁
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.
Kaksi kysymystä.
1. Mitä kiinnostunut nainen tekee?
2. Miten naisten lesbosuhteissa tehdään, kun ei ole miestä tekemässä aloitetta?
Vierailija kirjoitti:
Portaat on kuitenkin aina edessä.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun olet fiksu, voitko keksiä soveliaan tavan olla enemmän yhteydessä?
Keksin helposti ja olen yrittänytkin, mutta jos toisella ei ole yhteystyöhaluja, ei onnistu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on nykyään kylmiä ja kovia. Ei kukaan piittaa kenestäkään. Turhaa harhojanne syötätte tännekään palstalle. Ne teidän "kaipaamanne" kaksilahkeiset todennäköisesti ovat pnemassa jotakin naista, ja se nainen ette ole te. Joten tämän palstan voi sulkea tarpeettomana.
Ahaa. Luuletko sä että täällä ei kukaan kaipaa naista tai että kaikki miehet ovat häntäheikkejä?
Hän haluaa ainoastaan pahoittaa kaipaajien mielen,mutta me ei lannistuta mistään.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa kävelee tikapuita pitkin taivaaseen.
Vierailija kirjoitti:
Käyn yksin saunassa, nautin yhden oluen, Jarkko Ahola laulaa ikävästä. Pystyn tuntemaan tuon ikävän todella syvällä itsessäni. Voi kun olisit täällä, illan lopuksi painaisin pääni syliisi ja nukahtaisin siihen. Aamulla saisin herätä vierestäsi. Olisin onnellinen.
Samanlaisia mietteitä, kun istuin viikko sitten yksin hämärässä maasaunassa. Naisihmisenä ovi haassa.
Vierailija kirjoitti:
Mihinkäs se tie on kadonnut? Miksi et löydä sitä?
Opasteita ja karttojakin on olemassa...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissa kävelee tikapuita pitkin taivaaseen.
Vahvat miehet on jo taivaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 85.
Takki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.
Ketä kaipaat?
Seuraajia mielipiteilleni. Pakotetaan miehet aktiivisiksi olemalla itse passiivisia. Kaikkien naisten täytyy liittyä tähän.
Mikä muuttuu, kun 99% naisista jo ovat passiivisia? :D Seistään t-posessa odottamassa josko nyt se unelmien prinssi sitten lähestyisi ja samalla toki uhriudutaan, jos joku "ei hänen tyyppiään" tekee liikun
Voi miehetkin olla passiivisia. Usein ovatkin, katselevat vain kaukaa, mutta eivät uskalla jutuille.
Kahelleen pitäisi päästä juttelemaan
Pystyy myös kulkemaan polkuja pitkin.
Vierailija kirjoitti:
Aiotkohan nyt olla hiljaa
En tiedä. Luulen et sä tarviit sitä.
mäkin tarviin sitä
Enkä mä ole kertonut sulle kaikkea. Muistatko mitä sanoin millainen sielu ja mieli mulla on. En kertonut totuutta , sitä, et se mitä sanoin on totta
siks mä olen tällainen ja se on se asia mitä mä piilottelen
ja se on syy miksi mä muutuin elokuussa
ja se on se viimeinen asia mitä en voi sulle kertoa koska sä tiedät mikä työmaa se on ja sä tiedät ettet sä voi sitä korjata ja tiedät ettei silloin voi olla uudessa ihmissuhteessa koska se kaikki rakentuu väärin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun olet fiksu, voitko keksiä soveliaan tavan olla enemmän yhteydessä?
Keksin helposti ja olen yrittänytkin, mutta jos toisella ei ole yhteystyöhaluja, ei onnistu.
Miehen pitääkin olla sinnikäs ja kekseliäs.
Vierailija kirjoitti:
Parasta olis nyt vaan pussailla sun kanssa 🤭🤗
Ei mua oikeasti ole
💚💚