Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Käyn yksin saunassa, nautin yhden oluen, Jarkko Ahola laulaa ikävästä. Pystyn tuntemaan tuon ikävän todella syvällä itsessäni. Voi kun olisit täällä, illan lopuksi painaisin pääni syliisi ja nukahtaisin siihen. Aamulla saisin herätä vierestäsi. Olisin onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun olet fiksu, voitko keksiä soveliaan tavan olla enemmän yhteydessä?
Ehdota livenä puhelinnumeron vaihtoa. Niin simppeliä on päästä introvertin listoille. Sit viestejä tulemaan. 🤌🏻🏻
Tämä päivä todisti kaiken olevan harhaa. Älä pelkää, et näe mua enää missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä kun olet fiksu, voitko keksiä soveliaan tavan olla enemmän yhteydessä?
Mitä jos vaan laitat viestiä miten menee
Missä?
Kaikki on jossain somessa -sivusta huutelen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
G: Mitä tekisit, jos saisit tietää, että kaivattusi on eronnut?
Mun ex-kaivattu Jii on eronnut viime kesänä. Ja kun hän ei ole edes yrittänyt lähentyä, luulen hänen pitävän hauskaa Tinderissä. Tämä teki selväksi, ettei meidän ollut tarkoitus olla yhdessä.
Tarkistitko asian?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin kulutan aikaa
Ei Jeesus että tää on hyvä biisi , olin unohtanut
On hyvä, äärimmäisen surullis-melankolinen jotenkin kuitenkin kepeän toteavalla tyylillä. Tää on nyt tilanne: kello raksuttaa, kukaan ei soita, sulle en soita kun sä et vastaa kuitenkaan. Saa myös ymmärtään tupakoitsijoita, ihan vähän kadehtiinkin, vaikka vihaan tupakansavua. Ap
Elämä naisen kanssa on yhtä teatteria. Menetkö tapaamaan naista - älä unohda piiskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 85.
Kesä 86.
Ei se ole iloa. Se on viimeinen tanssi.
Hyvää yötä ystäväni.
Koira jäniksen perään niin että saha soi
Sinut kätken uniin kauniisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 85.
Kesä 86.
1978 tuli Disco Inferno 💃🏽
Vierailija kirjoitti:
Elämä naisen kanssa on yhtä teatteria. Menetkö tapaamaan naista - älä unohda piiskaa.
Olen havainnut saman asian. Inhimillisempi tapa on kääntää kengät toiseen suuntaan ja jättää ne piiskahommelit sinun kaltaisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vuosi 85.
Kesä 86.
Jumalan käsi
Alakerran mummeli hermostuu kun kuuntelen Joona Miessolun Luupihan teemamusiikkia kännykästä täysillä. Kohta tulee häätö. 😢
Vuosi 85.