Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää naurinnollista iltaa ihan jokaiselle säädylle.
*nautinnollista
Ei pitäisi kesken kaiken muun rynnätä ketjuun kommentoimaan. Ehkä hämmennyin saamastani huomiosta.
Mitäpä minäkään pyrkimään suuntaan X, kun suunnasta X ei kukaan pyri tänne päin? Sama kuin juoksisi juoksumatolla; ei vie mihinkään, vaikka pistelisi henki kurkussa.
Minun kanssa välit voi pilata ainoastaan...
1. Olemalla manipuloija
2. Olemalla väittelyn haluinen
3. Olemalla empatiakyvytön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpäs Jonnan iltaan?
Huomasit siis että onneksi joku osaa ajatella.
Näin perjantaina iltapäivästä ajattelu ei ole aina helppoa.
Vierailija kirjoitti:
L. 💞 T.
Yks Luna tulee mieleen 😭 Eipä oo häntä näkynyt... <33333
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä minäkään pyrkimään suuntaan X, kun suunnasta X ei kukaan pyri tänne päin? Sama kuin juoksisi juoksumatolla; ei vie mihinkään, vaikka pistelisi henki kurkussa.
Juoksumatolla on ihan kivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut, että liiallinen järjen käyttö tappaa henkisen kasvun (luovuuden). Aivan kuten Albert Einstein sanoi:' With logic you can move from A to B, with imagination you can go everywhere.'
Ei hyvänen aika, ei nyt näin karkeasti ja yksioikoisesti voida sanoa. Hän ei varmaankaan ole tarkoittanut ihan näin.
Järkeä ei saa koskaan unohtaa ihan kokonaan, sitä täytyy osata myös muovata tilanteisiin sopivaksi.
Järki on toki aika suoraviivaista ja dominoivaakin mutta järkeäkin kannattaa oppia löytämään enemmän erilaisista asioista.
Mitä on järki?
no juuri tuonhan Einstein tuossa totesi ffs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut, että liiallinen järjen käyttö tappaa henkisen kasvun (luovuuden). Aivan kuten Albert Einstein sanoi:' With logic you can move from A to B, with imagination you can go everywhere.'
Ei hyvänen aika, ei nyt näin karkeasti ja yksioikoisesti voida sanoa. Hän ei varmaankaan ole tarkoittanut ihan näin.
Järkeä ei saa koskaan unohtaa ihan kokonaan, sitä täytyy osata myös muovata tilanteisiin sopivaksi.
Järki on toki aika suoraviivaista ja dominoivaakin mutta järkeäkin kannattaa oppia löytämään enemmän erilaisista asioista.
Mitä on järki?
Näinkö todellakin on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäpäs Jonnan iltaan?
Huomasit siis että onneksi joku osaa ajatella.
Näin perjantaina iltapäivästä ajattelu ei ole aina helppoa.
Ymmärrettävää.
Kivaa iltaa ja mukavaa viikonloppua ihanimmalle.
Kalle
Vierailija kirjoitti:
Tiesittekö ettå tosi rikkaat maailmalla vaatii kumppaniehdokkaalta kaikki testit. Siis taudit ja alapää jne tarkistetaan.
Miten köyhä saa saman? Arvostamalla moraalia, ei hyppimällä kenen tahansa völjyyn.
Miksi minulla ei ole kumppania, vaikka tarjokkaita riitttää? Syyn löydät ed.mainitsemistani.
Jos minä olen tauditon ja siisti ja puhtaantyoksuinen, miksi antaisin kaikkien maistella lääkkeitäni. Mistä minä tiedän mitä ojanpohjia ja mitä jämiä ovat kolunneet
Hei, ARVOSTAKAA itseämme. Itseänne!
Tiesin ja tiedän paljon muutakin, mutta en kirjoittele niistä väärään ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä on järki?
Näinkö todellakin on?
Kyllä näin todellakin on.
Vierailija kirjoitti:
L. 💞 T.
Olet niin rakas, rakas.
Vierailija kirjoitti:
Minun kanssa välit voi pilata ainoastaan...
1. Olemalla manipuloija
2. Olemalla väittelyn haluinen
3. Olemalla empatiakyvytön
Uh. Mulla ois vähän toi 2 jos on aihetta, en väittele siis muuten vaan.
Tosi rikkaat maailmassa on irti todellisuudesta, joten aivan sama mitä ne puuhaa.
" Why you want to go and but starz in their eyes?"
Hyvää naurinnollista iltaa ihan jokaiselle säädylle.