Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (38292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on nykyään kylmiä ja kovia. Ei kukaan piittaa kenestäkään. Turhaa harhojanne syötätte tännekään palstalle. Ne teidän "kaipaamanne" kaksilahkeiset todennäköisesti ovat pnemassa jotakin naista, ja se nainen ette ole te. Joten tämän palstan voi sulkea tarpeettomana.
Mie, mies oon täällä permasinkkuna, parmankinkkuna, ypöyksin 😢
Oletko Pohjois- tai Etelä- karjalasta, mies, kun käytät sanaa mie?
Olen taiteilija, tarkemmin ottaen sanataiteilija, eikä kunta-ja lääninrajat pidättele mua :)
Auta vaimoasi kahden lapsen kanssa, taiteilija, äläkä jää tänne hengailemaan.

Vierailija kirjoitti:
Kaikki muut voi olla kylmiä ja kovia mut mä en ole eikä ole aikomusta muuttuakaan
Kyllä ja nyt unohdat ne muut ja olet vain oma itsesi. Kaikki ominaisuudet eivät vain sovi kaikille. Älä välitä ilkeistä ihmisistä, anna paskojen olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.
Ketä kaipaat?
Seuraajia mielipiteilleni. Pakotetaan miehet aktiivisiksi olemalla itse passiivisia. Kaikkien naisten täytyy liittyä tähän.
Miten on toiminut?
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.
Ketä kaipaat?
Seuraajia mielipiteilleni. Pakotetaan miehet aktiivisiksi olemalla itse passiivisia. Kaikkien naisten täytyy liittyä tähän.
Mikä muuttuu, kun 99% naisista jo ovat passiivisia? :D Seistään t-posessa odottamassa josko nyt se unelmien prinssi sitten lähestyisi ja samalla toki uhriudutaan, jos joku "ei hänen tyyppiään" tekee liikun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut, että liiallinen järjen käyttö tappaa henkisen kasvun (luovuuden). Aivan kuten Albert Einstein sanoi:' With logic you can move from A to B, with imagination you can go everywhere.'
Joku ukko kertomassa itsestäänselvyyksiä ja kaikki on vaan, et vau
Olen huomannu että itsestäänselvyyksissä on järkeä ja jutun juurta, eivät ne huvikseen ole itsestäänselvyyksiä.
Mutta miksi itsestäänselvyyksiäkin pidetään paljolti vain itsestäänselvyyksinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut, että liiallinen järjen käyttö tappaa henkisen kasvun (luovuuden). Aivan kuten Albert Einstein sanoi:' With logic you can move from A to B, with imagination you can go everywhere.'
Joku ukko kertomassa itsestäänselvyyksiä ja kaikki on vaan, et vau
Olen huomannu että itsestäänselvyyksissä on järkeä ja jutun juurta, eivät ne huvikseen ole itsestäänselvyyksiä.
Mutta miksi itsestäänselvyyksiäkin pidetään paljolti vain itsestäänselvyyksinä?
*huomannut
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mitä hakee. Ohimenevä seksisuhde löytyy tuolla lailla hyvin. Vakavaa pitkää parisuhdetta etsiessä sitten toisin päin.
Kun nainen näkee miehen potentiaalisena kumppanina elämänmatkalle, on hänen hyvä tehdä selkeä aloite. Se neutraloi mahdolliset pelurit ja vain hetken helpotusta kassipakotukseen halajavat huithapelit tehokkaasti. Miehethän tehtailevat aloitteita pilde ja vain pilde mielessään kaikelle liikkuvalle ja välillä lyhtypylväillekin. Ja pelurit haasteen vuoksi. Siitä ei siis voi päätellä yjtään mitään. Sen sijaan hupailijat säikähtävät naista joka on tomera ja määrätietoinen ja ilmoittaa haluavansa kohteestaan aviomiehen, lastensa isän tms. ellei miehellä ole todella vakava kiinnostus ja siten valmius samaan. Peluri taas kadottaa mielenkiintonsa haasteen puutteeseen, pelikirjoista ei sovi eikä palkintoa tuota helppo aulis nainen.
Itse olen miehenä tehnyt muutaman kerran aloitteen jotka johtaneet yhden illan juttuihin, nainen ei halunnut enempää. Muutama torjunta toki myös on. Pitkät parisuhteeni ovat aina lähteneet naisen aloitteesta. Nainen siis tekee ja tämän kannattaa tehdä aloite kun on tosissaan. Passiivisuudella kerää pelureita ja panomiehiä riesakseen. Tai voihan se olla ilokin, jos se on mitä hakee.
Ameebat asialla
Ohista horisijoilta
Pois
👋
Hmmm. Joku näyttää tahallaan
ujuttavan < ååta > sinne tänne,
että teksti vaikuttaisi minulta +
triggeröityisin..
Voinko hienovaraisesti sanoa,
että en etsi enkä kaipaa sillä tapaa,
että tähyäisin uutta ihmistä - minulla on
sydämessäni tietty m, vaikka yhdessä
emme juuri nyt/vielä ole.
En koskaan kirjoittelisi yllä nähtyjen
viestien kaltaisia julkisesti missään.
Suomennos: en ole haku päällä.
Erinomaista iltaa.
Osa taitaa bilettää Halloweenia.
Vierailija kirjoitti:
Mitäpäs Jonnan iltaan?
Huomasit siis että onneksi joku osaa ajatella.
Einstein-pähkäilyt ei
myöskään
minulta.
Ja ihan hyvää kuuluu, kiitos kysymästä. Tehtailen juuri työhakemuksia. Pahoittelen että varsinainen vastaus jäi edellisestä kommentistani pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että rakastan sua. Niin paljon. Toivottavasti jonain päivänä pystyt uskoo sen.
Minäkin rakastan sinua. Äärettömän paljon. Vietetäänkö viikonloppu yhdessä?
Vietetään jos jaksat ja haluat 💕 pitääkö mun kysyä?
Mukavaa iltaa päiväunelleni
Vierailija kirjoitti:
Relatkaa.
nostakaa jalat ylös.
syökää vatsa täyteen.sytytelkää pari kynttilää.
laittakaa viltti päälle.
hengitelkää pitkään ja syvään.
olette elossa.
Onpas ihanasti sanottu. Näin aion tehdä :)
Tulee, ken tahtoo. Ei näytä, että tahtoisi.
En ole 'Jonnana'
kirjoittava, huom.
Poistun.
Tuo handuna signeeraava
on näköjään harmiton;
ei ilkeä, ei pahantahtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen sua. Olet tärkeä. Mä pelkään että pilaan kaiken. Jos voisin ottaa sun ahdistuksen ja kivun pois mä ottaisin
Kauniisti sanottu jollekin.
Miten voisit pilata?
Tiedätkös, se asia sinun on päätettävä ihan itse.
Sivusta.