Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (38292)

Vierailija
36501/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisin pelkuria? Jokua, joka vain katselee kaukaa eikä tee mitään. Aivan oikein, en tarvitse sua. Poistan puhelinnumerosi ja sanon hyvästit. Mua vanhemmalle, epäröivälle J:lle

Voi olla että on sivusta, mutta koska tässä kaikki kohdat täsmäävät (paitsi, että olen sentään tehnyt JOTAIN), en voi olla kysymättä, että mitä itse olet tehnyt asian eteen? Oletko antanut mitään, edes pientä, vinkkiä, että sinuakin kiinnostaa? Olen itse tehnyt kymmeniä keskustelunaloituksia, mutta ne lässähtävät aina lupaavan alun jälkeen, koska jätät jutun kesken. 

Ootko tosissasi? Oon varma, et kun puhuit sen kanssaan luonnosta ja säästä, joku muu tarjosi hänelle kahvia tai lounasta ja nainen valitsi hänet. 

Joten olin oikeassa 🤣

Vierailija
36502/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki muut voi olla kylmiä ja kovia mut mä en ole eikä ole aikomusta muuttuakaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36503/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.

Entä jos mies ei tajua sitä kuka hänestä tykkää? Terveisin yks doofus....

Vierailija
36504/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi tarvitsisin pelkuria? Jokua, joka vain katselee kaukaa eikä tee mitään. Aivan oikein, en tarvitse sua. Poistan puhelinnumerosi ja sanon hyvästit. Mua vanhemmalle, epäröivälle J:lle

Voi olla että on sivusta, mutta koska tässä kaikki kohdat täsmäävät (paitsi, että olen sentään tehnyt JOTAIN), en voi olla kysymättä, että mitä itse olet tehnyt asian eteen? Oletko antanut mitään, edes pientä, vinkkiä, että sinuakin kiinnostaa? Olen itse tehnyt kymmeniä keskustelunaloituksia, mutta ne lässähtävät aina lupaavan alun jälkeen, koska jätät jutun kesken. 

Ootko tosissasi? Oon varma, et kun puhuit sen kanssaan luonnosta ja säästä, joku muu tarjosi hänelle kahvia tai lounasta ja nainen valitsi hänet. 

Joten olin oikeassa 🤣

Vierailija
36505/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
36506/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.

Minä tein aloitteen ja se oli elämäni suurin virhe. 

Vierailija
36507/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesittekö ettå tosi rikkaat maailmalla vaatii kumppaniehdokkaalta kaikki testit. Siis taudit ja alapää jne tarkistetaan. 

Miten köyhä saa saman? Arvostamalla moraalia, ei hyppimällä kenen tahansa völjyyn.

Miksi minulla ei ole kumppania, vaikka tarjokkaita riitttää? Syyn löydät ed.mainitsemistani.

Jos minä olen tauditon ja siisti ja puhtaantyoksuinen, miksi antaisin kaikkien maistella lääkkeitäni. Mistä minä tiedän mitä ojanpohjia ja mitä jämiä ovat kolunneet

Hei, ARVOSTAKAA itseämme. Itseänne!

Vierailija
36508/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on nykyään kylmiä ja kovia. Ei kukaan piittaa kenestäkään. Turhaa harhojanne syötätte tännekään palstalle. Ne teidän "kaipaamanne" kaksilahkeiset todennäköisesti ovat pnemassa jotakin naista, ja se nainen ette ole te. Joten tämän palstan voi sulkea tarpeettomana. 

Mie, mies oon täällä permasinkkuna, parmankinkkuna, ypöyksin 😢

Oletko Pohjois- tai Etelä- karjalasta, mies, kun käytät sanaa mie?

Olen taiteilija, tarkemmin ottaen sanataiteilija, eikä kunta-ja lääninrajat pidättele mua :)

Vierailija
36509/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole väliä kuka sinusta pitää. Tärkeintä on ottaa aloite jonkun sellaisen kanssa, josta pidät!

Vierailija
36510/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsis. Maailma ei vieläkään ole muuttunut mustavalkoiseksi yksien totuuksien luetteloksi jossa kaikki ihmiset ovat toistensa klooneja ja käytökseltään determisistisiä eli ennaltamäärätyn ennustettavia.

Vierailija
36511/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko

aika

unohtaa?

Vierailija
36512/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sillä ei ole väliä kuka sinusta pitää. Tärkeintä on ottaa aloite jonkun sellaisen kanssa, josta pidät!

From A to B but not B to A? 🤔

Vierailija
36513/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketä kaipaat?

Seuraajia mielipiteilleni. Pakotetaan miehet aktiivisiksi olemalla itse passiivisia. Kaikkien naisten täytyy liittyä tähän.

Vierailija
36514/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä tein aloitteen ja se oli elämäni suurin virhe. 

Nainen antoi pakit vai..? Toipuuhan siitä aikansa

Vierailija
36515/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

" Äiti tuu hakee mut pois täältä "

Tuun.

Vierailija
36516/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

From A to B but not B to A? 🤔

Ja miten se vaikuttaa sinuun, että ymmärrät jonkun pitävän sinusta, jos et itse pidä kyseisestä henkilöstä?

Vierailija
36517/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko

aika

unohtaa?

jos olet Emilia, voit vapaasti painua hevo helvettiin. En jää kaipaamaan enää.

Vierailija
36518/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitejankkaaja on vain katkera, toki lisäksi tyhmä ja ilkeä.

Vierailija
36519/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tajunnut, että liiallinen järjen käyttö tappaa henkisen kasvun (luovuuden). Aivan kuten Albert Einstein sanoi:' With logic you can move from A to B, with imagination you can go everywhere.'

Ei hyvänen aika, ei nyt näin karkeasti ja yksioikoisesti voida sanoa. Hän ei varmaankaan ole tarkoittanut ihan näin.

Järkeä ei saa koskaan unohtaa ihan kokonaan, sitä täytyy osata myös muovata tilanteisiin sopivaksi.

Järki on toki aika suoraviivaista ja dominoivaakin mutta järkeäkin kannattaa oppia löytämään enemmän erilaisista asioista.

Mitä on järki? 

Vierailija
36520/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järjen käyttö on sallittua.

Kyllä ehdottomasti.