Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍

Vierailija
19.08.2025 |

Kaipuu jatkukoon! 

Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.

Kommentit (38292)

Vierailija
36481/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tänään mitä olit sanonut musta 😲 tässä ihmettelen että miks h*lvetissä pistät viestiä mulle, huhhuh. Tämä loppui mun puolelta nyt. Kiitos vaan, meni mielenkiinto.

Ja viestituoja oli.Oletan, että lähde oli luotettava?

Kolmansien juoruilusta ei lähtökohtaisesti kannata piitata. Ihmiset manipuloivat toisia uskomattoman paljon levitellen muista epätosia väittämiä. Varsinkin jossain lemmenasioissa tää on suuri vaara; toisilta halutaan pilata jokin suhde tai mahdollisuus mitä moninaisimmin syin ja motiivein.

Vierailija
36482/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulin tänään mitä olit sanonut musta 😲 tässä ihmettelen että miks h*lvetissä pistät viestiä mulle, huhhuh. Tämä loppui mun puolelta nyt. Kiitos vaan, meni mielenkiinto.

Ja viestituoja oli.Oletan, että lähde oli luotettava?

Kolmansien juoruilusta ei lähtökohtaisesti kannata piitata. Ihmiset manipuloivat toisia uskomattoman paljon levitellen muista epätosia väittämiä. Varsinkin jossain lemmenasioissa tää on suuri vaara; toisilta halutaan pilata jokin suhde tai mahdollisuus mitä moninaisimmin syin ja motiivein.

Tuo siis sivusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
36483/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa sekavaa.

Vierailija
36484/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsi että rakastan sua. Niin paljon. Toivottavasti jonain päivänä pystyt uskoo sen. 

Minäkin rakastan sinua. Äärettömän paljon. Vietetäänkö viikonloppu yhdessä?

Vierailija
36485/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihania rakkaudentunnustuksia. Se on ihanaa, kun tuntee rakastavansa. Vielä ihanampaa tietysti, jos saa vastakaikua tunteilleen. Ja rakastaa voi monia juttuja tekemisestä asioihin ja esineisiin. Minäkin tunnen rakkautta kaivattua kohtaan. 

Vierailija
36486/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas

Kultaseni

Vierailija
36487/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sekavaa.

Kaikki ei tuu samasta luukusta ja mee samaan luukkuun. Filtterit käyttöön.

Vierailija
36488/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa sekavaa.

Vauvan jokeltelukin on selkeämpää, kun ketjun anti !

Vierailija
36489/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko veetyilyä ilmassa, yrittääkö joku ampua nuolia?

Joskus vastaanottimen suodatinta kannattaa vaihtaa.

Ei kun mietin katkeruutta.

Millä tavalla? Joskus voi tulla mieleen ihan nopeakin ajatus, jonka heittää ilmoille. Ei välttis ole kyse ollenkaan mistään kaunaisuudesta.

Jk. Tuota voi myös käyttää lyömäaseena: otetaan katkeruuskortti esiin, kun ei viitsi argumentoida. Tai uriutumiskortti tai kateuskortti tms.

Vierailija
36490/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos täytyy lähteä karkuun, ettei vain näkisi, on vaikea uskoa, että meillä on sama suunta.

Aika fiksu päätelmä

Eikö!💡Olen itsekin aika tyytyväinen, vaikka päätelmän sisältöön en olekaan.

Vierailija
36491/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsismin yleisyys johtuu pseudo-intellektuellista rationalisoinnin ylikäytöstä. He jotka hylkäävät muut psyykeen keinot tuon viheliäisen näennäis-logiikan edessä ovat Saatanallisia.

Vierailija
36492/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Relatkaa. 

nostakaa jalat ylös. 

syökää vatsa täyteen.

sytytelkää pari kynttilää. 

laittakaa viltti päälle.

hengitelkää pitkään ja syvään. 

olette elossa. 

Vierailija
36493/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pyytäisit seuraamaan, tulisin. Jos minä pyytäisin sinua, et tulisi. Tältä tuntuu.

Vierailija
36494/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on nykyään kylmiä ja kovia. Ei kukaan piittaa kenestäkään. Turhaa harhojanne syötätte tännekään palstalle. Ne teidän "kaipaamanne" kaksilahkeiset todennäköisesti ovat pnemassa jotakin naista, ja se nainen ette ole te. Joten tämän palstan voi sulkea tarpeettomana. 

Vierailija
36495/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on nykyään kylmiä ja kovia. Ei kukaan piittaa kenestäkään. Turhaa harhojanne syötätte tännekään palstalle. Ne teidän "kaipaamanne" kaksilahkeiset todennäköisesti ovat pnemassa jotakin naista, ja se nainen ette ole te. Joten tämän palstan voi sulkea tarpeettomana. 

Mie, mies oon täällä permasinkkuna, parmankinkkuna, ypöyksin 😢

Vierailija
36496/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.

Vierailija
36497/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin oon päätellyt. Yksi viesti tänään ja sekin pakotettu vastaus omaani. 

Vierailija
36498/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Coming in from the cold, woman.

Vierailija
36499/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.

Ketä kaipaat?

Vierailija
36500/38292 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mie, mies oon täällä permasinkkuna, parmankinkkuna, ypöyksin 😢

Oletko Pohjois- tai Etelä- karjalasta, mies, kun käytät sanaa mie?