Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulin tänään mitä olit sanonut musta 😲 tässä ihmettelen että miks h*lvetissä pistät viestiä mulle, huhhuh. Tämä loppui mun puolelta nyt. Kiitos vaan, meni mielenkiinto.
Ja viestituoja oli.Oletan, että lähde oli luotettava?
Kolmansien juoruilusta ei lähtökohtaisesti kannata piitata. Ihmiset manipuloivat toisia uskomattoman paljon levitellen muista epätosia väittämiä. Varsinkin jossain lemmenasioissa tää on suuri vaara; toisilta halutaan pilata jokin suhde tai mahdollisuus mitä moninaisimmin syin ja motiivein.
Tuo siis sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vitsi että rakastan sua. Niin paljon. Toivottavasti jonain päivänä pystyt uskoo sen.
Minäkin rakastan sinua. Äärettömän paljon. Vietetäänkö viikonloppu yhdessä?
Ihania rakkaudentunnustuksia. Se on ihanaa, kun tuntee rakastavansa. Vielä ihanampaa tietysti, jos saa vastakaikua tunteilleen. Ja rakastaa voi monia juttuja tekemisestä asioihin ja esineisiin. Minäkin tunnen rakkautta kaivattua kohtaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sekavaa.
Kaikki ei tuu samasta luukusta ja mee samaan luukkuun. Filtterit käyttöön.
Vierailija kirjoitti:
Onpa sekavaa.
Vauvan jokeltelukin on selkeämpää, kun ketjun anti !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko veetyilyä ilmassa, yrittääkö joku ampua nuolia?
Joskus vastaanottimen suodatinta kannattaa vaihtaa.
Ei kun mietin katkeruutta.
Millä tavalla? Joskus voi tulla mieleen ihan nopeakin ajatus, jonka heittää ilmoille. Ei välttis ole kyse ollenkaan mistään kaunaisuudesta.
Jk. Tuota voi myös käyttää lyömäaseena: otetaan katkeruuskortti esiin, kun ei viitsi argumentoida. Tai uriutumiskortti tai kateuskortti tms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos täytyy lähteä karkuun, ettei vain näkisi, on vaikea uskoa, että meillä on sama suunta.
Aika fiksu päätelmä
Eikö!💡Olen itsekin aika tyytyväinen, vaikka päätelmän sisältöön en olekaan.
Narsismin yleisyys johtuu pseudo-intellektuellista rationalisoinnin ylikäytöstä. He jotka hylkäävät muut psyykeen keinot tuon viheliäisen näennäis-logiikan edessä ovat Saatanallisia.
Relatkaa. 
nostakaa jalat ylös. 
syökää vatsa täyteen.
sytytelkää pari kynttilää.
laittakaa viltti päälle.
hengitelkää pitkään ja syvään. 
olette elossa. 

Jos pyytäisit seuraamaan, tulisin. Jos minä pyytäisin sinua, et tulisi. Tältä tuntuu.
Ihmiset on nykyään kylmiä ja kovia. Ei kukaan piittaa kenestäkään. Turhaa harhojanne syötätte tännekään palstalle. Ne teidän "kaipaamanne" kaksilahkeiset todennäköisesti ovat pnemassa jotakin naista, ja se nainen ette ole te. Joten tämän palstan voi sulkea tarpeettomana.
Vierailija kirjoitti:
Ihmiset on nykyään kylmiä ja kovia. Ei kukaan piittaa kenestäkään. Turhaa harhojanne syötätte tännekään palstalle. Ne teidän "kaipaamanne" kaksilahkeiset todennäköisesti ovat pnemassa jotakin naista, ja se nainen ette ole te. Joten tämän palstan voi sulkea tarpeettomana.
Mie, mies oon täällä permasinkkuna, parmankinkkuna, ypöyksin 😢
Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.
Vierailija kirjoitti:
Näin oon päätellyt. Yksi viesti tänään ja sekin pakotettu vastaus omaani.
Vierailija kirjoitti:
Coming in from the cold, woman.
Vierailija kirjoitti:
Jos mies on kiinnostunut, se tekee aloitteen. Niin yksinkertaista se on. Kaikki muu on kuvitelmaa ja itselle valehtelua. Lakatkaa roikkumasta näissä kaipauksen kohteissa ja etsikää mies joka on teistä oikeasti kiinnostunut.
Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mie, mies oon täällä permasinkkuna, parmankinkkuna, ypöyksin 😢
Oletko Pohjois- tai Etelä- karjalasta, mies, kun käytät sanaa mie?
Kolmansien juoruilusta ei lähtökohtaisesti kannata piitata. Ihmiset manipuloivat toisia uskomattoman paljon levitellen muista epätosia väittämiä. Varsinkin jossain lemmenasioissa tää on suuri vaara; toisilta halutaan pilata jokin suhde tai mahdollisuus mitä moninaisimmin syin ja motiivein.