Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37697)
Vierailija kirjoitti:
Käytätkö kondomia seksin aikana? Onko sinulla koskaan ollut suunnittelematonta raskautta?
-Michaela
Käytän ,jos yhdessä sovitaan. Ei ole ollut raskauksia, vaikka nykyisin mieskin voi ilmeisesti tulla raskaaksi (tätä minun on vaikea uskoa)
Vierailija kirjoitti:
Emmä jaksa. Ihan sama. Hyvää loppuelämää jne.
Kenelle nämä sanat?
Terveisiä ja halauksia sinulle ***** Johanna 🤗
Osaatko lohduttaa ja olla kuulolla, kun tarvitsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tajunnut, että liiallinen järjen käyttö tappaa henkisen kasvun (luovuuden). Aivan kuten Albert Einstein sanoi:' With logic you can move from A to B, with imagination you can go everywhere.'
Joku ukko kertomassa itsestäänselvyyksiä ja kaikki on vaan, et vau
Osoitus siitä, että Idioluutio on täyttä totta !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä pelkään että menetän sut. Tuntuu et ihoon sattuu, kun niin kovasti haluan sun luo. En halua rikkoa sua. Miten me selvitään tästä. Selvitäänkö niin miten sä sanoit? Olet rakas.
Tule mun luo. Nyt. Naiselle.
Mun ihminen tietää etten ehkä just nyt pysty tulemaan 💕 mut ihanasti sanottu silti 💕
Vierailija kirjoitti:
Kuuluttaja on kuulolla, lohijuhtaaja on lohdulla.
Jos täytyy lähteä karkuun, ettei vain näkisi, on vaikea uskoa, että meillä on sama suunta.
Vierailija kirjoitti:
Osaan 💕 vaikka levottomuuden vuoksi musta saatetaan luulla toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko veetyilyä ilmassa, yrittääkö joku ampua nuolia?
Joskus vastaanottimen suodatinta kannattaa vaihtaa.
Ei kun mietin katkeruutta.
Vierailija kirjoitti:
Jos täytyy lähteä karkuun, ettei vain näkisi, on vaikea uskoa, että meillä on sama suunta.
Aika fiksu päätelmä
Vitsi että rakastan sua. Niin paljon. Toivottavasti jonain päivänä pystyt uskoo sen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulin tänään mitä olit sanonut musta 😲 tässä ihmettelen että miks h*lvetissä pistät viestiä mulle, huhhuh. Tämä loppui mun puolelta nyt. Kiitos vaan, meni mielenkiinto.
Ja viestituoja oli.Oletan, että lähde oli luotettava?
Vierailija kirjoitti:
No kukas nyt on lähtenyt karkuun? En minä ainakaan vaikka yks päivä olikin kiire muualle just kun hän ilmaantui näköpiiriin.
Vierailija kirjoitti:
Mä meen aina vauhdilla paikasta toiseen.
V-ra