Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38292)
Aion kohta harrastaa seksiä. Sinä päätät teenkö sen yksin vai kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Voitas koristella yhdessä piparkakkutalo, kaivatulla ois varmaan kirurgintarkat sormet.
Kaipaat varmaan KIRURGIA, jota et edes tunne ja joka todennäköisesti on tunnekylmä pershärö
Vierailija kirjoitti:
Oon vieläkin onnellinen et näin sen puukiipijän, se oli niin söpö
Ymmärrän. Minä katsoin kesällä ilvestä silmiin.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meissä on se ero, että mä en vaadi tai odota sulta mitään.
Onko näin? Jos et odota multa mitään niin silloinhan sulle on ihan sama tapahtuuko mitään? Vai miten tuo pitäisi ymmärtää
Niin, tapahtuu jos tapahtuu. Välitän, mutta en edes kuvittele hänen koskaan ottavan ratkaisevaa askelta. Itse en voi ottaa, koska... no kyllä hän tietää miksi.
Haluatko hänen ottavan askeleen vai et?
Torjutuksi tuleminen ei ole mukavaa, niin olisi kiva, jos kaivattusi tietäisi sen etukäteen ja jättäisi sitten askeleen ottamatta, jos sinua ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Et niin, koska sulla on se, mikä minulta puuttuu.
Hyvin harva nainen lääkäreitä ja kirurgeja noin vaan nappaa.
Tuon kaliiperin miehillä on nimittäin taipumus sapioseksuaalisuuteen. Pelkkä ulkonäkö ei riitä mihinkään. Usein puolisokin lääkäri. Ehkä tutustuivat jo lääkiksessä.
Medikaaleissa on yllättävän paljon asseja.
Asperger on huippulojaali rakkaudessa.
Naislääkäreillä tunnetusti pitkät, onnelliset avioliitot. Näin pikkulinnut liversivät.
Vierailija kirjoitti:
Tuon kaliiperin miehillä on nimittäin taipumus sapioseksuaalisuuteen. Pelkkä ulkonäkö ei riitä mihinkään. Usein puolisokin lääkäri. Ehkä tutustuivat jo lääkiksessä.
Naislääkäreillä tunnetusti pitkät, onnelliset avioliitot. Näin pikkulinnut liversivät.
Totta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko näin? Jos et odota multa mitään niin silloinhan sulle on ihan sama tapahtuuko mitään? Vai miten tuo pitäisi ymmärtää
Niin, tapahtuu jos tapahtuu. Välitän, mutta en edes kuvittele hänen koskaan ottavan ratkaisevaa askelta. Itse en voi ottaa, koska... no kyllä hän tietää miksi.
Haluatko hänen ottavan askeleen vai et?
Haluan toki. Tilanne vaan on mikä on, joten pitää hyväksyä se, ettei mitään todennäköisesti tule tapahtumaan. Turha siis odottaakaan mitään.
Älä pelkää, ei pimeyden voimat sua valtaan saa.Älä pelkää, hänen armonsa lopu ei milloinkaan.Älä pelkää hän kanssasi kulkee ja johdattaa.Tunnen kaiken kaatuvan päälleni, sorrun taakkani alle mä jaksa en ,uupunut oon.Kukaan ei ymmärrä vapisen pelkään. Tuntuu kuin matkani kesken jäis.
Mua ei kiinnosta tippaakaan onko lääkäri vai ei, itse asiassa parempi jos ei olisi. Tai no vähän kiinnostaa mutta se ei ole se pointti. Mutta sitä ihastuu keneen ihastuu, ei mahda mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitas koristella yhdessä piparkakkutalo, kaivatulla ois varmaan kirurgintarkat sormet.
Kaipaat varmaan KIRURGIA, jota et edes tunne ja joka todennäköisesti on tunnekylmä pershärö
Jos se on tunnekylmä pershärö niin on vaan saanut liian vähän rakkautta. Voidaan korjata tilanne. Hän voi korjata kehoja, minä korjaan sieluja.😌
Itse asiassa musta kiinnostuikin kerran samanikäinen lääkäri, mutta mua ei kiinnostanut joten semmosta.
Vierailija kirjoitti:
🤣😂😅