Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38292)
Ja freesejä. En käy missään kansantansseissa, vaikka lavatanssit joskus vappuna ja venetsialaisissa voikin olla ihan hauskat :D Mut pitää olla oikeenlainen porukka.
Vierailija kirjoitti:
Pelataan shakki Matti
Ja mietitään talvea. Ja Setmiestä joka korjaa Yksityiskohdan Linnoyttautua tai Liikkua. Voitas käydä myös koko Ylä ja seinä läpi
Korkki kiinni!
Taitaa olla mahdotonta kurotella suuntaasi, vaikka sitä se on ollut koko ajan. Haluatko lopettaa? Minä en haluaisi, mutta jos sinua ei enää nappaa, turha täällä on sinua haikailla. Sydämeni sinut valitsi, mutta sinä et valinnut minua.
.
Mun viime aikaiset järjestelyt on tiettyjen pakkojen sanelemia, sä et tietenkään näistä voi tietää
Vaikka niinkin, silti asioita voi hoitaa ja ihmisiä huomioida monella taval
Tämä taitaa olla turhaa. En tule kuulluksi. Se kokemus toistuu.
Vierailija kirjoitti:
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Voisinpa olla viekussasi. Siinä olisi turvallinen olo. 🥰
Oon yskinut koko päivän paksua limaa keuhkoista. Viime yönä oli ihan hengen ahdistusta. 👍 Loppuisi jo. 😒
-M.K.K
Hyvää yötä tuntematon, lopeta tupakointi, nesteytä ja lisää ruokaan rosmariinia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hullua ollutkin, että sellainen sattuma olisi käynyt, että olisit juuri minuun ihastunut.
Juu. Kun asiaa on pidempään ehtinyt miettiä, niin eihän se sattumaa olekaan vaan oikeastaan lähes vääjäämätön luonnonlaki tai -voima. Joku sanoisi kohtaloksi, joku suunnitelmaksi. Mutta eihän se ole kuin vetovoima, perusjuttu joka pitää maailmoja koossa.
Toteutuessaan varmasti. Tämä vetovoima on lähinnä kyllä rikkonut.
Ketä kaipailet?
Jakkia.
Härkää?
Vai makupalaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saisipa tuijottaa kaivattua, katsoa ihan rauhassa ilman ylimääräisiä silmäpareja. Nappaisin saman tien talteen ja lähtisin muina naisina tutkimaan löytöäni omaan rauhaani.
Tule ja puserra, tarjoan hibiskusteetä.
Haluaisin enemmän kuin mitään. Ymmärrätkö sen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joulukuussa en edelleenkään kuule susta en enää usko mihinkään ja menetän toivoni lopullisesti
" ja hukutan itseni kaljanlitkuun "?
Ei kuulu tapoihini onneksi
Sydämesi vie kuitenkin.
Olisipa ihanaa kun joskus pystyisit kuulemaan miltä joku asia minusta tuntuu ajautumatta heti puolustusasemiin.
Vierailija kirjoitti:
90 tai 95 asteessa kun pesee niin tulee puhdasta
Ihan 40 astetta riittäisi :'D Teen sen seuraavaksi...mut joutuu käsin nyt pesemään kun on jo hiljaisuus
- vaatteen pesijä
Ellei oo naapurissa vaatteiden ja veden säännöstelijä....
Niinku et sekin se miksi pestä tuvassa pyykkiä
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla mahdotonta kurotella suuntaasi, vaikka sitä se on ollut koko ajan. Haluatko lopettaa? Minä en haluaisi, mutta jos sinua ei enää nappaa, turha täällä on sinua haikailla. Sydämeni sinut valitsi, mutta sinä et valinnut minua.
Harmi, ettet koskaan sitä sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se hullua ollutkin, että sellainen sattuma olisi käynyt, että olisit juuri minuun ihastunut.
Juu. Kun asiaa on pidempään ehtinyt miettiä, niin eihän se sattumaa olekaan vaan oikeastaan lähes vääjäämätön luonnonlaki tai -voima. Joku sanoisi kohtaloksi, joku suunnitelmaksi. Mutta eihän se ole kuin vetovoima, perusjuttu joka pitää maailmoja koossa.
Toteutuessaan varmasti. Tämä vetovoima on lähinnä kyllä rikkonut.
Ketä kaipailet?
Jakkia.
Härkää?
Vai makupalaa?
<
Kainoa.
🤗