Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37889)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei pitäisi, eikä kuuluisi ajatella pätkääkään mutta... mutta iltapäivänjatkoa blondille, lähelle.
Aina paranee, jos kimpassa syötätte pajunköyttä.
Kuuluuko jotenkin sulle? Terkut palstakyylälle!
Anti olla sit. Niin toivotonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sul on kohta synttärit. Voisin viedä sut mihin vaan, vaikka Bogotaan. Lähetkö?
Vain sen yhden ainoan ja oikean naisen kanssa. Tulisi edes kahville.
Missä tarjoat kahvit, jos tulen?
Olet aina tervetullut kylään.
Jummijammi. Kaipausviestit hukkuvat muuhun viestitulvaan.
Terveisiä herkkunassulle 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä. Luottamuksen rikkoutuminenkin tehdään ja
Oletko koskaan miettinyt sitä, miltä siitä toisesta ihmisestä tuntuu, ja mitä mieltä hän voisi olla sinusta?
Netissä louskuttaminen yksi asia, jos kokee tulleensa kohdelluksi väärin. Kokonaan toinen asia levittää vuosikausia valheita toisesta tai puuttua toisen ihmisen ihmissuhteisiin. Kuulostaa vahvasti siltä, että sinulla on eri säännöt itselle ja muille?
Mitä oikeastaan haluat ja mihin pyrit näillä katkerilla avautumisillasi?
Kuulostaa siltä että sulla on nyt hiukkasen palstaharha. Mitäkö teen ketjussa ja mihin oikeastaan pyrin? Otsikon mukaisesti lähetän terveisiä ja puran kaipaukseen liittyviä tuntojani. Viestit eivät ole sinulle, joten ihan turhia mietit miksi ja mitä haluan viesteilläni. Olenko miettinyt miltä toisesta tuntuu? Joka päivä jo vuosia ja moneen kertaan. Niin moneen ja oman pahan oloni syrjään laittaen, että mä menin itse siinä rikki kun mietin miten mahdollisimman vähän stressaisin ja ahdistaisin toista sen sijaan että vaatisin ihan normaaleja ja kohtuullisia asioita minua kohtaan. Sen sijaan että olisin tehnyt jotain sille että mun tuli tosi huono olo ja paha olla siitä kohtelusta jota sain.
Ajattelin että asiat lutviutuvat ajan kanssa ja kyllä hän myös minunkin puolta ajattelee. Ymmärtää eikä tahallaan. Haluaa pitää sanansa ja tarkoittaa mitä sanoo kuten minäkin. Ettei hän leiki ja oikeasti välittää. Kunhan vaan antaisin tarpeeksi aikaa. Mutta ei mun tarvi eikä enää koskaan pidä kestää mitä vaan vaan, jotta toinen ei joutuisi kohtaamaan haastavia tunteita. Ei mun pidä kenenkään takia voida huonosti, jotta en vain keikuttaisi venettä. Joskus sitä täytyy keikuttaa, jotta kumpikin tulee kuulluksi, tietää missä mennään ja voidaan tehdä hyviä terveitä ratkaisuja.
Oletko miettinyt että siihen voisi olla useitakin syitä miksi "louskutan" mieluummin anonyymisti netissä kuin henkilölle suoraan? Kun te ette täällä niitä toisten tarinoiden yksityiskohtia ettekä usein edes niitä isompia linjoja tiedä ja hyvä niin. Ihan voit ohittaa sinua korpeavat ja vääräkaipausta olevat viestit. Jokainen kirjoittaa omasta kokemuksestaan, ei muita varten ja muiden mielenmukaista kaipausta.
Terveisiä ikihaaveelle, josta ei pääse eroon eikä luokse pääse!
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että aina se narsistin ja hänen kavereidensa uhri on se valehtelija.
Sepä! Kun löytyisi narsistintunnistuslasit, käyttäisin.
Kivaa iltaa sulle, kaunis nainen.Tämä syksy on ollut vähän erilainen.Harmi vain, etten koskaan pääse kertomaan siitä sinulle.
Kaivatulle hyväntahtoiset terveiset. Onkohan sulla ideoita siitä, miten tästä eteenpäin pitäis toimia?
Jos ei todellakaan haluaisi mitään pahaa yhtään kenellekään, muttei myöskään pelätä enää sellaisia samanlaisia juttuja, joita on tapahtunut?
Ymmärrän, mutta olisin halunnut olla kaverisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaivatulle hyväntahtoiset terveiset. Onkohan sulla ideoita siitä, miten tästä eteenpäin pitäis toimia?
Jos ei todellakaan haluaisi mitään pahaa yhtään kenellekään, muttei myöskään pelätä enää sellaisia samanlaisia juttuja, joita on tapahtunut?
Kirjoitatko naiselle vai miehelle?
Yöllä herätessäni muistin, että sinua ei enää ole. Tunne oli 💔. Ehkä on sittenkin.
Tämä ei ole maailmanloppu. Itse vaan olen aika loppu. Eilen oli elohiiri pariin otteeseen. Vasen kulmakarva lähti villisti nykimään. Heräsin nyt aamusta klo 5 ilman herätyskelloa, kylmä merivesi hieman rauhoitti, nyt taas vapisen ja tykyttää. Hyvä ettet pääse todistamaan tätä maaliviivan touhua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumma juttu että aina se narsistin ja hänen kavereidensa uhri on se valehtelija.
Ei ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole vaikeaa.
Kuinka niin?
Keskiviikko-iltapäivän terveiset. Ajattelen sinua (taas).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitatko naiselle vai miehelle?
Miehelle.
Keltapaitainen ihanuus. 😘 juteltiin työvoitosta puol yhentoista maissa tänään.