Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38292)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitenhän joidenkin elämässä on tasapaino ja harmonia, ei repiviä sisäisiä tai ulkoisia ristiriitoja?
Itsestä on aika paljon kiinni ja omista valinnoista.
Ei välttämättä ole. Et esim valitse perhettä johon synnyt ja paljon tulee lisäksi sattuman sanelemana. Jonkun kultalusikan mielestä näin voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Olet niin rakas, rakas.
Makes sense. Jos rakas ei olis rakas niin se olis poikkeavaa.
Välillä mä toivoisin, että olisin puhelias ja keksisin jotain puhuttavaa, niin ehkä hänkin viihtyis mun seurassa paremmin. Nyt on vaan koko ajan ikävä ja sitten kun hän on siinä, niin en tiedä mitä sanoisin. Tää mun pää on kyllä perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Nämä lupaillut täällä ketjussa vaihtuvat alta aikayksikön. Ensin oltaisiin korjaamassa talteen ja seuraavassa hetkessä toivotetaan alimpaan helvettiin.
No kun se talteen korjaus ei kerran kelvannut.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy hommata oma tunkki, joka nostaa, kun itse ei jaksa. Sitten voin korjata, mitä tarvitsee.
Rakensin omani laatuosista pikkuhiljaa ja kunnolla jo nuoresta asti. Vankkaa tekoa. Murtumaton. Kaupan hyllyltä sellaista ei löydä. Saatikka tilaamalla jokin huokea ja huokean hintainen räkärautaromu.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mä toivoisin, että olisin puhelias ja keksisin jotain puhuttavaa, niin ehkä hänkin viihtyis mun seurassa paremmin. Nyt on vaan koko ajan ikävä ja sitten kun hän on siinä, niin en tiedä mitä sanoisin. Tää mun pää on kyllä perseestä.
Ehkä ei se mitä sanot, vaan miten sanot ja olet
Vierailija kirjoitti:
Älä välitä, minäkin olen aina ihan jäässä ennen kuin tutustun kunnolla... Helpompaa olisi jos olisi supliikki niin voisi vaan heittää jotain juttua kaivatulle kun kohtaa hänet. Mutta näillä mennään, jos ei tässä tärppää omana itsenä niin ei voi mitään. Eipä kaivattunikaan vaikuta onneksi miltään puheliaalta ainakaan uusien ihmisten seurassa, taidamme olla aika samanlaisia.
Jos ei osaa oikein mitään sanoa niin ei kiinnosta. Mitä sellaisella on annettavaa joka ei osaa puhua?
Vierailija kirjoitti:
Jos ei osaa oikein mitään sanoa niin ei kiinnosta. Mitä sellaisella on annettavaa joka ei osaa puhua?
Rakkauden kieli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pitää taas esittää ettei tykkää, vaikka ihastus varmasti paistaa kilometrin päähän. Kohtalotovereita? 😁
On taas ensimmäisen luokan ongelmat, mut hienoo jos toi on se vaikein pala.
No mikä sitten sinun ja kaipaamasi henkilön tilanteessa on suurimpi ongelma?
-sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siellä! Olet hyvä sellaisena kuin olet.
En ole. Et ole kertonut tätä kasvotusten.
Hänelle olen, silmillä. Eikä sillä mitään väliä ole sitäpäitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakkauden kieli.
Totta, sanattomastikin voi viestiä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siellä! Olet hyvä sellaisena kuin olet.
En ole. Et ole kertonut tätä kasvotusten.
Hänelle olen, silmillä. Eikä sillä mitään väliä ole sitäpäitsi.
Miksei sillä olisi väliä? Itselläkin on silmäpeliä meneillään ja sillä on minulle paljonkin väliä. Uskon että toisellekin osapuolelle.
Esittäisin pitäväni vaikka mykykeitosta, jos valmistaisit sen mulle rakkaudella 😘 tai voitaisiin tilatakin jotain...