Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kaipuu jatkukoon!
Muut viestit omiin ketjuihinsa, jookos.
Kommentit (37680)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muutun hirviöksi jos en saa olla riittävästi yksin😬😐..
No tämäpä houkuttelevaa
Kuormitun vaan niin pahasti, sitten jos ei saa edes nukuttua kunnolla yms niin alkaa sisäisesti keittää.
Ymmärrän. Minäkin viihdyn yksin, kun yksin olen. En tosin tiedä, mikä tilanne olisi, jos näitä rakkaita ihmisiä ei olisi ympärillä. Mutta olen aina tarvinnut yksinoloa.
Sivusta
Huomenna pitää taas esittää ettei tykkää, vaikka ihastus varmasti paistaa kilometrin päähän. Kohtalotovereita? 😁
Pimenevää iltapäivää tänne lankaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Odota vaan, kun näet mut. Voi mieli muuttua, etkä haluaisi minulta enää mitään.
Mitä meinaat?
No voihan olla, et ulkonäkö tai ääni tai tuoksu ei viehätä lainkaan. Toisekseen, toisella voi olla jotain tapoja, joista ei tykkää. Mä ainakin hermostuneena kikatan ja muutenkin saatan sanoa jotain ajattelematonta. Onhan niitä syitä, musta ei kannata kovin vakavasti miettiä, ennen kuin on tavattu. Oon kyl käynyt treffeillä ja aika harvasta on tullut mitään koskaan, oikeestaan tosi tosi harvoista. Toisaalta ei olla kyllä kirjoiteltukaan niin kauan kuin kaivatun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Pahoittelen, että mulla on amygdalassa tilapäinen vinouma.
Mä luulen, että mulla on vinouma siellä pysyvästi.
Vierailija kirjoitti:
***** Johanna 🔥
Entäs sinä? Mikä ikäero?
Vierailija kirjoitti:
Kaipaan sua. Rakastan. Välillä on vaan niin vaikeaa olla toiveikas.
Outo ja kipeä paikka olla, kun hetkittäin kadottaa toivon tunteen.Se on ollut se, joka on pitänyt mut elossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksinhuoltajalle tuo voi olla kaukainen haave, mutta myönnän, että joskus kotona oleminen yksin on tarpeen.
Eikö se yksinhuoltajalle pitäis olla helpompaa kuin ydinperheessä, onhan niillä lapsilla toinenkin vanhempi yleensä jonka pitäisi hoitaa vuorollaan.
Ei kaikilla ole toista vanhempaa arjessa. Asia on tietenkin eri, jos toinen vanhempi on kuvioissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kultaseni, pitäisitkö raa'aksi jääneestä riisistä ja vetisestä papukastikkeesta, jotka on valmistanut rikkinäisiin alushousuihin pukeutunut nainen? 😘
Ruoanlaitto ei oo sun juttu.Miten ne rikkinäiset pöksyt tähän liittyy ?
Ne olivat röyhelöreunaiset alushousut, mitä koiraa ulkoiluttava vanhempi rouva ei ehkä osaisi ymmärtää.👩🦳😜
Vierailija kirjoitti:
Sinä siellä! Olet hyvä sellaisena kuin olet.
Kiitos ja tiedän. Kelpaan itselleni kerjäämättä muita. En vaadi muilta mutta olen kohdannut pääasiassa muilta kuuta taivaalta odottavaa. Odottakoot. Omat kenkäni sopivat parhaiten.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna pitää taas esittää ettei tykkää, vaikka ihastus varmasti paistaa kilometrin päähän. Kohtalotovereita? 😁
Hetkonen ? Sama tilanne mulla huomenna 🤔😁 Ootko mies vai nainen
Piipahdus riitti ja nyt näyttää olevan parempi aika poistua.Hyvät yöt sitten, kun sen aika on.
Vierailija kirjoitti:
Välillä toivon, että minut korjattaisiin pois ennen kuin on liian myöhäistä.
Voin korjata sinut talteen 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä houkuttelevaa
Kuormitun vaan niin pahasti, sitten jos ei saa edes nukuttua kunnolla yms niin alkaa sisäisesti keittää.
Ymmärrän. Niinä hetkinä on parasta hakeutua johonkin missä voi olla yksin eikä purkaa kiukkua muihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä siellä! Olet hyvä sellaisena kuin olet.
Löydän kyl aina itestäni kehityskohteita.
Mun ex-mies löysi niitä paljon minusta.
Sivu
Onneksi on ex. Minulla oli samanlainen ex, mutta potkaisin sen pellolle.
Terveiset Keijo Keripukille. (Fiktiivinen hahmo)
-Kylmät kädet <---fiktiivinen hahmo
Vierailija kirjoitti:
Sain lihavalta Emilialta eilen. Oli paksu kokemus! ! ! 😭😭😂
Minä sain lihavalta Pasilta, olipahan kokemus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tämäpä houkuttelevaa
Voit sitten olla mun kaunotar, ei tässä mitään ongelmaa ole😌😀
:D
Vierailija kirjoitti:
Emme onneksi näe joka päivä. Hän tietää, että tykkään hänestä. Osaan olla niin asiallinen, että ei tiedä kuinka paljon tykkään. Joskus jopa viileäkin.
Sivusta naiselta
Voit sitten olla mun kaunotar, ei tässä mitään ongelmaa ole😌😀