Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle! 😍
Kommentit (38292)
Siis "kumartuessaan" tarkoitin sellaista puppy posea, en tiedä mitä se on. Pyllistää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan järjettömän rakastunut sinuun olen 💕
Ja keneen?
Häneen.
Vierailija kirjoitti:
Muistellaanko taas, mikä olikaan ketjun aihe? Olisiko kaipaus?
Lähetän terkkuja hänelle, jolta odotan yhteydenottoa ja tapaamista mahdollisimman pian. 🤓 Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Olen tunnistanut useampia ihmisiä täältä onnistuneesti. Sitä taustaa vasten julistan teille ettette keskustele kaipaamienne kanssa täällä. Nönnönnöö ja kenkäpuhelin. Asia ihmisen suuntaan. Asiatta terveiset ilmoille harteilta painamasta. Tyhjänä tai pahat mielessä pois täältä kuin olisi jo. Jos menee ohi, voitte mennä lähimpään vastaavaan ketjuun. Siinäpä se. :P
Mehän kaikki ollaan täällä, jotta meillä olisi yhteys kaivattuumme, tai saisimme kaivattumme. Not. Kyllähän tämä on silkkaa hupia, jolla ei ole mitään tekemistä todellisuuden kanssa. Esim. meitsillä ei ole mitään mahdollisuutta ottaa kaivattuun yhteyttä. Entinen asiakas. Käyn varmaankin täällä siihen saakka kunnes unohdan. Ehkä sekin päivä tulee. Kaivattu elää elämäänsä, niin minäkin.
Vierailija kirjoitti:
Huomasin just, että sana "kaipaus" on lopusta alkuun luettuna "Sua, Pia K". Ovatko nämä kaikki ketjut ja tuhannet viestit siis olleet jonkun salaisia viestejä jollekin Pia K:lle?
Kyllä vain. Ja nyt vasta tajusit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä saanut mitään takaisin vaikka näytin merkkiä sulle. Varmaan tajusit että halusin viestittää edes pienesti että oot ajatuksissani. En jaksais yhtään enää tätä jumitusta. Taas niin toivoton olo. Mun pää ei enää kestä!! Kun tietäis edes vähän aikeistasi
Laita viestiä.
En laita jos kerta olen hänelle ilmaa
Mistä noin päättelet?
Eivät tosiaankaan ole kaikki naiset takaa päin samannäköisiä!!
Olet varmaan koko päivän odottanut, mutta kun on ollut liikettä ja elämää. Nyt olen tässä, jos ei ole liian myöhäistä.
Jos oikeasti haluat yhteydenottoa, ilmaise asiasi niin, että uskallan ottaa yhteyttä. Siihen ei tarvita taikatemppuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomasin just, että sana "kaipaus" on lopusta alkuun luettuna "Sua, Pia K". Ovatko nämä kaikki ketjut ja tuhannet viestit siis olleet jonkun salaisia viestejä jollekin Pia K:lle?
Kyllä vain. Ja nyt vasta tajusit.
No, minä en kyllä ole kenestäkään Piasta haaveillut. (Uuutistenlukija Piia Pasasesta olen joskus päiväunelmoinut.)
Vierailija kirjoitti:
Jos oikeasti haluat yhteydenottoa, ilmaise asiasi niin, että uskallan ottaa yhteyttä. Siihen ei tarvita taikatemppuja.
💖
Epäilen vahvasti, että tässä taitekohdassa olisit halukas alkaa säätämään ihmissuhteissakin.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti, että tässä taitekohdassa olisit halukas alkaa säätämään ihmissuhteissakin.
Sun kanssa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Eivät tosiaankaan ole kaikki naiset takaa päin samannäköisiä!!
Jos on vain samannäköisten naisten kanssa? Esim. keskivertonainen 160-170cm, vartalo sellainen perus hieman persevä ja reitevä, vatsa suora, hartiat kapeahkot, selkä ei ainakaan lyhyt.
Eiköhän näytä aika samalta kaikki