Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys teille jotka olette netissä tavanneet miehenne!! Missä vaiheessa

Vierailija
05.04.2007 |

tiesitte että " tässä se mies nyt on" . Ja kuinka pian tapasitte livenä?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä ennen satoja tekstiviestejä ja sähköposteja.. Ensi tapaamisella oli hiukan jännitystä ilmassa mutta heti oli selvää että hän on se oikea :)

Yhdessä 8 vuotta, (niistä 6 naimisissa) ja kolme ihanaa tytärtä

Vierailija
2/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mä laitoin mailin takaisin. Sitten se soitti mulle, ja me puhuttiin puhelimessa melkein 3 tuntia. Tämä tapahtui sunnuntaina, ekat treffit oli tiistaina ja siitä pitäen me ollaan oltu yhdessä. Tämä tapahtui seitsemän vuotta sitten. Aviovuosiakin tuli just 6 täyteen...

Mä luulen että se " tässä se nyt on" -tunne tuli kyllä jo siitä ekasta mailista, vaikken ihan selkeästi sitä siinä kohtaa tiedostanut. Seurustelu lähti vaan etenemään jotenkin luontaisesti, me muutettiin yhteen kun me oli seurusteltu 2,5kk. Vuosi tapaamisesta oltiin jo naimisissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin tiesin sen kahden tapaamisen jälkeen. Nyt 11. vuosi yhdessä ja edelleen onnellisia.

Vierailija
4/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisellä kerralla kävimme kävelyllä. Olin ajatellut, että deitit kestäisivät vain pari tuntia, mutta vietimme yhdessä ehkä 4-5 h. Täytyy sanoa, että kun tapasimme kauppatorin laidalla ja lähdimme siitä kävelemään kohti skattaa, olin jo toisessa päässä kauppatoria korviani myöten ihastunut.

Vierailija
5/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika pian siirryttiin privaviesteihin ja tavattiin ehkä kuukauden irkkituttavuuden jälkeen.

Vuoden kuluttua mentiin kihloihin, siitä kahden vuoden kuluttua naimisiin. Tänä vuonna vietämme kymmenvuotishääpäivää :-)

Vierailija
6/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

irkkailun aloittamisesta. Olin silloin ulkomailla ja tulin Suomessa käymään ja silloin tapasimme. Hän tuli minua hakemaan lentokentältä, olimme kertoneet toisillemme vain mitä meillä on yllämme. Kuvia emme olleet vaihdelleet. Tapaamista ennen olimme soitelleet muutamia kertoja ja sähköpostiviestintä oli vilkasta. Ekan viikonlopun aikana tiesin, että nyt napsahti.

Olemme olleet yhdessä yli 9 vuotta, josta naimisissa pian 7 vuotta. Lapsia 3.

Huvittavinta on se, etten olisi ikinä voinut kuvitella, että tuleva mieheni olisi nykyisen kaltainen, minua nuorempi, tietokoneihminen. Ja että olisin nyt naimisissa ja kolmen lapsen äiti. Ja se, että ylipäätään tapasimme ja nimenomaan irkkaillen on hauska sattumien summa.

Vierailija
7/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä niiden kirjeiden kautta alkoi vahvistumaan tunne että tää toimii. Sitten kun tavattiin livenä miehellä kolahti heti mulla ehkä vasta seuraavana päivänä...

Vierailija
8/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

molemmilla oli sitä ennen vielä muitakin " projekteja" vetämässä. Ainoa shokki vaan oli ensi tapaamisella joutua kättelemään minuutti ensi näkemisen jälkeen nykyinen appi, anoppi, vaimon veli ja hänen seuralaisensa.

Vierailija
9/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelemaan alettiin n. kolme kuukautta ensinäkemisen jälkeen, sitä ennen tapailtiin ja vähän mietiskeltiin hommaa.

Nyt keväällä ensitapaamisesta tulee kolme vuotta, avoliitossa elellään.

Vierailija
10/10 |
05.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...muutti kaiken. Tiesin, että tässä on nyt se ihminen, jota olen etsinyt koko elämäni enkä kokenut tarpeelliseksi ottaa dumppaamista edes puheeksi. Tapasimme nettikeskustelua seuraavana maanantaina (netissä juttelimme perjantaina).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yhdeksän