Olen sigmamies, ja olen parannettu versio alfamiehestä. Unohtakaa alfat, kylän viileimmät miehet ovat aina sigmoja
Kommentit (23)
Täällä taas tasopellet juttelee keskenään 😂
Näinhän se on. Alfa tarvitsee lauman.
Mulla on miehenä sigma. Kauan sitten se karautti meidän työpaikalle valkoisella micralla, jossa vaaleanpunaiset vanteet. Jotain kuittailua ne työkaverit yrittivät, mutta mies totesi, että se on hänen munanjatkeensa. Eikä pihaustakaan keulittu autoilla sen jälkeen.
Meillä on hauskaa vielä 20 v myöhemminkin.
"stigmamies" sinä olet korkeintaan.
Smegmamies. Melkein yhtä säälittävä kun punttisalin kauheimmat lihapäät tai kauppakeskusten vartijat.
Voi teitä lapsukaisia, OMEGA-mies on se miesten mies joka kulkee omia polkujaan.
Millainen se sigmamies on? Tämähän ei ole mitään tasoteoriaa, vaan joku muu juttu.
Vierailija kirjoitti:
Millainen se sigmamies on? Tämähän ei ole mitään tasoteoriaa, vaan joku muu juttu.
Äärimmäisen itsevarma omien polkujen kulkija. Ei omaa tarvetta todistella muille mitään, ei tarvetta kovaan ääneen pyrkiä parantamaan asemaansa. Pyrkii kohti omia tavoitteitaan, osaa tehdä sen yksin.
Tunnistat sigman sellaisesta täysin omanlaisesta tyynestä itsevarmuudesta josta puuttuu kaikki pullistelu, se vain vallitsee ilmoilla. Kaikilla tavallisilla ihmisillä on joitain epävarmuuksia jotka paljastuu joissain sosiaalisissa tilanteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äärimmäisen itsevarma omien polkujen kulkija. Ei omaa tarvetta todistella muille mitään, ei tarvetta kovaan ääneen pyrkiä parantamaan asemaansa. Pyrkii kohti omia tavoitteitaan, osaa tehdä sen yksin.
Tunnistat sigman sellaisesta täysin omanlaisesta tyynestä itsevarmuudesta josta puuttuu kaikki pullistelu, se vain vallitsee ilmoilla. Kaikilla tavallisilla ihmisillä on joitain epävarmuuksia jotka paljastuu joissain sosiaalisissa tilanteissa.
Miten tuo eroaa alfamiehestä? Kuulostaa samalta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko geenimanipuloitu?
On se, täytyy olla.
Tottakai ylimpänä arvoasteikossa ovat miehet, joita vauva-palstalla mainostetaan!
Vierailija kirjoitti:
"stigmamies" sinä olet korkeintaan.
Ei paha tuokaan.
Mä imisin mielelläni smegmamiehen pussit tyhjäksi 🥰
PenttiTV58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten tuo eroaa alfamiehestä? Kuulostaa samalta.
Alfan introverttiversio.
Olen todistanut paljon mielenkiintoisia kohtaamisia alfojen ja sigman välillä. Alfoilla on vankkumaton luulo omasta asemasta ja erinomaisuudesta, vaan solmuun menevät koska Sigma ei tarvitse hännystelijöitä eli on aidosti itsevarmempi tapaus.