Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitko, jos ystäväsi ei ilmoittaisi, että on saanut vauvan?

Vierailija
04.04.2007 |

Tuon naimisiinmenoketjun innoittamana kyselen teiltä mielipiteitä. :)

Minulla on tosiaan sellainen tilanne, että ihmisellä, jota olen pitänyt yhtenä parhaista ystävistäni, on ollut laskettu aika yli kaksi viikkoa sitten. Vauvailmoitusta ei ole kuitenkaan kuulunut. En oikein tiedä, kuinka asiaan suhtautuisin. Aluksi ajattelin vain,että tekstiviestejä lähettäessään hän on vahingossa hypännyt minun numeroni yli. Mutta sitten rupesin miettimään asiaa ja totesin, että hän ei ole oma-aloitteisesti pitänyt minuun mitään yhteyttä pitkään aikaan, vaikka nykyään asumme alle 50 kilometrin päässä toisistamme (pitempiä matkojakin on välissä ollut). Vastaa kyllä, jos jotain viestiä laitan.

En tiedä, alkaa tuntua siltä, että olen menettänyt toisen kahdesta ystävästäni... :(

Eli siis, loukkaantuisitko sinä, jos edes vauvasta ei ilmoitettaisi? Tarkoittaako se, että ystävyys on katkennut? En oikein osaa nyt pukea asiaani sanoiksi, mutta kai tästä jotain tolkkua saa...

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta on ihan kohteliasta ilmoittaa ystävilleen, jos on raskaana ja kun vauva syntyy.

Vierailija
2/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai siis tiedätkö että vauva on syntynyt ja kaikki on mennyt hyvin? Siis oletko kuullut esim. jotain muuta kautta, että tyttö / poika syntyi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletan vain, että on, koska lasketusta ajasta on jo yli kaksi viikkoa. Olen itsekin miettinyt, onko jotain ongelmia tullut eikä ilmoitusta ole siksi jaksettu antaa. Lehdessäkään ei vielä ole ollut vauvailmoitusta, mutta ne tulevat täällä usein parin viikon viiveellä.

ap

Vierailija
4/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni vauva syntyi 16 päivää lasketun ajan jälkeen ja olin hermostunut kun mitään viestiä ei kuulunut. Ajattelin itsekin että ehkä hän ei halua ilmoittaa kuin kaikkein lähimmilleen ensin. Lopulta uskaltauduin kuitenkin soittamaan hänelle ja hän olikin juuri kaksi tuntia aikaisemmin synnyttänyt vauvan. Synnytys oli kestänyt kaksi vuorokautta. Eli ehkäpä vauva ei ole vielä syntynyt tai jos äiti tai vauva eivät olekaan hyvässä kunnossa, niin ehkä hän ei ole viestiä ruvennut laittamaan. Ehkäpä ystäväsi pitäisi siitä että kysyt itse hänen vointiaan nyt?!

Vierailija
5/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en oikeasti muistanut, enkä jaksanut. ALku oli niin rumbaa, että kaikki pyyhkiytyi mielestäni. Sana kyllä kiersi nopeasti vaikken itse monille kertonutkaan.

Vierailija
6/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten jos lapsella/äidillä olisi joku hätä, ymmärtäisin kyllä ettei ilmoitusta olisi tullut. Itsekin odotan parhaillaan ilmoitusta yhdeltä kaveriltani, 1 vko on nyt mennyt yli lasketun ajan. Toivottavasti kaikki menee hyvin.

Vierailija
7/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan sitten olette tavanneet toisenne?

Vierailija
8/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei minulla ole oikein oikeaa asiaa. En voi sietää puhelimessa puhumista. Emme varmaan ole koskaan puhuneet puhelimessa, vaikka kauan olemme tunteneetkin. Viime vuonna kävin hänen luonaan kahdesti (suoraan sanottuna kutsuin itse itseni kylään, mitä en viitsi kovin tiheään tehdä), hän ei ole käynyt minun luonani vuosikausiin. Yhteydenpito on ollut varsinkin viime aikoina täysin minun varassani.

Niin tyhmältä kuin se tuntuukin, ylpeyteni ei enää kestä moista yksipuolisuutta, joten kai meistä kohta tulee ventovieraita. :(

ap

Vierailija
9/9 |
04.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka jatkuvasti pommitti kysymyksillä että joko se on syntynyt, no eikö se nyt VIELÄKÄÄN ole syntynyt, koska sä oikein aiot sen synnyttää?! Kerroin sit kun vauva oli parin viikon ikäinen että ai niin, se syntyi.