Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ominaisuuksia ihailet puolisossasi?

Vierailija
08.08.2025 |

Itse ihailen sitä jalat maassa olemista tilanteessa kuin tilanteessa. Toisaalta on välillä raivosuttavin piirre hänessä.  Siis jos sanon jostain ihmisestä, olkoon jokin läheinen kuinka se taas teki tuota ja sanoi niin ja näin, niin mies tuumaa vain siihen, että anna olla, parempi laiha sopu kuin lihava riita. Itse se suhtautuu tyynesti toisten möläytyksiin, ikään kuin ei tajuaisi. Miehestäni pitää kaikki, siinä on jokin niin neutraali ominaisuus joka ei ärsytä ketään. 

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo ei mun mittapuun mukaan ole "jalat maassa" -olemista, vaan vähän kuulostaa hitaalta käymiseltä. Itse arvostan älykkyyttä, sosiaalisia taitoja, itsevarmuutta ja päämäärätietoisuutta. Se on miehissä nimittäin kohtalaisen harvinaista, että osaa oikeasti keskustella ja tietää asioista myös jotain. Ihan sama että ihmettelenkö hänen kuullensa, että mitenköhän noi pilvet oikein muodostuu, tai että mitenköhän tämä ja tämä työtilanne nyt menisikään, niin aina tuntuu että miehellä on tietämystä tai vähintään hyvä näkemys. Ei mikään besservisser, vaan aitoa älykkyyttä.

Vierailija
2/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ihmisiä ihailevaa tyyppiä, en myöskään miehen suhteen, mutta arvostan hänessä älykkyyttä ja kykyä viihtyä yksin. Hän miettii paljon, lukee ahkerasti ja seuraa aikaansa useammalla eri kielellä. Saa minut nauramaan itselleni tilanteissa, joissa olen liian tosikko.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Sosiaalisia taitoja. Hän tulee aina kaikkien kanssa toimeen tilanteessa kuin tilanteessa. Osaa sujuvasti keskustella kaiken ikäisten kanssa. 

- Ystävällistä ja avointa asennetta. Kohtaa muut ilman ennakkoluuloja tai odotuksia. Ei tuomitse.

- Musikaalisuutta. Omaa todella tarkan sävelkorvan. Osaisi varmasti soitella mitä tahansa soitinta hetken sitä tutkailtuaan. 

- Avuliaisuutta. Aina valmis auttamaan ja pohtimaan ongelmakohtia sekä etsimään niihin mahdollisia ratkaisuja.

- Kokeilunhalua. Aina lähtee mukaan kokeilemaan uusia juttuja. 

Olisihan hänestä juttua loputtomiin. Ihan mieletön tyyppi. En varmasti koskaan kyllästy ihailemaan ja hämmästelemään häntä. 

Vierailija
4/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavaa penistä. 

Vierailija
5/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maskuliinisuus & älykkyys samassa paketissa on kova kombo. Tuollainen mies on ja tiedän että ne on niitä yksisarvisia. Yleensä se on joko niin, että on maskuliininen ja sporttinen, mutta samaan aikaan vähän se penaalin tylsä kynä. Tai sitten joo mies on fiksu ja älykäs, mutta vartalo on luokkaa tuomas enbuske. Pitää siis pitää omastaan kiinni :) Onneksi on löytynyt tuollainen kombo.

Vierailija
6/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On oikeasti tasa-arvoinen ja jakaa kanssani kaiken. Kotona ollessaan teki kaikki kotityöt. Haluaa minulle parasta ja näyttää sen sanoilla ja teoilla.

Vierailija
7/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älykäs ja empaattinen. Kaikesta menestyksestä (korkea asema, suuret tulot) huolimatta, ei ole ns, kovien arvojen kannattaja vaan erittäin ihmisläheinen ja humaani. 

Vierailija
8/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on hyvin kätevä käsistään ja tekee paljon kaikenlaista taitavasti.

Vierailija
9/9 |
08.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valtavaa penistä. 

Toivottavasti sulla, Kalle, toimii suoli normaalisti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kaksi