Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Purra: "Keskimääräinen persujen kannattaja on omillaan toimeentuleva työssä käyvä ihminen", ei siis mikään kelapummi

Vierailija
10.07.2025 |

Persut on nostanut rimaa veroja maksaviin ja hylännyt eläkeläiset, työttömät ja vajaakuntoiset. 

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sellainen päättäisi muiden asioista automaattisesti ja sanelee muille säännöt? Ja leikkaa kaikilta kaikki pois. Eihän muutkaan mene persujen kannattajien työpaikalle pomottelemaan.

Vierailija
42/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen työssäkäyvä viisikymppinen nainen, ja olen äänestänyt persuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ironian huipentuma: PersKokkareiden "hienolla" hallitusohjelmalla on tähän mennessä luotu jättimäärä työttömiä, ollaan jo ysärin laman luvuissa kohta.

Samaan aikaan myös "velkalaivan" suunta on kääntymässä, se rytisten uppoaa pohjaa kohti, ei riitä kantavuus tämän hallituksen velalle...

Sanaakaan ei ole tullut esityksistä, millä työpaikkoja luodaan, eivätkäkehtaa tunnustaa, ettei syynä ole työhaluttomuss, vaan työpaikkojen puute. Mikä sekin olisi hallituksella ratkaistavissa, hätäaputöillä tai vastaavilla.

Vierailija
44/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä omienkin joukossa yksi pyöräyttänyt kelapummin. 

Vierailija
45/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämänkin palstan työkyvyttömyyseläkeloiset silti äänestää persuja. Jotain masokismia varmaan. 

Syö paskas.  Olen tk eläkkeellä, hyvin tulen toimeen ja äänestän persuja. 

Vierailija
46/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keskituloinen, työssäkäyvä enkä voisi kuvitellakaan äänestäväki persuja. Jotain Hallisahoa tai tynkkyä. Täysiä pahvipäitä kumpikin. 

Vierailija
47/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä ne työssäkäyvät jotka kannattivat persuja kunnes saivat potkut persujen toimien vuoksi?

Vierailija
48/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purra itse on maannut sohvalla perse homeessa, yhteiskunnan elättinä, parikymmentä vuotta.

Vierailija
49/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka näin olisikin, niin kovin kovin vähän niitä kannattajia nykyisin on.

Vierailija
50/50 |
10.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen työssäkäyvä viisikymppinen nainen, ja olen äänestänyt persuja.

Niin. Kuten tästä voi päätellä, ei se työssä käynti ole mikään tae siitä, että olisi älyllisesti edes keskitasoa.