Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crestadel Oy? Mitä pitää sisällään?

Vierailija
29.03.2007 |

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.11.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumis kirjoitti:

Heliad on hyvä työpaikka , palkka maksetaan 2vkon välein. Omaan kännykkään vastaan ,töitä saa tehdä niin vähän tai paljon kuin haluaa.. juttelet ja puhut tuhmia luurissa.. hyvää lisätienestiä. Itse ainakin tykkään. Eihän se mikään kultakaivos ole mutta jos 2vkon palkka on semmoset 700verojen jälkeen. Niin kyllä 1400 e netflixiä katsomalla on mielestäni hyvä palkka

Montako tuntia teet töitä viikossa?

Vierailija
22/23 |
08.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuumis kirjoitti:

Heliad on hyvä työpaikka , palkka maksetaan 2vkon välein. Omaan kännykkään vastaan ,töitä saa tehdä niin vähän tai paljon kuin haluaa.. juttelet ja puhut tuhmia luurissa.. hyvää lisätienestiä. Itse ainakin tykkään. Eihän se mikään kultakaivos ole mutta jos 2vkon palkka on semmoset 700verojen jälkeen. Niin kyllä 1400 e netflixiä katsomalla on mielestäni hyvä palkka

Heliadilla ei mitenkään pysty saamaan noin paljon palkkaa. Puheluita ei yksinkertaisesti tule niin paljon. Vaikka päivystäisit 24 tuntia vuorokaudessa, niin ei onnistu. Ehkä 700 kuussa voi olla mahdollista, mutta ei 1400.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
29.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On noita hommia tullut kokeiltua. Olin koko päivän linjalla, kukaan ei soittanut enkä saanut palkkaa. En suosittele kenellekään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän