Listatkaa parhaat kaupan valmisateriat, kiitos!
Syön just Vian pasta bolognesea ja mun mielestä tää on erittäin hyvä mikroruuaksi.
Joten mitkä on teidän suosikit? Ja hinnalla ei oo väliä, vaikka olis joku kalliimpikin.
Kommentit (312)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten kinkku-pekonipasta.🤤
Ihan järkyttävää että syötte noita valmisruokia.
Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta. Lihavuus on yleisintä 4064-vuotiailla, joista joka kolmannella on lihavuutta.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Apaja Chilinen Katkarapupasta. Siinä on sitruunalohkokin mukana, josta voi puristaa mehua päälle.
Vau! Kyllä siitä lohkosta jo maksaakin 2 e enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisista 30 prosentilla ja miehistä 27 prosentilla on lihavuutta. Lihavuus on yleisintä 4064-vuotiailla, joista joka kolmannella on lihavuutta.
Mun mielestä valmisruokia syödessä on helpompi laskea kaloreita kun ne on siinä pakkauksessa valmiiksi... en jaksa kotona tehdystä ruoasta niitä laskea, pitäisi punnita kaikki ainesosat erikseen ja laskea yhteen. En edes omista keittiövaakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä Apaja Chilinen Katkarapupasta. Siinä on sitruunalohkokin mukana, josta voi puristaa mehua päälle.
Vau! Kyllä siitä lohkosta jo maksaakin 2 e enemmän.
Vastaavaa tuotetta ei ole muilla valmistajilla, oli sitruunaa tai ei. Seuraavaksi tietenkin sanot, että tee itse. Tiedetään ja osaan tehdä. Mutta sitä ei kysytty.
Toinen hyvä on entinen Rainbow (nyk. Coop) spaghetti bolognese. Todella hyvä verrattuna muihin, mielestä parempaa kuin aloittajan mainitsema Via.
Vierailija kirjoitti:
Ostan valmiina ainoastaan maksalaatikko, ja siinä pitää olla rusinoita.
Muut aterimet valmistan itse, tykkään kokata.
Sinähän se pätevä olet! Keran omat lusikat, veitset ja haarukatkin valmistat. Taotko teräksestä joka aterialle uudet vai vuoletko puusta ne?
ÄÄLIÖT EI OSAA SYÖDÄ KUIN PASKAA, "ÄITIEN TEKEMÄÄ".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä järkyttää. Kyllä ne silloin tällöin syötynä on ihan ok. Ei kai se tarkoita, jos kysyy, että niitä söisi joka päivä. Tai edes joka viikko.
Prosessoitu ruoka sairastuttaa suomalaiset. Joka toinen suomalainen aikuinen on lihava. Elintapa sairaudet on räjähtäneet käsiin.
Tykkään Rebl Eatsin currysta ja muista ruuista, mutta ovat niin kalliita että kyttään aina löytyykö niitä alesta.
Vierailija kirjoitti:
ÄÄLIÖT EI OSAA SYÖDÄ KUIN PASKAA, "ÄITIEN TEKEMÄÄ".
Kerrankin Huudat jotain järkevää.
Savuporo-juustokeitto on myös mun suosikki.
Lidlin lasagne ja Pirkka spagetti ja jauhelihakastike.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään Rebl Eatsin currysta ja muista ruuista, mutta ovat niin kalliita että kyttään aina löytyykö niitä alesta.
Curry on kyllä hyvä mauste peittämään valmisruokien paskaa makua.
Vierailija kirjoitti:
S-Ryhmässä myytävät Herkku-salaatit. Ravunpyrstö-caesar oli ihana.
Vähän innostuin tästä, mutta etsin hinnan: 6,59e/ 220g. Aika kallis. Ehkä joskus kokeilen.
HK:n peruslootat. Gluteenittomia, edullisia, ja vie nälän paremmin ku joku kallis ja hieno.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä valmisruokia syödessä on helpompi laskea kaloreita kun ne on siinä pakkauksessa valmiiksi... en jaksa kotona tehdystä ruoasta niitä laskea, pitäisi punnita kaikki ainesosat erikseen ja laskea yhteen. En edes omista keittiövaakaa.
Fyysistä työtä tekevänä lasken lähinnä että nälkä jää ja olipa kallista paskanmakuista einestä. Hanki oikeasti elämä.
Vierailija kirjoitti:
Kokkikartanon lohipasta. Vian kanavuohenjuustopasta, mutta sitä ei kai ole enää.
Alkuun kokkikartano oli melko hyvä, nykyään ei enää uppoa.
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten jauheliha pizza.
Kysyttiin ruokia, tuota ei syö sikakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on siis aikaa lihavuuteen noin 4040 vuotta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saarioisten jauheliha pizza.
Kysyttiin ruokia, tuota ei syö sikakaan.
Mutta suomalaiset silti syövät, eli mitä he ovat? Käsittämätöntä mitä einespaskaa suoalaiset syövät.
Signora Maggi?