Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kai viime kesäistä aurinkorasvaa voi käyttää?

Vierailija
15.06.2025 |

Purkissa se merkintä 12 kk säilymisestä, mikä nyt monessakin kosmetiikkapurkissa on. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käyttäisi. Suoja aineet haihtunu pois ja tod näk haju muuttunut härskiksi. 

Vierailija
2/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla olli 8 kkuukautta... Voiko käyttää? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa ettei voi?? No meilläkin menee kai sitten 12 kk sitten ostetut lasten iso pullo, minun kasvovoide ja suurempi vartalolle tarkoitettu roskiin. Mahtavaa tuhlausta :/

Vierailija
4/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käyttäisi. Suoja aineet haihtunu pois ja tod näk haju muuttunut härskiksi. 

Kerrotko vielä mitkä suoja-aineet voiteesta voisivat edes teoriassa haihtua pois? 

Vierailija
5/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, toki voi käyttää, mikäli voidepakkauksen,  viimeinen käyttöpäivämäärä, on vielä voimassa.

Jis ei oo, en käyttäisu voidetta enää.  Syystä että, se on vanhetunutta.  Eikä aurinkovoiteen suojausteho, ole enää voimassa.   

Jolloin esim. hyvin herkkä iho, kärähtää auringossa, ennätysajassa.

Vierailija
6/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Säilyy periaatteessa avattuna vuoden, mutta se koskee ihanneolosuhteita. Eli ei ole pidetty kuumassa autossa, rannalla auringossa jne.

Vanhentunut aurinkorasva altistaa palamiselle. En siis tässä säästäisi. Todennäköisesti olet käyttänyt rasvaa liian säästeliäästi, kun sitä on jäänyt yli. Kokeile nyt lätkiä ihan kunnolla.

Vierailija
7/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Säilyy periaatteessa avattuna vuoden, mutta se koskee ihanneolosuhteita. Eli ei ole pidetty kuumassa autossa, rannalla auringossa jne.

Vanhentunut aurinkorasva altistaa palamiselle. En siis tässä säästäisi. Todennäköisesti olet käyttänyt rasvaa liian säästeliäästi, kun sitä on jäänyt yli. Kokeile nyt lätkiä ihan kunnolla.

No voi helevata. Ei mulla ikinä mene koko purkkia kesässä.

Vierailija
8/8 |
15.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No voi helevata. Ei mulla ikinä mene koko purkkia kesässä.

Hä?!?

itse hölvään n 4-5 isoa purkkia kesän aikana..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yhdeksän