YLE taas aivopesee kansaa, "paperiton siirtolainen," anna mun kaikki kestää
Jos se käy hakemassa paketin A4:sta onko sillä sitten paperia?
Oikea termi on LAITON, mutta sen LAITTOMAN siirtolaisuuden puolustaminen kuulostaa pahalta, joten kutsutaan niitä paperittomiksi.
Oksettaa maksaa tästä.
Samassa uutisessa myös kutsuttiin mellakoitsijoita "aktivisteiksi." Jos estät fyysisesti poliiseja tekemästä työtään et ole mikään aktivisti tai mielenosoittaja. Ihan vaan mellakoija.
Samaa tasoa kuin CNN joka uutisoi mielenosoituksen olevan "fiery, but peaceful" kun autot palaa taustalla.
Nykyään voi sanoa mitä vaan mistä vaan. Rasittava ajanjakso.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paperiton siirtolainen nimeltä tyyris tyllerö. 👍
Siirtolainen tulee maahan työllistyäkseen, tulevatko nämä?
Sepä se. Tätä sakkia ei voi kutsua siirtolaisiksi. Nämä tunkeutujia tai t.paikkashoppailijoita. Aih, pakkolaisparat ovat niin hätää kärsimässä että on iphone kädessä ja muotivaateet päällä. Kun katsoo suomalaista taviskansaa..
En oikein tajua tuota iPhone kommenttia jota kuulee toisinaan. Jos sota/luonnonmullistus/mikälie pakottaisi teidät lähtemään Suomesta, jättäisittekö te puhelimenne tänne?
Dokumentittoman valtiollisen transportautumisen erityiskokemusasiantuntija.
Vierailija kirjoitti:
Up
Hyvää työtä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri se termi josta sinä pidät on se oikea? Miksi kaikkien pitää puhua asioista juuri niin kuin sinä haluat?
Koska yhteisten käsitteiden ymmärrys ja käyttö mahdollistaa vastavuoroisen keskustelun. Jos heittelee epämääräisiä termejä miten sattuu, keskustelusta ei tule mitään.
Niin? Miksi sitten vastustat yhteisiä käsitteitä, ja haluat ne muokata mieleisiksesi?
Eri
Vastustan woke-käsitteitä ja -puhetta!
Minä vastustan woke-sanan typerää käyttöä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi juuri se termi josta sinä pidät on se oikea? Miksi kaikkien pitää puhua asioista juuri niin kuin sinä haluat?
Koska yhteisten käsitteiden ymmärrys ja käyttö mahdollistaa vastavuoroisen keskustelun. Jos heittelee epämääräisiä termejä miten sattuu, keskustelusta ei tule mitään.
Niin? Miksi sitten vastustat yhteisiä käsitteitä, ja haluat ne muokata mieleisiksesi?
Eri
Olet siis homo
Jokainen on ainakin vähän homo.
Tilannekuva johtamisen tukena laajamittaisessa maahantulossa - Suomen Punaisen Ristin toimintaa johtaneiden työntekijöiden kokemuksia tilannekuvan keskeisestä sisällöstä
https://www.theseus.fi/handle/10024/892021
Maahantulotarkastuksen prosessikuvaus : Varsinais-Suomen hyvinvointialueen Sotealueelle 2
https://www.theseus.fi/handle/10024/885081
Tilannekuva johtamisen tukena laajamittaisessa maahantulossa - Suomen Punaisen Ristin toimintaa johtaneiden työntekijöiden kokemuksia tilannekuvan keskeisestä sisällöstä
https://www.theseus.fi/handle/10024/892021
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eri
Se on täydellisen osuva termi kaikelle vasemmistolaiselle paskalle...
Ai on vai? Mitäs sillä sitten tarkoitetaan, kerropa! En usko että oikeasti ymmärrät. Olet tyhjäpää Woke woke-huutelija.
Mulla on sama ongelma liikenteessä. Säännöt ovat ilmiselvästi pielessä, esim nopeusrajoitukset aivan liian alhaiset. Olen kylillä yrittänyt selittää, että ajotyylissäni ei todellakaan ole mitään laitointa, ja paheksun sitä puheenpartta mitä tuolla kuulee, ikään kuin tekisin jotain väärin. Kyseessä on aikaoptimoitu ajotapa, ja haluan sitä siksi kutsuttavan. En vaan ymmärrä miksi tällainen puhe on ihmisille niin vaikeaa?